AndroidHealthClinic

Dom geweest?

Misschien eerst basisschool afmaken voordat je zulke weddenschappen afsluit?

beste troll topic ooit trouwens.

Hey iedereen

Ik heb met de sterkste gast in mijn klas gewed dat ik in 2 maanden meer spieren dan
hem zou hebben (en hij doet al meer dan één jaar gym en hij speelt hockey voor belgië)
Zou ik het kunnen halen van hem? Ik heb gewed voor meer dan 50 euro...

Het enige dat in mijn voordeel zou kunnen werken is dat hij wel gewichtheffen doet maar niks van bodybuilden kent (voedingsschema, supplementen,...).

P.S.: Hij heeft mij gevraagd of ik de weddenschap wou stoppen, maar ik heb echt geen zin om de weddenschap nu opeens te stoppen, dus iedereen, maak ik een kans?

P.P.S: Ik weeg 47 kilogram en ben 1 meter 61.

P.P.P.S: Later ga ik nog fotos van ons allebei posten, zodat jullie ons kunnen vergelijken en ik weet of ik 50 euro heb verloren

Hoe kun je je nou in godsnaam een man voelen als je 1.61 bent bij 47 kg?

We hebben de conditie veranderd, degene die het meeste gewicht kan optillen, wint.
Ik weet niet of dit mijn kans groter maakt? Kga in ieder geval de weddenschap niet stoppen, 50 euro kwijt voor een mooi lichaam no big deal...

Je krijgt voor de 50 euro geen mooi lichaam...
Je kan ook dat lichaam krijgen zonder 50 euro te verliezen
Dus ja, je gooit letterlijk 50 euro weg, kan je beter supplementen voor kopen als je zo graag een mooi lichaam wil.

Dit topic heeft echt op de valreep m'n dag goed gemaakt :roflol:

Shots have been fired, ben wel benieuwd lol

[afbeelding niet meer beschikbaar]

6 keer per dag friet eten en zo veel mogelijk aankomen, kun je iedereen wijs maken dat je heel gespierd bent maar je ze nog niet kan zien!! srs

PS als je extra buf wil worden dubbel mayo er op

en niet gaan trainen trouwens anders verlies je al je gains weer

D-Day.. :roflol:

Synthol

Goed topic.

Ik zou op zeker spelen en juice nemen hehehehhe.
Maakt het uit hoe je eraan komt?? nee toch?

-----------------------------------------------------------------------------

14 jaar. 1 jaar training
BP: 55
SQ: zielig
DL: kill me

Wat een leuk topic, perfect op maat voor alle trolls hier :D. Gast, serieus, ga gewoon 2 dagen werken, dan heb je 50 euries, van in de plaats op 2 maanden effe gaan rondkloten.

dat is het probleem net.... kijk zn foto.
hij is (naar schatting) 11 jaar??

Terug
Naar boven