Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker, maar als je enkel schone koolhydraten eet (rijst, groente, brinta, havermout) dan zul je echt niet snel dik worden.
Je kunt ook overwegen om wat minder te eten, het is maar een idee![]()

Dat hangt ervan of hoe "vies" jij eet. Je word vaak vet door een groot overschot door carbs en vet. Cardio kan zeker. Je kunt het proberen om daar je vetgain mee te vertragen.
Dat zul je moeten gaan ondervinden.
Wat is een goed product met weinig koolhydraten en relatief veel eiwitten?
En zolang ik genoeg eiwitten eet (2,5-3xBW) zal dat mijn spiergroei niet afremmen?
Waarom maken ze dat allemaal toch zo ingewikkeld ...
Platte kaas of kwark of gestremde melk of ongerijpte kaas of zurig melkgerecht!

Zeker, maar als je enkel schone koolhydraten eet (rijst, groente, brinta, havermout) dan zul je echt niet snel dik worden.
ketogeen is alleen goed voor cutten.
je lichaam gaat over naar vet verbranding, ipv carbs.
dat is alles![]()
kh is nodig voor insuline
insuline = anabool hormoon.
Denk dat als je ook met 'schone' koolhydraten ver boven je energieverbruik zit, je echt wel dik wordt.

True! en ik vind dat "schone" maar bullshit...
Complexe koolhydraat/ geen complexe koolhydraat![]()
Hetzij beperkt kan het glyceroldeel van een triglyceriden gebruikt worden voor aanvulling van de glycogeenvoorraad (naast aminozuren en melkzuur).Vetten als energiebron oké, maar om glycogeenvoorraden aan te vullen ? Geen onzin verkondigen s.v.p/.
True! en ik vind dat "schone" maar bullshit...
Complexe koolhydraat/ geen complexe koolhydraat![]()
Volgens mij is dit te zwart wit. Insuline is een anabool hormoon, zowel wat betreft vetmassa als spiermassa. Behalve dat het de vetopslag stimuleert en de lipolyse remt stimuleert het ook de opname van aminozuren, de opbouw van eiwitten en remt het de afbraak van eiwitten.-Simpele koolhydraten (zoals suiker, dextrose etc.) -> Hoog insuline niveau voor korte tijd -> vet-opslag
-Complexe koolhydraten (Volkorenproducten, polysachariden) ->Laag insuline niveau voor lange tijd -> meer spieropbouw