XXL Nutrition

Gezond met anabolen?

Bezoekers in dit topic

Hij is maar iets slechter dan Frank Zane en heeft een gyno...

Heb jij je bril wel op?

Ik heb betreffende atleet (Troy Hornberger) even opgezocht, en in dezelfde pose naast Zane gezet:

1647515035812.png
1647515096190.png


1647515162492.png
1647515329251.png


Zit ook 33 jaar tussen. In die 33 jaar is er veel gebeurd op het gebied van AAS gebruik.
 
Snap niet waarom je 'natural' bodybuilding shows zou willen doen op pro niveau.

Iedereen heeft andere ambities en maakt andere persoonlijke afwegingen toch? Niks mis met naturel wedstrijden. Op basis van jouw argument kan iedere amateur sporter stoppen. :P

De enige kritiek die ik kan bedenken is dat het lastig is om uit te sluiten dat er niet toch gebruikt wordt..
 
Zijn armen maten 44cm. Zelf had ik vroeger 45cm.

Dit soort claims moet je onderbouwen met foto's.

Having big boobs because you're fat is like having a fast car because it's falling off a cliff.

Met andere woorden, waren jouw 45 cm armen ook net zo droog en gedefinieerd als die van Zane? Was jij toen even lang?

Jezelf op hetzelfde niveau plaatsen met Zane, laat me niet lachen man.
 
Iedereen heeft andere ambities en maakt andere persoonlijke afwegingen toch? Niks mis met naturel wedstrijden. Op basis van jouw argument kan iedere amateur sporter stoppen. :P

De enige kritiek die ik kan bedenken is dat het lastig is om uit te sluiten dat er niet toch gebruikt wordt..
Zeg niet dat er iets mis mee is, maar lijkt mij niet gezond om zo droog te worden als natural.
 
Coleman is toch echt naturel pro geworden. Genen worden zwaar onderschat.
 
Zeg niet dat er iets mis mee is, maar lijkt mij niet gezond om zo droog te worden als natural.

Nee dat is het ook niet, uberhaupt is bodybuilding niet een sport die je voor je gezondheid doet toch?
Althans, dat is niet het primaire doel ervan. Neemt niet weg dat je gezond kunt bodybuilden natuurlijk. Maar als gezondheid echt je enige doel is kun je beter een combinatie doen van cardiovasculair, kracht en stabiliteitswerk, zonder te focussen op het het resultaat eruit ziet in de spiegel. :)
 
Dit soort claims moet je onderbouwen met foto's.

Having big boobs because you're fat is like having a fast car because it's falling off a cliff.

Met andere woorden, waren jouw 45 cm armen ook net zo droog en gedefinieerd als die van Zane? Was jij toen even lang?

Jezelf op hetzelfde niveau plaatsen met Zane, laat me niet lachen man.
De massieve Mike Mentzer had ook maar 47cm, maar het zijn inderdaad korte mannen. Robby Robinson had wel minstens 50cm dikke armen.
 
Nee dat is het ook niet, uberhaupt is bodybuilding niet een sport die je voor je gezondheid doet toch?
Althans, dat is niet het primaire doel ervan. Neemt niet weg dat je gezond kunt bodybuilden natuurlijk. Maar als gezondheid echt je enige doel is kun je beter een combinatie doen van cardiovasculair, kracht en stabiliteitswerk, zonder te focussen op het het resultaat eruit ziet in de spiegel. :)
Ja daarom zei ik al dat ik niet snap waarom je natural shows zou doen, als je toch je hormonen crashed waarom niet met AAS en een beter physique.

Tuurlijk is bodybuilden gezond, maar niet als je focus op een echt laag VP.
 
Back
Naar boven