allo allo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het wel schattig ^^
Hey iedereen
Ik heb met de sterkste gast in mijn klas gewed dat ik in 2 maanden meer spieren dan
hem zou hebben (en hij doet al meer dan één jaar gym en hij speelt hockey voor belgië)
Zou ik het kunnen halen van hem? Ik heb gewed voor meer dan 50 euro...
Het enige dat in mijn voordeel zou kunnen werken is dat hij wel gewichtheffen doet maar niks van bodybuilden kent (voedingsschema, supplementen,...).
P.S.: Hij heeft mij gevraagd of ik de weddenschap wou stoppen, maar ik heb echt geen zin om de weddenschap nu opeens te stoppen, dus iedereen, maak ik een kans?
P.P.S: Ik weeg 47 kilogram en ben 1 meter 61.
P.P.P.S: Later ga ik nog fotos van ons allebei posten, zodat jullie ons kunnen vergelijken en ik weet of ik 50 euro heb verloren
We hebben de conditie veranderd, degene die het meeste gewicht kan optillen, wint.
Ik weet niet of dit mijn kans groter maakt? Kga in ieder geval de weddenschap niet stoppen, 50 euro kwijt voor een mooi lichaam no big deal...
Laatst online 6 februari 2014.
Of hij was zo druk met eten dat ie geen tijd heeft om op DBB rond te hangen. Of hij heeft t opgegeven.

Moet je anabolen bij body en fit shop halen, die whey perfection word je echt heel groot van ! Niet tegen je ouders zeggen dat je dat gebruikt want het is wel een drug he !