Fitness Seller

Dom geweest?

Stuur een pm naar jesse2010!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe ga je dat dan vergelijken? Voor elkaar staan(half naakt) en allebei zeggen dat je grotere spieren hebt? Of gaat het nog gayer worden en ga je klasvriendjes vragen dit te doen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Weet iemand soms hoe ge via een ipod een foto kunt zetten in u post? Dan ga ik de foto van die gast tone...
En zelfs als ik geen schijn van kans maak, jullie reacties hebben mijn dag al kei goe gemaakt.
Jullie bodybuilders zijn echt wel de hardste trollers van alle forum

Gewoon een paar spiertjes bij hem wegsnijden en klaar is kees.

Net genoeg tijd voor een oralkuurtje om als vochtbom de wedstrijd in te gaan. Epic weightgain...

Gast, serieus... Beter cancel je die weddenschap. Maak er een jaar van en fix dat als wedstrijd.
Zo is het niet alleen kansloos, maar schiet je er zelf ook niks mee op behalve voor lul staan voor je klasgenoten.

Zie je,ik had al van lang zin om een keer mijn te spieren te gaan trainen deze weddenschap is exact de motivatie die ik nodig heb. En ook dat er veel mense in mijn klas nieuwsgierig zijn naart resultaat, staat er nog meer op het spel en ga ik nog harder trainen.
Maar zijn jullie echt serieus,heb ik echt zo weinig kans om deze wedstrijd te winnen,als iemand mij zegt hoe ge een foto moet posten via iPod zal ik da ff doen.

- Pindakaas smeren op je spieren, ben je nog steeds een natty bodydildor
- Verkoelde dranken zijn voor homo's
- IIFYD - If It Fits Your Dumbass
- Nieuwe 'medicijnen' verkrijgbaar bij treu nattie bodydildorer mister10

Hij kan niet meer spieren hebben wanneer hij dood is, know im sayin

6nagl.jpg

Zie je,ik had al van lang zin om een keer mijn te spieren te gaan trainen deze weddenschap is exact de motivatie die ik nodig heb. En ook dat er veel mense in mijn klas nieuwsgierig zijn naart resultaat, staat er nog meer op het spel en ga ik nog harder trainen.
Maar zijn jullie echt serieus,heb ik echt zo weinig kans om deze wedstrijd te winnen,als iemand mij zegt hoe ge een foto moet posten via iPod zal ik da ff doen.

Upload je foto via www.tinypic.com
Plaats vervolgens de code hier.
Ben benieuwd, ik denk dat je de weddenschap gewoon aan kan gaan hoor

grote traps man!
ohnee das je capuchon

Hahaha demm legs, hoeveel squat die ? Zeker ziek

Serieus ? Broeder, denk dat je niet eens hoeft te beginnen. Ik denk dat je al gewoon breder als hem bent en dat je al wel gewonnen hebt hoor.
Verhoog inzet ;)

Ik heb goede tip voor je,
Doe gewoon elke week dat je naar school gaat een extra shirt aan.
Zodat je over 2 maanden gewoon 6 shirts over elkaar aan hebt. Doe vervolgens om de maand een trui aan, en dan nog een trui. Ik weet zeker dat je dan wel beestiger lijkt en dat je dan wel van je klasgenoot wint ;)

Chrissje 123 ik vraag mij nu echt af of gij een grote troll zijt of ni

Maak je wel vaker van dit soort weddenschappen met je klasgenootjes?

Terug
Naar boven