XXL Nutrition

Dom geweest?

• Topic Starter Topic Starter
Heb de sticky's gelezen en ben nu burn the fat,feed the muscle aan het lezen.
Heb ook de site ergogenics ontdekt.
Supplementen of niet? (het idee om zoveel mogelijk supplementen te hebben, is verslavend)
Hardlopen of niet? Ben sinds een week gestart en zou er ni graag mee stoppen.

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Maandag start ik met gewichten, zal dit weekend mijn plan opstellen. Elke GOEDE raad wordt geaprecieerd.
Ik zal mijn vooruitgang in een nieuwe thread bijhouden (en hopelijk zijn de trollers al wa gekalmeerd zodat ze nu eindelijk ook eens goede raad kunnen geven, in plaats van mijn tijd te verspille, cause I am dead serious about this,you know.

Hey iedereen

Ik heb met de sterkste gast in mijn klas gewed dat ik in 2 maanden meer spieren dan
hem zou hebben (en hij doet al meer dan één jaar gym en hij speelt hockey voor belgië)
Zou ik het kunnen halen van hem? Ik heb gewed voor meer dan 50 euro...

Het enige dat in mijn voordeel zou kunnen werken is dat hij wel gewichtheffen doet maar niks van bodybuilden kent (voedingsschema, supplementen,...).

P.S.: Hij heeft mij gevraagd of ik de weddenschap wou stoppen, maar ik heb echt geen zin om de weddenschap nu opeens te stoppen, dus iedereen, maak ik een kans?

P.P.S: Ik weeg 47 kilogram en ben 1 meter 61.

P.P.P.S: Later ga ik nog fotos van ons allebei posten, zodat jullie ons kunnen vergelijken en ik weet of ik 50 euro heb verloren

Even ernstig:
Neen, ik denk niet dat je dat kan halen. Je weegt nu 47 kilo. Zelf met heel goede begeleiding kan je op twee maand maar een 6 tal "mooie "kilo's aanzetten (meer zou teveel vet met zich meebrengen waardoor je spieren terug verstopt worden).
Dus op twee maanden zou je dan naar 53 kilo kunnen gaan. ALs hij even groot als jou is en 65 kilo weegt, dan is dit gewoon onmogelijk. Is hij echter 1 m90 en weegt hij maar 60 kilo, dan zou je mss wel optisch kunnen winnen, maar blijft moeilijk om daar uitstluitsel te geven zonder foto's.
Maar kijk, laat deze weddenschap een goede motivator zijn om te starten met sporten en na twee maanden ben je zo verslaafd dat je hem binnen een jaar inhaalt. Succes. En negeer het getroll hier op DBB. Er zijn hier steeds meer kinderen die het nodig vinden elke vraag, elk topic, om zeep te helpen met pogingen om grappig te zijn. De meeste falen. En dan raakt het topic ontspoort en verdwijnt het nieuwe lid. Jammer.

• Topic Starter Topic Starter
We hebben de conditie veranderd, degene die het meeste gewicht kan optillen, wint.
Ik weet niet of dit mijn kans groter maakt? Kga in ieder geval de weddenschap niet stoppen, 50 euro kwijt voor een mooi lichaam no big deal...

Dom geweest?
Yep Dom geweest!!!

Morge slimme henkie worden ok!

Koop voor 500 euro gear, misschien kan je dan die 50 euro winnen.

Syntol, Syntol, Syntol

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

K*t phone

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Dynthol

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

synthol

Misschien was het antwoord al gegeven maar, je bent dom geweest

Syntol, Syntol, Syntol

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

K*t phone

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Dynthol

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

synthol

K*t phone? Je hebt het al 3x gezegd nu :roflol:

Je mag mij altijd pm'en voor vragen enzo. Srs, wil je best helpen om te winnen.

2 potjes dianabolletjes halen;)

Week 1-12 Creatine monohydraat 5000mg ED
Eventueel Week 1-4 Kickstart Caffeine caps 200mg ED
Week 1-12 Vitamine D3 5000 IU EOD
Nakuur 14-17 (2 weken na laatste scoop creatine) 500mg Maca ED

Eventueel als je al ervaring hebt met creatine:
Week 1-12 Creatine monohydraat 5000mg ED
Week 1-12 Citrulline malaat 3000 mg ED
Week 1-12 Beta-alanine 5000mg ED
Week 1-12 Vitamine D3 5000 IU EOD
Week 1-4 Kickstart Caffeine caps 400mg ED
Nakuur 14-17 (2 weken na laatste scoop creatine) 500mg Maca ED

Knal kuur!

In! Geweldig topic.:)

er niet veel mee bezig zijn ;) en gewoon je ding doen en goed voeding schema. komt het wel goed met je succes gast

5x5 deadlift squat bench en militairy press, 3 maal per week.
verder 5000kcal per dag.

je zult meer tillen.

haaahahh wat een kerel

update?

Terug
Naar boven