- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De dader was een bekende in de stad en van de politie. Ik heb hem wel eens vaker zien lopen, hij oogde altijd wat onfris en niet helemaal 100%.
Ik lees dat zijn moeder een kledingwinkel had in het winkelcentrum?
deze schijnt hij dood geschoten te hebben, iemand bevestiging?
Volgens onbevestigde bronnen is zijn moeder onder de dodelijke slachtoffers en zijn vader ligt gewond in het ziekenhuis.
Hij zat bij een schietvereniging. Denk dat het dan wel makkelijk is om aan wapens te komen.echt scheef ben je dan als je zoveel kogels heb afgevuurd en hoe komt die aan zon auto wapen
Had die kunnen doen, maar dan worden die mensen toch wel weer de lucht in gepraat, altijd het zelfde ja, levend ben je geen **** waard, ga je dood prijzen ze je de hemel in, dus was het die jongen net zo hard afgerekent..Wat erg dit, echt geen woorden voor, ziek gewoon.
Je zou daar maar lopen met je kind is het eerste wat ik dacht want zo loop ik op zaterdag ook vaak met mijn kind in een winkelcentrum in de grote stad.
De andere gedachten die ik heb is, als hij dit toch zonodig wilde doen waarom dan niet een pleintje opzoeken waar altijd tuig zit waar het van bekend is dat ze teroriseren en dan knallen.
Is ook niet goed meer beter dan dit.
Hij zat bij een schietvereniging. Denk dat het dan wel makkelijk is om aan wapens te komen.