MuscleMeat

Nieuws Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn

Doodstraf!

Wait, what. Lijkt nog een puber, wat een laffe t*fus daad.

Is er al sprake van een motief o.i.d.?

Was het geen terroristische aanslag?

Zelfs kinderen zijn het slachtoffer... ik hoop dat hij wegrot in de hel mocht deze bestaan.

11.00 uur: 'Dochter van 10 door het hoofd geschoten'
Onder de gewonden is in ieder geval een meisje van 10. Zij was met haar vader en zus in winkelcentrum Ridderhof aan het winkelen toen er geschoten werd. Vader Gert zegt tegen de NOS dat hij zich onmiddelijk op zijn ene dochter wierp en zag hoe zijn andere dochter door haar hoofd werd geschoten. Het meisje ligt nu aan het infuus in het ziekenhuis. De vader is te geschokt om nu een reactie te geven

Ja goh, wat denken ze anders dat de vader even uitgebreid de pers te woord gaat staan? Gisteren ook al een interview met een vrouw waarvan de zus waarschijnlijk is doodgeschoten. Kunnen die persmuskieten niet gewoon even wachten tot ze familieleden van slachtoffers benaderen?

Meisje leeft nog?

Te sick gewoon dat je dit doet.

Betreft pers zijn het ook stelletje ratten, hoorde net fragment van gister middag. Was vrouw aan de lijn, vraagt presentator u bent redelijk rustig onder dit. Vrouw: Nou ben beetje in shock collega is net doodgeschoten.

Dat ze vandaag meteen weer beginnen over kijkcijfers, beetje respectloos en zeg dan gewoon niks. Lijkt me vanzelf sprekend dat nos met dit soort gebeurtenissen veel kijkers trekt.

Betreft het wapen, las net dat als je wapenvergunning hebt geen vol automatische wapens mag houden. Je kan wel een M16 single shot ombouwen naar een vol automatisch wapen met wat simpele onderdelen uit Amerika.

Laatst bewerkt:
Maatschappij zijn eigen schuld.

onder de gewonden is ook een Turk, sterkte aan hem en zn familie :(

Hoezo ban, ze hadden zo'n gast al lang op moeten sluiten.
De maatschappij heeft gewoon weer gefaald.

Ja want 'de maatschappij' moet ruiken dat deze kerel, die hoogstwaarschijnlijk (zoals bij vergelijkbare gevallen) altijd beleefd "hallo" zei tegen de buurtjes en niet zo veel buiten kwam, op een dag in het rond ging schieten.

Denk een na voordat je iets post.

Edit: Laat maar zie dat je "Die turk vind ik niet zo erg, dat is gewoon verdiende loon." hebt toegevoegd, de maatschappij heeft idd gefaald, tijd voor post-natale abortus knul.

Laatst bewerkt:
dianaGladibol
Heb je een bron dat deze gast al niet bij GGZ liep, voor dat je mij op dingen wijst?
De maatschappij is zo lek als een zeef, dat is al jaren zo want de politiek is nog altijd een poppenkast die niets waar maakt.

Over die tuRk was een reactie op de man boven mij, omdat hij er om vroeg na
zo'n reactie.

Laatst bewerkt:
Ja goh, wat denken ze anders dat de vader even uitgebreid de pers te woord gaat staan? Gisteren ook al een interview met een vrouw waarvan de zus waarschijnlijk is doodgeschoten. Kunnen die persmuskieten niet gewoon even wachten tot ze familieleden van slachtoffers benaderen?
+1 zeer respectloos die journalisten.

dianaGladibol
Heb je een bron dat deze gast al niet bij GGZ liep, voor dat je mij op dingen wijst?
De maatschappij is zo lek als een zeef, dat is al jaren zo want de politiek is nog altijd een poppenkast die niets waar maakt.

Over die tuRk was een reactie op de man boven mij, omdat hij er om vroeg na
zo'n reactie.

Dit kan je niet zomaar zien aankomen, achteraf oordelen is altijd erg makkelijk.

Dat klopt maar de maatschappij is zo lek als een zeef. Dit zie je overal gebeuren waar dit soort dingen gebeuren. Deze man komt mischien wel niet aan zijn behoeften en hulp door onze maatschappij.

Terug
Naar boven