AndroidHealthClinic

Matthijstb's Traininglog!

Bezoekers in dit topic

Gisteren Benen/schouders/onderarmen getraind!

Ging erg lekker! Deadlift 140kg 5 keer, squat 140kg 4x10! Military press iets minder, 40kg 10x. Calf raise ging trouwens ook wel lekker, 130 kg 14/16 keer !

Vrijdag:
Benen!

Deadlift: 4 Werksets.
Squat: 4 sets
Calf raises: 4 sets
Leg curls: 4 sets
Leg extensions: 4 sets

Schouders!

Military Press: 2 sets
Schoulder press( mil. press met dumbbells ): 2 sets
Upright Row: 3 sets ( Deze zal ik niet meer doen, is namelijk meer een traps dan een schouder oefening )
Side raise machine: 3 sets

Onderarmen!

Oefeningwaarvanikdenaamneitken 3x tot uitputting
Wrist curls 30kg barbell, tot uitputting.
Handen samenknijpen tot uitputting.
Au.!

2 Oefeningen onderarmen is voldoende.

Verder netjes getraint!
 
Dankje man!

Had een derde gepakt aangezien ik nu meer met straps train en ik niet wil dat mijn grip achteruit gaat, maar denk ook dat ik de volgende keer gewoon 2 wat intensievere oefeningen doe. :)
 
Iemand trouwens een idee waar ik het best mee kan beginnen met betrekking tot me voeding?
Kan ik beter eerst goed gaan bulken en daarna cutten? Of eerst een cut zodat mijn resultaat beter zichtbaar is?
 
Vandaag Borst Getraind en Triceps erbij gepakt:
Pulldowns met touw. 3x10
Pushdowns met rechte stang. 3x10
Dumbbell kickbacks. 3x10
 
Vandaag even kort cardio gedaan, had ik zin in!
15 minuten cross trainer, hoge intensiteit interval training.
15 minuten hardgelopen, idem
10 minuten roeien, zelfde tempo.

Morgen rug/traps-biceps en denk dat ik daar schouders ook bij ga pakken:)
 
goeie squats ! zijn die quarter,paralell of full ?
 
Gisteren rug en biceps getraind ging prima! Lekker zwaar en nu redelijke spierpijn, straks rekken:)
Vanochtend nog even schouders/traps en onderarmen gedaan zodat ik morgen alle aandacht aan me benen kan besteden!

Vrijdag zal trouwens me laatste training zijn voor deze week, volgende week zit ik 5 dagen in de Ardennen met school.. waarvan 4 dagen vrij instensieve 'cardio' zal worden..
 
Laatst bewerkt:
Net naar de stad geweest, BCAA gekocht. Leek mij handig om mee te nemen richting de ardennen, omdat we daar weinig eiwitrijk eten zullen krijgen ( leert ervaring mij:D ) en ik geen zin heb om mijn spieren grandioos naar de !#%^^ te helpen!

Iemand overigens suggesties naar wanneer ik deze het beste in kan nemen?
Stel ik ben 4 uur aan het fietsen, moet ik dan 5 van die pillen slikken erna? of beter ervoor? Of anders tijdens?
 
Ervoor en erna, maar beter eet je gewoon genoeg Koolhydraten..
Als je voor een paar bammetjes eet, tussendoor banaan of ander fruit en daarna weer genoeg eet, met eiwitrijk beleg, of wat dan ook, is dat voldoende..
 
Aight dankje!
Neem wel 2 voor 3 na, en dan een abnormale hoeveelheid brood eten:D
 
Vanavond benen workout!
Normaal ziet deze er zo uit:

VRIJDAG:
Benen!

Deadlift: 4 Werksets.
Squat: 4 sets
Calf raises: 4 sets
Leg curls: 4 sets
Leg extensions: 4 sets

Aangezien ik gisteren mijn schouders en onderarmen al getraind heb kan ik me vandaag lekker alleen op me benen focussen!
Voor me bovenbenen:

Squat 4 Werksets ( 150/160 kilo vandaag? )
Deadlift 4 sets
Leg extensions 4 sets
Leg curls 4 sets.
Glutes?( doe ik denk ik ook nog een oefening voor )

Voor me kuiten:
Standing Calf raises ( alternate misschien een goed idee? )
Nog een Calf raise variant, nog aan het bedenken wat!
 
Vanavond benen workout!
Normaal ziet deze er zo uit:

VRIJDAG:
Benen!

Deadlift: 4 Werksets.
Squat: 4 sets
Calf raises: 4 sets
Leg curls: 4 sets
Leg extensions: 4 sets

Aangezien ik gisteren mijn schouders en onderarmen al getraind heb kan ik me vandaag lekker alleen op me benen focussen!
Voor me bovenbenen:

Squat 4 Werksets ( 150/160 kilo vandaag? )
Deadlift 4 sets
Leg extensions 4 sets
Leg curls 4 sets.
Glutes?( doe ik denk ik ook nog een oefening voor )

Voor me kuiten:
Standing Calf raises ( alternate misschien een goed idee? )
Nog een Calf raise variant, nog aan het bedenken wat!

Getraind! Ging redelijk.. Geen PR's helaas..

DL nog steeds hetzelfde, ging alleen een man mij vertellen dat het te zwaar voor mij was en het beter lichter kon doen.. Toen deed ik het toch en was hij redelijk stil:D

Squatten ging niet door het rek was bezet.. Dus maar leg-press gedaan op de max van het apparaat.

Leg extensions en Curls gingen prima.

Glutes 1 set gedaan, en toen besloten dat het zinloos was!:p Klote apparaat ook...

Calf raises gingen lekker! 130 Kilo.. 30 reps!:D
 
Vanochtend Borst Gedaan en 1 oefening triceps, aangezien ik volgende week niet kan trainen..
Ging lekker!
4x12 DB Bench Press 24kg
4x12 Dumbbell Fly 14kg
4x12 Incline DB Benpress 20kg
4x12 incline Fly's 14kg

Triceps:
4x12 Pushdown 40kg
 
Tot aan Vrijdag in de ardennen, zal de log dus niet updaten in deze week!

Ben overigens van plan wanneer ik terug ben dit schema nog 1 a 2 weken vol te houden, en te bulken. En daarna te gaan cutten naar de 9-10% vet! Dit zal ik dan doen met een ander schema. Suggesties voor dit schema zijn welkom, en ik neig over het algemeen naar een fullbody schema. Of iig wat de meeste calorieën verbrandt;)
Ook zal ik dan voor het eerst echt een voedings-schema gaan gebruiken! Recepten/ideeën voor een goed avondmaal tijdens de cut zijn ook bijzonder welkom!

Tot over een week!
 
Vandaag eindelijk weer getraind. Borst/triceps en schouders dit keer. Vlieg donderdag namelijk naar engeland voor een lang weekend rugbyen!
 
Mag wat mij betreft wel een slotje op, ga maandag opnieuw beginnen met een 'ander' schema. Zal dan ook een soort voedingsdagboek gaan bijhouden, gewoon opschrijven wat ik die dag gegeten heb.
 
Back
Naar boven