MuscleMeat

Doe goede ouwe tijd (ome henk)

Users who are viewing this thread

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
30 sep 2004
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Doe zorgen loze goeie ouwe tijd herinnerd me eraan dat we vroeger nog correct leerden spellen op school :o

OP
gurumaster

gurumaster

Mega noob
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 nov 2004
Doe goede ouwe tijd?

De mooiste tijd vond ik nog dat iedereen correct schreef,typte enz,enz :D

Shit,

Dit had in nog geeneens geconstateerd, mijn oprechtelijke excuses.

Maar om mezelf toch te kunnen verdedigen tegen mijn nalatigheid zal ik mezelf accuraat defenderen. Op deze avond was ik aan het participeren op onze website DBB, waar ik een leuke topic op wilde starten. Tijdens het concipere van deze topic was ik een beetje aan het dromen in mijn fictiewereld. Terwijl mijn onderste extremiteiten in slaap vielen ( beenspieren ;) ) door te weinig bloedcirculatie, werd ik ook nog eens afgeleid door een verschrikkelijke mooie pop-up (geile dames uit uw regio zoeken u). Ik zeg u eerlijk het is geen excuus, maar foutanalyses van een mede BB'er is altijd welkom, het is immers een leermoment.

:D

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 okt 2006
Shit,

Dit had in nog geeneens geconstateerd, mijn oprechtelijke excuses.

Maar om mezelf toch te kunnen verdedigen tegen mijn nalatigheid zal ik mezelf accuraat defenderen. Op deze avond was ik aan het participeren op onze website DBB, waar ik een leuke topic op wilde starten. Tijdens het concipere van deze topic was ik een beetje aan het dromen in mijn fictiewereld. Terwijl mijn onderste extremiteiten in slaap vielen ( beenspieren ;) ) door te weinig bloedcirculatie, werd ik ook nog eens afgeleid door een verschrikkelijke mooie pop-up (geile dames uit uw regio zoeken u). Ik zeg u eerlijk het is geen excuus, maar foutanalyses van een mede BB'er is altijd welkom, het is immers een leermoment.

Conciperen ;):D

Matau

Pick up the iron and lift
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 mrt 2006
Geef es karmaa, vrek die je bent.
Je lijkt wel op Sanca met een vuilniszak vol hasj die langs de Keijlerweg sjouwt.

heb teveel gegeven, houd je tegoed :D

Naar boven