bodylojohn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke steroid is een synthetische variant van testosteron. Flater van jewelste... Ze snappen precies het verschil niet tussen androgenen en testosteron...
Wat gyno is snappen ze ook niet...
Weinig science, veel evil geluidjes als het op as aankomt.
Elke steroid is een synthetische variant van testosteron. Flater van jewelste... Ze snappen precies het verschil niet tussen androgenen en testosteron...
Wat gyno is snappen ze ook niet...
Weinig science, veel evil geluidjes als het op as aankomt.
AAS zijn wel degelijk allemaal derivaten van testosteron, jij bent degene die hier een flater van jewelste begaat, no offence verder...
Androgenen zijn ook vormen van testosteron hoor. Iig, dat is wel wat ik altijd gelezen heb :S
Daarbij heeft elke steroid een ratio anabool:androgeen.
Ik denk dat jij het verschil tussen een derivaat en een variant niet kent. Hier doet men of alle as je testosteron omhoog krikken.
Neen, androgenen zijn geen vormen van testosteron. Enkel synthetische testosteron is een vorm van testosteron. Een afgeleide stof heeft niks met de bronstof te maken, buiten dat het een afgeleide ervan is.
je hebt gelijk dat variant eigenlijk niet de juiste woordkeuze is (heb de docu niet gezien btw) maar ik neem aan dat ze er mee bedoelen dat het allemaal afgeleiden zijn van testosteron en dat klopt wél.
je hebt gelijk dat variant eigenlijk niet de juiste woordkeuze is (heb de docu niet gezien btw) maar ik neem aan dat ze er mee bedoelen dat het allemaal afgeleiden zijn van testosteron en dat klopt wél.
jep en deze mensen weten wel waar ze het over hebben lijkt me
dan heb je gelijk, my badIn de docu beweren ze echt specifiek dat steroiden oa het testosteronpeil in je lichaam verhogen.