AndroidHealthClinic

Doelstelling (om te starten)

svanma23

Cool Novice
Waardering
2
Goedemidag,

mijn doel is om te worden zoals de foto's in bijlage (om te starten). hoe lang is dit ongeveer trainen als het voedingsschema en trainingsschema optimaal zijn?

Stats

man
25 jaar
175 cm
19% vetpercentage (gemeten met huidplooimeter)

training:

up/lo 4dagen

allereerst zou ik cutten naar 12% en dan gaan bulken.

Ik vraag mij af of je dit kan bereiken na 1 jaar training?

13113789_1671765996417223_1955904402_n.jpg

absman_main.gif

Met een 'optimaal' schema is de rechter foto wel binnen een jaar te bereiken. Mja, daar heb je niet veel aan want het kan een jaar duren voordat je een routine hebt gevonden die goed voor je werkt en het kost ook tijd om de fitness technieken onder de knie te krijgen.

De linker heeft wel meer massa en is wel iets langer trainen denk ik.

Het is belangrijker om jezelf af te vragen hoe je het gaat doen

Ik ben nu 3 maand bezig met cutten, hou me constant aan m'n strakke voedingsschema en constant aan keiharde trainingen inclusief lange en keiharde cardio. 1 Cheatday en 2x bier drinken maar gedaan in die tijd.

Nu van 20,8% naar 17,3% gegaan. Hou rekening met minimaal 1 jaar om inderdaad die rechter foto te bereiken. Ik trek er nu nog minstens 7 maand voor uit om dat te gaan bereiken. Die linker heeft veel meer massa. Weet niet hoeveel VVM je nu hebt dus dat is lastig te zeggen.

Ondanks het lange tijdsbestek, geen excuus om er niet aan te beginnen, succes! :D

• Topic Starter Topic Starter
Maandag start ik ermee, vandaag nog gaan shoppen achter gezonde dingen zoals kwark etc hé ;)
mijn vetvrije massa is nu 64,4

groeten

Maandag start ik ermee, vandaag nog gaan shoppen achter gezonde dingen zoals kwark etc hé ;)
mijn vetvrije massa is nu 64,4

groeten
Zit je net boven gemiddeld, wil je niet ontmoedigen, maar om de linker foto te bereiken zul je flink wat vet moeten verliezen én flink wat massa nog moeten aanzetten. Persoonlijk zou ik eerst cutten tot 10/12% en dan kijken hoe je er bij staat. Tevreden? Dikke prima! :D
Niet tevreden, clean bulkje er tegenaan gooien om massa bij te zetten.

Gaat een hele tijd duren, maar hey, we hebben allemaal ons ideaal. Voordat ik daar ben, ben ik ook wel 2 jaar verder haha. :)
Ben benieuwd naar je voortgang!

Goedemidag,

mijn doel is om te worden zoals de foto's in bijlage (om te starten). hoe lang is dit ongeveer trainen als het voedingsschema en trainingsschema optimaal zijn?

Stats

man
25 jaar
175 cm
19% vetpercentage (gemeten met huidplooimeter)

training:

up/lo 4dagen

allereerst zou ik cutten naar 12% en dan gaan bulken.

Ik vraag mij af of je dit kan bereiken na 1 jaar training?

Post eens een paar foto's met dezelfde poses als op die plaatjes. Vetpercentagemetingen met huidplooimeters geven geen accuraat beeld.

Een jaar dedicated (wat imho erg moeilijk is vanuit het niets) trainen vind ik nog erg optimistisch eerlijk gezegd.

Vroeger deed ik 3a4 x voetbal per week van sport, dan zag je mijn buikspieren wel zonder dat ik iets van moeite deed hiervoor of fitness deed, dus hopelijk worden ze opnieuw zichtbaar en nog duidelijker dan toen ;)

Is het ook, maar hij vraagt of het haalbaar is. Jaar volledig dedicated trainen dan kan het te doen zijn.
Volgens mij vergissen de meeste zich in de hoeveelheid massa die OP moet pakken, en daarbij min 8% bf verliezen. Ik zeg niet haalbaar in 12 maanden.

Hangt er vanaf of hij dit naturel wilt bereiken of met hulpmiddelen imo. Zijn geen onmogelijke fysieken dus denk wel dat dit binnen een jaar te benaderen moet zijn als OP dedicated genoeg is.

Ik heb een kleine "eigenlijke grote" fout gemaakt :mad:
heb mijn vriendin laten opmeten en nu kwam ik uit op 27% dus ik zal het ergens omgekeerd verkeerd afgelezen hebben aan mijn been :eek:. 38 buik - 26 borst - 30 been (wat ik veel vind)

wat ik niet begrijp is ik ben echt niet dik en als ik tegen mensen zeg dat ik moet "afvallen" of beter gezegd slanker en gespierder zijn verschieten ze allemaal.

dus mijn voedingsschema moet aangepast worden, en nu begin ik te twijfelen of ik mijn kcal behoefte op mijn dagelijkse of mijn vetvrije massa moet berekenen.
als ik dit op vetvrije massa doe kom ik uit op 1299 BMR en 2013 kcal onderhoud. Als ik hier 20% onder ga kan ik 1610 kcal maar eten. dit is berekend met Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per weekx 1.55 (omdat ik 4x krachttraining doe)

dit lijkt mij toch echt wel weinig?

dit is nu echt wel balen dat ik zo fout gemaakt heb :eek: maar kom of het nu 19 is of 27 ze moeten er toch van :D

De gemiddelde persoon vind Justin Bieber al gespierd...

Ij Gast, wat is je probleem? Ik stel een vraag en als je zin hebt om te antwoorden doe dit op een normale manier!! Fucking kleuter

Ik heb al antwoord gegeven waarom mensen 'verschieten' als je zegt dat je wilt gainen, 'gast'.

Een antwoord op mijn vraag? mijn voornaamste vraag was "dus mijn voedingsschema moet aangepast worden, en nu begin ik te twijfelen of ik mijn kcal behoefte op mijn dagelijkse of mijn vetvrije massa moet berekenen.
als ik dit op vetvrije massa doe kom ik uit op 1299 BMR en 2013 kcal onderhoud. Als ik hier 20% onder ga kan ik 1610 kcal maar eten. dit is berekend met Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per weekx 1.55 (omdat ik 4x krachttraining doe)"

dus daar heb ik van u nog geen antwoord op, en van u eerste antwoord heb ik niet heel veel aan, en het 2 de antwoord al zeker niet.

maar swat. ik hoop alsnog een antwoord te krijgen op mijn vraag.

Probeer bet 3 weken en pas aan na gelang resultaat.

Ga er maar van uit dat je een paar jaar moet trainen voor zo'n fysiek.

Verder geen zin om die tweede vraag te beantwoorden vanwege dat aanstelgedrag

Terug
Naar boven