Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou daar wil ik dan wel eens een foto van zien. Ga je inlezen man.zoals ik al zei, als ze persoonlijk worden, nee dit niet. en moest ik al getraind hebben zou ik hier niet zo'n vragen stellen. en vroeger was ik gespierd zonder moeite te doen door het vele sporten
Ik ben nu 3 maand bezig met cutten, hou me constant aan m'n strakke voedingsschema en constant aan keiharde trainingen inclusief lange en keiharde cardio. 1 Cheatday en 2x bier drinken maar gedaan in die tijd.
Nu van 20,8% naar 17,3% gegaan. Hou rekening met minimaal 1 jaar om inderdaad die rechter foto te bereiken. Ik trek er nu nog minstens 7 maand voor uit om dat te gaan bereiken. Die linker heeft veel meer massa. Weet niet hoeveel VVM je nu hebt dus dat is lastig te zeggen.
Ondanks het lange tijdsbestek, geen excuus om er niet aan te beginnen, succes!![]()
zoals ik al zei, als ze persoonlijk worden, nee dit niet. en moest ik al getraind hebben zou ik hier niet zo'n vragen stellen. en vroeger was ik gespierd zonder moeite te doen door het vele sporten