Fitness Seller

Breaking News Dochtertje Boulahrouz overleden

Damn, verschrikkelijk. :(
Ik wens hem veel sterkte toe.

RIP Anissa.

Ik hoorde het net! Verschrikkelijk gewoon..
Het ergste wat je kan gebeuren..

R.I.P. Anissa

Moet er niet aan denken:(
Dit is verrot voor hem en zijn vrouw (uiteraard ook voor het kindje, maar ze was nog zo pril).
Ongeacht of hij hoogst persoonlijk het winnende doelpunt in de finale zou maken, niks kan hun verlies goedmaken.

Ik hoop dat hij blijft en idd de sterren van de hemel afspeelt. Als hij blijft dan is het echt een hecht team, want dan heeft de rest een reden om nog harder hun stinkende best te doen.
Denk ook wel dat het voor hem goed zal zijn. Toch veel jongens met wie die nu al weken op pad is.
Alleen zijn vrouw zal wel gek worden van verdriet:(

Dit is echt k*tnieuws!

we zullen zien, het is en blijft een professional. Deze jongens kunnen dat echt wel omzetten naar een gigantische drang om te presteren.

Denk ik ook. De wil om nu iets neer te zetten voor de kleine meid, zal van hem een nog gedrevener persoon maken.
Maar in het achterhoofd hebbende dat hij al een erg felle speler is, kan hij misschien ook wel eens over de scheef gaan in een duel...
Moeilijk, ook voor Van Basten als hij blijft.
Hijkan het dan niet maken om hem niet op te stellen. Dan krijgt hij alsnog het ganse land over zich heen. En als hij hem wel opstelt en Boula speelt slecht, zal iedereen zeggen dat hij hem nooit had moeten opstellen i.v.m. het verlies van zijn kind.

Misschien moet hij spelen, gedachte even ergens anders. Hoewel het moeilijk zal zijn.
Vrees dan wel dat het als het EK eenmaal voorbij is, hij echt in een zwart gat komt.

nu vraag ik me af of het ook zou zijn gebeurt als zij gewoon thuis was gebleven, veel stress misschien door naar Zwitserland te gaan wat net de druppel kon zijn die de emmer deed overlopen

nu vraag ik me af of het ook zou zijn gebeurt als zij gewoon thuis was gebleven, veel stress misschien door naar Zwitserland te gaan wat net de druppel kon zijn die de emmer deed overlopen

Sjah, wie zal het zeggen hé? Triest dat zoiets moet gebeuren maar je kan er niet veel aan doen...

Geen woorden voor.. :(

Wat een drama voor hen, je behoord voor je kind een wiegje te kopen en geen kistje. :(

rip :sad:

hopelijk geeft het iedereen extra kracht, en steun zal groot zijn daar twijfel ik niet aan!

We verliezen toch wel van Rusland dus laat hem maar naar zijn familie gaan.

wow...dat is niet niks zeg t*ring

****ing ernstig krijg er een rilling van.
Ik hoop dat hij hierdoor wel sterker word en dat we gewoon het EK winnen voor zijn overleden dochter

R.I.P.

Damn, echt vet klote man.. Wat ie ook doet, ik respecteer zijn besluit !

Hij blijft bij de groep, of hij speelt is natuurlijk een tweede. Dat bepaalt van Basten altijd nog.

Maar respect dat hij bij de groep blijft, biedt hem waarschijnlijk ook wel enige troost.

Terug
Naar boven