Had hij geen evolutie binnen memes voorzien?Richard Dawkins heeft het woord verzonnen en draait zich om in zijn graf.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had hij geen evolutie binnen memes voorzien?Richard Dawkins heeft het woord verzonnen en draait zich om in zijn graf.
Hij is nog niet dood maar dit summum van stommiteit had wel de genadeklap kunnen zijn.
Hij is ook niet meer zo atheïstisch nu het einde nadert, opeens vol lof over een beschaving met Christelijke wortels.Hij is nog niet dood maar dit summum van stommiteit had wel de genadeklap kunnen zijn.
Wat een LUL zeg!Hij is ook niet meer zo atheïstisch nu het einde nadert, opeens vol lof over een beschaving met Christelijke wortels.

Waar kan ik dat vinden?Hij is ook niet meer zo atheïstisch nu het einde nadert, opeens vol lof over een beschaving met Christelijke wortels.
Interview wat hij laatst gegeven heeft, volgens mij heb ik jer hier ook op DBB over gehad.
Ja volgens mij ook. Ik weigerde het toen te geloven. (Niet zo moeilijk want ik geloof niets.)Interview wat hij laatst gegeven heeft, volgens mij heb ik jer hier ook op DBB over gehad.
Je hebt zelfs deze post een like gegeven, die linkt een vorige met video-fragment.Ja volgens mij ook. Ik weigerde het toen te geloven. (Niet zo moeilijk want ik geloof niets.)
Waarschijnlijk blijf ik twijfelen, maar een overtuigd atheïst als Dawkins of Hitchens zie ik mezelf niet worden.
Verderop in dat topic zit nog een post met meer.
Er zit ook geen uitgedacht plan achter evolutie.Hij is nog niet dood maar dit summum van stommiteit had wel de genadeklap kunnen zijn.
Ok, maar meme was zo geniaal bedacht.
Godzijdank niet zeg..dat zou voorbestemd zijn tot het verworden van een grote puinhoop!

Het lijkt er haast wel op, zeker nu er een groot aantal bottlenecks bekend zijn inclusief het onstaan van de prokaryoten door de eenmalige fusie van een bacterie met een archaeon.
Het lijkt er haast wel op, zeker nu er een groot aantal bottlenecks bekend zijn inclusief het onstaan van de prokaryoten door de eenmalige fusie van een bacterie met een archaeon.
Ik weet dat je oud bent dus ik zal het rustig zeggen;
Een zin typen is geen meme.
Je bedoelt dat je sarcastisch was?
Anyway;

Het lijkt erop dat die gebeurtenis maar 1x heeft plaatsgevonden.Laten we in deze bij de ware kern blijven, mijn beste.
Dat filmpje is ook geen meme, je weet dat dit het meme-topic is?
![]()

Mogen we dat dan een wonder noemen?Het lijkt erop dat die gebeurtenis maar 1x heeft plaatsgevonden.

Sinds het ontstaan van het universum...Het lijkt erop dat die gebeurtenis maar 1x heeft plaatsgevonden.