- Lid geworden
- 9 jul 2009
Goeie, kan ik dat de schuld geven voor mijn mini armpjes!
Ik gebruik mijn blanke huidskleur ook als excuus voor mijn kleine piemel. Werkt ook prima.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Goeie, kan ik dat de schuld geven voor mijn mini armpjes!
Ooh, dan heb ik wellicht toch nog wat afrikaanse roots…Ik gebruik mijn blanke huidskleur ook als excuus voor mijn kleine piemel. Werkt ook prima.![]()
Jij moet gewoon zware cheatcurls en CGBP gaan doen, maar dit advies is niet gratis.Goeie, kan ik dat de schuld geven voor mijn mini armpjes!
Jij moet gewoon zware cheatcurls en CGBP gaan doen, maar dit advies is niet gratis.
Ben nu wel in een stijgende trend qua armen dus denk dat ze over een jaar gecombineerd met me huidige split wel heel eind matchen me de rest van me fysiek….Jij moet gewoon zware cheatcurls en CGBP gaan doen, maar dit advies is niet gratis.
Ik geloof wel dat je dit met goede genetics kan behalen natural. Met een goede pomp en lightning he..
OnmogelijkIk vraag me af of je zonder anabole steroïden werkelijk resultaat kunt boeken
Denk dat je niet te lang moet zijn, heb ik gelukIk geloof wel dat je dit met goede genetics kan behalen natural. Met een goede pomp en lightning he..
Hahaha spreekt vanzelf duhDenk dat je niet te lang moet zijn, heb ik geluk![]()
Begrijpen jullie wel hoeveel geluk je moet hebben om met die genen geboren te worden ?
Ik nadat ik erachter kwam dat strongmen en arnold dus ook gear gebruikenNieuwkomers na 3 maanden;
Bekijk bijlage 550522
Gelukkig is Rich Piana nattyIk nadat ik erachter kwam dat strongmen en arnold dus ook gear gebruiken![]()
Nee man die gebruikte creatine, Mike O'Hearn bedoel je?Gelukkig is Rich Piana natty
Er is nog hoop
Ik ben net gestopt met creatine, raak ik nu alle gains kwijt?Nee man die gebruikte creatine, Mike O'Hearn bedoel je?
Gebruik je Whey? Dat helpt om het te onderhouden zonder creatine.Ik ben net gestopt met creatine, raak ik nu alle gains kwijt?
Gebruik je Whey? Dat helpt om het te onderhouden zonder creatine.
Zeker, genen heb je niet te kiezen. Ik denk wel dat je met veel commitment en de juiste omstandigheden/begeleiding binnen een jaar of vijf heel dicht op je genetische max kunt komen.Begrijpen jullie wel hoeveel geluk je moet hebben om met die genen geboren te worden ?
Dan moet je met dit genenpakket ook nog net opgroeien in een omgeving waar bodybuilding wordt gewaardeerd.
En dan nog denk ik dat Zane ook toen al voorzichtiger was met anabolen gebruik dan veel mensen veronderstellen.
Volgens mij is deze foto ook shopt. In deze tijd (late jaren 60) was Frank een kleinere (maar subtielere) versie van Arnold.