XXL Nutrition

Domme vragen bestaan niet.

Idk hoe jij nu leeft maar mijn laatste maanden zien er zo uit: opstaan, school, als ik tijd heb en nog niet donker is ff wandelen (maar paar keer kunnen doen), terug school, ongeveer 1u snachts dan en dan slapen. En elke dag paar keer aan m'n pik trekken omdat ik pauze tijdens school nodig heb. Ben benieuwd hoeveel slechter het nog kan zijn in normale gevallen. Hoef dat verhaal van arme afrikaanse kindjes niet te horen.
Tja, ... misschien is de basisschool dan toch te hoog gegrepen voor jou.

• Topic Starter Topic Starter
Idk hoe jij nu leeft maar mijn laatste maanden zien er zo uit: opstaan, school, als ik tijd heb en nog niet donker is ff wandelen (maar paar keer kunnen doen), terug school, ongeveer 1u snachts dan en dan slapen. En elke dag paar keer aan m'n pik trekken omdat ik pauze tijdens school nodig heb. Ben benieuwd hoeveel slechter het nog kan zijn in normale gevallen. Hoef dat verhaal van arme afrikaanse kindjes niet te horen.

Maar zo hard hoor je me niet klagen hoor, het is nog overleefbaar
Had je dan zonder corona wel tijd gehad voor andere zaken?

Positieve er van in zien meer tijd om zonder afleiding kennis te vergaren slash een monster te worden.

En blijf eens van dat piemeltje af.

Veel meer als voor alle generaties voor hun. Het is niet leuk om nu rond je 20ste levensjaar te zijn, maar waarschijnlijk heb je het nog altijd beter dan iedereen die 30 jaar eerder of langer geleden geboren is.
Dit wordt mogelijk juist de eerste generatie die het gemiddeld niet beter dan hun ouders krijgt. Problemen waar jouw generatie al tegenaan liep zijn vaak vergroot (bv. woningnood) en hoe corona de samenleving gaat veranderen is nog maar de vraag.

Vertel me dan eens wat je nu allemaal misloopt en mis gaat lopen t.o.v. iemand die rond 1990 jouw leeftijd had.
god***domme 190kg squat in 2020!!!!!!!!!! maar ik zei al dat ik niet zoveel heb te klagen. Enige dat ik mis is de gym (met de mensen daarbij) en paar keer uitgaan zou ook ik ook wel fijn vinden

Dit wordt mogelijk juist de eerste generatie die het gemiddeld niet beter dan hun ouders krijgt. Problemen waar jouw generatie al tegenaan liep zijn vaak vergroot (bv. woningnood) en hoe corona de samenleving gaat veranderen is nog maar de vraag.
Gewoon laat kinderen krijgen en dan is dit probleem ook van de baan. Mijn pa is van '38 ik van '78 en mijn oudste van '16.

De helft van mijn klas is moslim, mag ik hun gewoon fijne kerst wensen, of moet ik fijne feestdagen zeggen of gewoon niks? Ik weet het echt niet en ik wil geen lul zijn tegenover hun.

Hoe komt het dat n*gers zo goed kunnen dansen?

Terug
Naar boven