Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee ken weinig(lees geen) mensen ook die hun whey en melk mengen om hem daarna in de koelkast te zetten. Hoe lang was je van plan hem te bewaren? Gewoon een dag zal geen klap uitmaken.Hoe lang kun je een klaargemaakte whey shake (normale whey, nét geopende melk) in de koelkast bewaren, voordat het óf te ranzig om te drinken wordt óf daadwerkelijk 'over datum' raakt?
Geen idee ken weinig(lees geen) mensen ook die hun whey en melk mengen om hem daarna in de koelkast te zetten. Hoe lang was je van plan hem te bewaren? Gewoon een dag zal geen klap uitmaken.

Als je een pak melk open maakt is hij de dag erna in de koelkast ook niet bedorven. Dus als je het in een schone shaker doet in de koelskast ook niet.Denk gedurende de dag, maar als ik het in de ochtend maak en ik merk dat de volgende ochtend er nog wat in zit, wil ik het niet weggooien; tenzij het dus bedorven is![]()
Als je een pak melk open maakt is hij de dag erna in de koelkast ook niet bedorven. Dus als je het in een schone shaker doet in de koelskast ook niet.
dat bedoelde ik dus vooral. Dankjewel!Nee. Zou ook gek zijn anders zou je regelmatig schimmel in je zak of pot met whey hebben. Neem aan day jouw whey niet al een week na openen champignons cultiveert?Ook niet als je het mengt met whey?dat bedoelde ik dus vooral. Dankjewel!
Nee. Zou ook gek zijn anders zou je regelmatig schimmel in je zak of pot met whey hebben. Neem aan day jouw whey niet al een week na openen champignons cultiveert?

Kan prima voor een dag.Nee, zit sowieso in een afgesloten pot, maar het ene mengen met het ander kan best al sneller bederven, daarom vraag ik het maar (specifiek in dit topic omdat ik me kan voorstellen dat het een beetje een domme vraag is, maar als ik het niet vraag, blijf ik ermee doormalen in m'n hoofd)![]()
Langer dan waarvoor je het klaar hebt gemaakt. Mag aannemen dat je niet vandaag een shake maakt, en pas dinsdag opdrinkt.Hoe lang kun je een klaargemaakte whey shake (normale whey, nét geopende melk) in de koelkast bewaren, voordat het óf te ranzig om te drinken wordt óf daadwerkelijk 'over datum' raakt?
Langer dan waarvoor je het klaar hebt gemaakt. Mag aannemen dat je niet vandaag een shake maakt, en pas dinsdag opdrinkt.
) dan is het goed te weten dat ik het nog kan drinken.Doe het lekker alsnog. Hoe?
Waarom maak je de shake niet gewoon op het moment dat je hem gaat drinken?![]()
Regelmatig (niet met alles) vergeet ik dingen die ik niet zie. Het kan dus gebeuren dat ik in de middag een nieuwe shake maak terwijl er nog een in de koelkast staat (wat ik wil doen omdat ik soms vergeet een verse shake te maken), dus dan zou ik die snel kunnen drinken of tot de ochtend laten staan.
Ik ben ingewikkeld
TLDR; maak shake voor de hele dag, vergeten dat ik die gemaakt heb, nieuwe shake maken, oude shake in koelkast zien de volgende ochtend.
Ik gok dat het nogal tegen gaat vallen hoe lang dat te bewaren is. Ik heb vroeger eens in de ochtend chocolademelk in een shaker in de koelkast gezet. Vervolgens vergeten mee te nemen en begin van de avond bij thuiskomst alsnog willen opdrinken. Dit was nog in de tijd dat je een buffel werd van chocolademelk. De eerste slok bevatte direct een ontzettend zure klont. Kortom, geen succes.
Denk dat het voor gewone melk + whey niet heel anders is.
Waarom maak je de shake niet gewoon op het moment dat je hem gaat drinken?

Ik drink wel een paar keer per jaar per ongeluk een pak melk leeg wat flink over datum is. Langste was bijna een maand. Merkte dr ook niks van omdat ik ze soms zo achterover tik maar loop nogsteeds rond. Je gaat er echt niet dood aan.Ik gok dat het nogal tegen gaat vallen hoe lang dat te bewaren is. Ik heb vroeger eens in de ochtend chocolademelk in een shaker in de koelkast gezet. Vervolgens vergeten mee te nemen en begin van de avond bij thuiskomst alsnog willen opdrinken. Dit was nog in de tijd dat je een buffel werd van chocolademelk. De eerste slok bevatte direct een ontzettend zure klont. Kortom, geen succes.
Denk dat het voor gewone melk + whey niet heel anders is.
Kijk, ruik, proef.Hoe lang kun je een klaargemaakte whey shake (normale whey, nét geopende melk) in de koelkast bewaren, voordat het óf te ranzig om te drinken wordt óf daadwerkelijk 'over datum' raakt?
Kijk, ruik, proef.
Als het er nog goed uitziet, nog goed ruikt en goed proeft, kun je het opdrinken.
https://nos.nl/artikel/2525104-kijk...el-weggooit-nieuwe-campagne-tegen-verspilling

Dit gaat toch doorgaans over verpakte producten?
Ik ruik wel aan melk om te bekijken, maar het ging me vooral om de combinatie met whey![]()