Fitness Seller

Nieuws Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn

bah wat een laffe smerige daad :mad:

Naam dader is bekend. Ene TvdV.:mad:

EDIT: Net nog een schietpartij in Rotterdam.:eek:

Laatst bewerkt:
Ziek.

7 doden nu

De dader was een bekende in de stad en van de politie. Ik heb hem wel eens vaker zien lopen, hij oogde altijd wat onfris en niet helemaal 100%.

Wat erg dit, echt geen woorden voor, ziek gewoon.
Je zou daar maar lopen met je kind is het eerste wat ik dacht want zo loop ik op zaterdag ook vaak met mijn kind in een winkelcentrum in de grote stad.

De andere gedachten die ik heb is, als hij dit toch zonodig wilde doen waarom dan niet een pleintje opzoeken waar altijd tuig zit waar het van bekend is dat ze teroriseren en dan knallen.
Is ook niet goed meer beter dan dit.

De dader was een bekende in de stad en van de politie. Ik heb hem wel eens vaker zien lopen, hij oogde altijd wat onfris en niet helemaal 100%.

Liep die toevallig erg vaak in een schildersbroek en al sinds 3 weken ofzo in een bloot bovenlichaam?
EDIT ik train trouwens ook bij skyegym @einstein

Laatst bewerkt:
Ik lees dat zijn moeder een kledingwinkel had in het winkelcentrum?

deze schijnt hij dood geschoten te hebben, iemand bevestiging?

Sick **** dit, ****ing debiel. Te gek voor woorden dit.

Ik lees dat zijn moeder een kledingwinkel had in het winkelcentrum?

deze schijnt hij dood geschoten te hebben, iemand bevestiging?

ik hoorde iets v een vrouw van 55 die na doorzoeking van zijn woning was meegenomen...hij zou samen met zijn ouders in een flat bij het winkelcentrum gewoond hebben....als je dat hoort lijkt het me niet zo dat zijn ma 1 van de doden is maar de vrouw die meegenomen was...

hoe erg het ook is...verhaal gaat dat hij minimaal 10min geschoten heeft (is dat ook zo meestal voelt t veel langer toch??)...
maar dan maar 6 doden en 3 zwaargewond (zonder zijn eigen dood meegerekend)...dan ben je nog best een chap dat je er zo weinig meeneemt in een druk winkel centrum...

Echt ziek van die oude vrouw in haar scootmobiel, gewoon even door haar hoofd geschoten for no reason :no:

Volgens onbevestigde bronnen is zijn moeder onder de dodelijke slachtoffers en zijn vader ligt gewond in het ziekenhuis.

hij heeft zeker een punt :D

echt scheef ben je dan als je zoveel kogels heb afgevuurd en hoe komt die aan zon auto wapen

En waar is God nu?

Wat erg dit, echt geen woorden voor, ziek gewoon.
Je zou daar maar lopen met je kind is het eerste wat ik dacht want zo loop ik op zaterdag ook vaak met mijn kind in een winkelcentrum in de grote stad.

De andere gedachten die ik heb is, als hij dit toch zonodig wilde doen waarom dan niet een pleintje opzoeken waar altijd tuig zit waar het van bekend is dat ze teroriseren en dan knallen.
Is ook niet goed meer beter dan dit.
Had die kunnen doen, maar dan worden die mensen toch wel weer de lucht in gepraat, altijd het zelfde ja, levend ben je geen **** waard, ga je dood prijzen ze je de hemel in, dus was het die jongen net zo hard afgerekent..

Kortom gewoon t*ring zieke zaak..
Onbegrijpelijk dat je zoiets kunt, zo uit niets even half winkel centrum kapot schieten..

Hij zat bij een schietvereniging. Denk dat het dan wel makkelijk is om aan wapens te komen.

Volgens mij mogen leden van een schietvereniging geen volautomatische vuurwapens bezitten? Kan natuurlijk ook zijn dat de media het verhaal weer opklopt en in het werkelijkheid gewoon om een semi-automatisch handvuurwapen gaat.

Als lid van een schietvereniging, en dus geoefend schutter, heeft hij weinig slachtoffers gemaakt. Een geluk bij ongeluk..

Terug
Naar boven