MuscleMeat

Domme vragen bestaan niet.

  • Topic starter Steks
  • Startdatum
  • Reacties 720
  • Weergaven 42K
  • Volgers 46

Bezoekers in dit topic

Tel voor de gein eens hoeveel mensen überhaupt hun mistlampen aan hebben tijdens mist.

Zag ze vroeger wel eens op de Afsluitdijk rijden in de mist. Allemaal kamikazepiloten met 120 die geen hand voor ogen zien en maar racen. Ziet geen hand voor ogen, geen matrixborden niks. Laat staan dat je een fel rode mistlamp aan de achterzijde zag/
 
Waarom zijn alle goede dingen in het leven slecht voor ons? Bijvoorbeeld junkfood, alcohol, drugs, trenbolone en vrouwen.

:thinking:
 
Waarom zijn alle goede dingen in het leven slecht voor ons? Bijvoorbeeld junkfood, alcohol, drugs, trenbolone en vrouwen.

:thinking:
Wanneer je ze juist combineert is er niets aan de hand aan mijn kant. Bijv:



1 maaltijd junkfood & dan naar bed met 3 vrouwen op een lijntje pep omdat je conditie naar de gedver is door de tren. Door de alcohol kom je moeilijk klaar en blijf je maar pompen.

Totale verbranding +/- gelijk aan maaltijd. En weer door.
 
Waarom zijn alle goede dingen in het leven slecht voor ons? Bijvoorbeeld junkfood, alcohol, drugs, trenbolone en vrouwen.

:thinking:
Niet alle drugs zijn slecht voor je.
 
Laatst bewerkt:
Bestaan er domme vragen?
 
Waarom zijn alle goede dingen in het leven slecht voor ons? Bijvoorbeeld junkfood, alcohol, drugs, trenbolone en vrouwen.

:thinking:
Het is jouw houding tenopzichte van de genoemde voorbeelden.
Junkfood is beter dan no food.
Alcohol kun je mee ontsmetten.
Drugs kunnen ook gebruikt worden om pijn te stillen of te verdoven voor een operatie.
Trenbolone (?) Vast wel ergens goed voor.
Vrouwen, waarom deze erbij staat snap ik niet.
 
Hoe kan het dat veel Sanne's en Patricia's rossig zijn? :thinking:
 
Het is jouw houding tenopzichte van de genoemde voorbeelden.
Junkfood is beter dan no food.
Alcohol kun je mee ontsmetten.
Drugs kunnen ook gebruikt worden om pijn te stillen of te verdoven voor een operatie.
Trenbolone (?) Vast wel ergens goed voor.
Vrouwen, waarom deze erbij staat snap ik niet.
Het was satire, Ronnie. 🤭

Ik kan wel een serieuze vraag stellen: Is kinderen in deze wereld brengen niet gewoon egoïstisch en ethisch onverantwoord? :thinking:

Maandag verwacht ik jouw paper op mijn bureau.
 
Het was satire, Ronnie. 🤭

Ik kan wel een serieuze vraag stellen: Is kinderen in deze wereld brengen niet gewoon egoïstisch en ethisch onverantwoord? :thinking:

Maandag verwacht ik jouw paper op mijn bureau.
Nee, gaat niet gebeuren, ik heb een vrij weekend. Er zijn grenzen :)

Dat satirische gaat via de computer een beetje langs mij heen. Ik merk bv ook dat mijn timing tijdens teams vergaderingen redelijk off is.
Ik ben niet sociaal vaardig genoeg voor al die sociale media.
 
Wat doet Kortjakje op zaterdag?
 
Waarom bestaat er ook wel eens 'week 53'?

Hoe vaak heeft een jaar 53 weken?​

2020 is behalve een schrikkeljaar ook een jaar met 53 weken in plaats van 52. Dat komt doordat de eerste week van het jaar, week 1, minstens vier dagen moet tellen. Als ezelsbruggetje kun je zeggen dat week 1 een donderdag moet hebben.

In 2021 valt 1 januari op een vrijdag. Daarom krijgt 2020 een 53e week, van maandag 28 december 2020 tot en met zondag 3 januari 2021. Week 1 van 2021 begint dus pas op 4 januari.

Elke zes jaar is er een jaar met 53 weken.

 
Wat doet Kortjakje op zaterdag?
GpRr07f.gif
 
Is het al 19 januari?
 
Back
Naar boven