Fitness Seller

Dom geweest?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben kei impulsief als ik van wie dan ook een voorstel hoor ga ik er voor!!!

Doe dan een schooljaar, derde beenhoofd. Specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch, tijd

wauw, ook lekker met face en al je pic uploaden met zo'n vraag..

Jezus, mijn onderarmen zijn dikker dan zijn benen.

• Topic Starter Topic Starter
Om welke reden ik dan ook spieren wil hebben (die wedstrijd is gewoon een soort motivatie, ik wou al van lang extra spieren) zou ik graag advies krijgen van jullie, jullie zijn tenslotte wel bodybuilders,dus jullie weten waarover jullie praten.
Zijn gewichten aangerade en zo ja ,hoe zwaar?
Ook advies voor voeding? (47 kilo en 1meter 60)

denk er wel aan als je breed wilt worden dat dat niet in paar maandjes gebeurt maar dat dat langere tijd in beslag neemt! stickies lezen en beginnen met fatsoenlijk te eten! en veel compound oefeningen doen!
nu ik ben ook nog maar een beginner dus er zijn hier ander mensen die er al meer verstand van hebben dan ik :)

Zijn gewichten aangerade en zo ja ,hoe zwaar?
Ook advies voor voeding? (47 kilo en 1meter 60)
Nee om spieren te krijgen moet je alleen 3x per dag met je hand wapperen, gewichten zijn niet nodig.

Ga inderdaad de sticky's lezen, stel een voedingsschema op en pak een schema als stronglifts / reg park / Allpro's beginner routine (google is je vriend).

Succes ermee..

Hahaha dit maakt mijn dag goed

Postin in a roll bread

niet veel verschil hoor.
Leeftijd?

Eat big to get big

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb je ook foto's van meisjes van je school?

Gewoon cutten voor sixpack, dan vinden ze je vast gespierder

show n's fototje dan haha.. kijken hoe 'buff' jullie zijn

kan sowieso wel winnen in 2 maande zie al die potentie super genetics ze denken waarschijnlijk meteen dat je niet natty bent over 2 maanden.

Terug
Naar boven