Fitness Seller

Doelstelling (om te starten)

• Topic Starter Topic Starter
geen probleem :D aanstelgedrag is iets anders en als ze persoonlijk worden. maar zoals ik zeg geen probleem en dan had je beter uw reactie ook bespaard:D:cool:.

Jezus wat een attitude heb je. Zoals hiervoor al gezegd, ga eerst maar eens drie maanden echt dedicated trainen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je dat al ooit gedaan hebt met die stats van je.

• Topic Starter Topic Starter
zoals ik al zei, als ze persoonlijk worden, nee dit niet. en moest ik al getraind hebben zou ik hier niet zo'n vragen stellen. en vroeger was ik gespierd zonder moeite te doen door het vele sporten

zoals ik al zei, als ze persoonlijk worden, nee dit niet. en moest ik al getraind hebben zou ik hier niet zo'n vragen stellen. en vroeger was ik gespierd zonder moeite te doen door het vele sporten
Nou daar wil ik dan wel eens een foto van zien. Ga je inlezen man.

Een BMR van 1300 klopt echt niet. Tenzij je 20 kilo weegt of stiekem een vrouw bent...

Ik ben nu 3 maand bezig met cutten, hou me constant aan m'n strakke voedingsschema en constant aan keiharde trainingen inclusief lange en keiharde cardio. 1 Cheatday en 2x bier drinken maar gedaan in die tijd.

Nu van 20,8% naar 17,3% gegaan. Hou rekening met minimaal 1 jaar om inderdaad die rechter foto te bereiken. Ik trek er nu nog minstens 7 maand voor uit om dat te gaan bereiken. Die linker heeft veel meer massa. Weet niet hoeveel VVM je nu hebt dus dat is lastig te zeggen.

Ondanks het lange tijdsbestek, geen excuus om er niet aan te beginnen, succes! :D

1 jaar....ik vrees er voor.

door te voetballen wordt je helaas niet gespierd.En zonder moeite te doen al zeker niet.

Als je zo makkelijk op de kast te jagen bent, weet ik niet hoe jij jezelf een jaar lang tot het maximale gaat pushen. Goed trainen is super oncomfortabel. Je komt jezelf heel hard tegen. Als dat niet zo is, maak je te vaak comfortkeuzes ipv groeikeuzes.

Ik denk dat je echt langer dan een jaar nodig hebt. Dat is niet erg, want je werkt ergens naartoe. Ik heb mezelf bijvoorbeeld 3 jaar gegeven en ben nu een jaar onderweg. Begin nu sinds een paar maanden pas echt m'n draai te vinden qua trainen.

Een "onrealistisch" doel is niet erg, maar durf het dan ook gaandeweg bij te stellen :)

Terug
Naar boven