Hallo, ik ben sinds 1 maand met krachttraining begonnen. Daarvoor jaren groepslesjes zoals bodypump, body combat en x-co. Na een vervelende periode rugklachten waarin ik niet veel kon en na een operatie niet veel mocht doen ben ik nu weer heerlijk aan het sporten. Tijdens de intake bleek mijn vetpercentage een schrikbarende 37%..!! Hellup! Gemeten met zo'n weegschaal. Morgen ga ik weer meten, ben benieuwd..
Mijn schema de afgelopen 4 weken:
ma-wo-vr de volgende oefeningen:
5-10 min. warming up cross trainer
daarna alles in supersets:
statische buikspieroefeningen (plank/hoover hoe je het noemen wil) voorkant en zijkanten en met gymbal.
squad/ bent over row
lunges/ dumbbell chest press
deadlift/ upright row
opdrukken/ oefening met medicinbal (benen uit elkaar en met de bal beurtelings links en rechts de grond aantikken)
cabel row/ clean and press
biceps/ triceps
Daarnaast ben ik erg met mijn voeding bezig, veel groente, weinig koolhydraten en visolie en een aantal eiwitisolaat shakes per dag.
Goed bezig?? Tips/aanvullingen?
Mijn schema de afgelopen 4 weken:
ma-wo-vr de volgende oefeningen:
5-10 min. warming up cross trainer
daarna alles in supersets:
statische buikspieroefeningen (plank/hoover hoe je het noemen wil) voorkant en zijkanten en met gymbal.
squad/ bent over row
lunges/ dumbbell chest press
deadlift/ upright row
opdrukken/ oefening met medicinbal (benen uit elkaar en met de bal beurtelings links en rechts de grond aantikken)
cabel row/ clean and press
biceps/ triceps
Daarnaast ben ik erg met mijn voeding bezig, veel groente, weinig koolhydraten en visolie en een aantal eiwitisolaat shakes per dag.
Goed bezig?? Tips/aanvullingen?

Gewoon lekker doorgaan en over twee weken weer foto's maken. Qua bf schat ik 30-35% en dat is voor een vrouw echt niet schrikbarend hoor.