Jinsu
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 133
Hij zat bij een schietvereniging. Denk dat het dan wel makkelijk is om aan wapens te komen.
Zwarte markt is makkelijker als je je op dat gebied durft te wagen
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zat bij een schietvereniging. Denk dat het dan wel makkelijk is om aan wapens te komen.
.is zelfs verboden idd, was laats nog in het nieuws ja, van die gasten die met vol auto wapens hadden geschoten op een schietbaan..Volgens mij mogen leden van een schietvereniging geen volautomatische vuurwapens bezitten? Kan natuurlijk ook zijn dat de media het verhaal weer opklopt en in het werkelijkheid gewoon om een semi-automatisch handvuurwapen gaat.
Als lid van een schietvereniging, en dus geoefend schutter, heeft hij weinig slachtoffers gemaakt. Een geluk bij ongeluk..
Dat de media het opklopt zou ook goed kunnen, zijn ze wel goed in meestal.Volgens mij mogen leden van een schietvereniging geen volautomatische vuurwapens bezitten? Kan natuurlijk ook zijn dat de media het verhaal weer opklopt en in het werkelijkheid gewoon om een semi-automatisch handvuurwapen gaat.
Als lid van een schietvereniging, en dus geoefend schutter, heeft hij weinig slachtoffers gemaakt. Een geluk bij ongeluk..
Dat kan natuurlijk ook, maar het zal ongetwijfeld niet moeilijk voor hem zijn geweest om gewoon aan een wapen te komen als hij bij een schietvereniging zat (als ze daar uberhaupt vol/semi-automatische vuurwapens hebben dan, dat weet ik niet)Zwarte markt is makkelijker als je je op dat gebied durft te wagen.
Dat de media het opklopt zou ook goed kunnen, zijn ze wel goed in meestal.
Het geweer zal ook wel niet zoveel vuurkracht met zich mee gebracht hebben als je de getuigen moet geloven, ''Het klonk als een klappertjespistool''.
Dat kan natuurlijk ook, maar het zal ongetwijfeld niet moeilijk voor hem zijn geweest om gewoon aan een wapen te komen als hij bij een schietvereniging zat (als ze daar uberhaupt vol/semi-automatische vuurwapens hebben dan, dat weet ik niet)
Wat een ontzettende grafmongool.
Ze hadden hem kunstmatig in leven moeten houden en moeten martelen, in de hoop dat hij het voelt.
Je zal er maar lopen met je kids op een zaterdagmiddag.
das lastig als je jezelf met een automatisch geweer door je hoofd schiet

Ja ze hadden hem gewoon klonen en de kloon straffen voor de daden van TvdV!das lastig als je jezelf met een automatisch geweer door je hoofd schiet
das lastig als je jezelf met een automatisch geweer door je hoofd schiet
Was hypothetisch bedoelt. Maar dat snap jij ook wel.