MuscleMeat

Donkere Bodybuilders en hun vrouwen

Shugga

Advanced Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m97
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Nee, ik ben geen racist, sterker nog, mijn grootste held is Phil Heath.

Maar er valt me wat op, ik kijk heel veel BB DVD's (Phil Heath: The Gift, From Jay to Z, Battle for the Olympia 2007, etc, etc)

En nou zie ik dat bijna alle donkere bodybuilders een blank meisje aan hun arm hebben, wat erg vooruitstrevend is.

Vond het gewoon vreemd, zal geen verklaarbare reden voor zijn, maar toch, is dit jullie wel eens opgevallen?

Ja valt mij ook wel op, maar waarom vindt je dat vreemd dan ?

onder de blanken (en daarna de Aziaten imo) zijn de mooiste vrouwen te vinden.. niks mis mee..

• Topic Starter Topic Starter
Er zullen er ook wel genoeg zijn waarbij dat niet het geval is, bijv. Coleman.

Nee, ik ben geen racist, sterker nog, mijn grootste held is Phil Heath.

Maar er valt me wat op, ik kijk heel veel BB DVD's (Phil Heath: The Gift, From Jay to Z, Battle for the Olympia 2007, etc, etc)

En nou zie ik dat bijna alle donkere bodybuilders een blank meisje aan hun arm hebben, wat erg vooruitstrevend is.

Vond het gewoon vreemd, zal geen verklaarbare reden voor zijn, maar toch, is dit jullie wel eens opgevallen?

het is vooruitstrevend maar als ze het doen vind je het vreemd?
A omdat n*gers niet vooruitstrevend zijn
B blanke meisjes niet meewerken aan voortuitstrevenden zaken
C beiden
D iets anders

:D;)

foto's? :)

je weet toch wat ze zeggen over n*gers?!!

Er zullen er ook wel genoeg zijn waarbij dat niet het geval is, bijv. Coleman.

ziet er ook geen 100% negroïde uit. Ik blijf erbij een echte zwarte vrouw heeft een (te) brede heup, dikke lippen en een brede neus met vooruitstekende neusvleugels.. niet de ideale karakteristieken voor vrouwelijke schoonheid..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vindt dat wel een mooie meid hoor.

ziet er ook geen 100% negroïde uit. Ik blijf erbij een echte zwarte vrouw heeft een (te) brede heup, dikke lippen en een brede neus met vooruitstekende neusvleugels.. niet de ideale karakteristieken voor vrouwelijke schoonheid..

In mijn ogen ook niet, maar dat is natuurlijk wel een puur westerse visie.. Er zijn echt mensen die daar heel anders over denken.

Ik vindt dat wel een mooie meid hoor.

In mijn ogen ook niet, maar dat is natuurlijk wel een puur westerse visie.. Er zijn echt mensen die daar heel anders over denken.

is zo bro..
maar zie naar miss world, miss world beauty contests etc..
Echte zwarte vrouwen zie je daar niet veel, wel halfbloed..
terwijl de echte zwarte medemens een goed vertegenwoordigd is in aantal op de wereldbol...
De meeste zwarten die ik ken zien ook liever een blanke of Aziaat hebben het er eens over gehad.. hehe..

Dat is waar....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
In Afrika heb je ook verschillen tussen het negroïde ras, je hebt echt zwart en dan heb je bruin, in het Westen dan halfbloed etc. Het is niet zo zwart/wit als je denkt :D

In Afrika heb je ook verschillen tussen het negroïde ras, je hebt echt zwart en dan heb je bruin, in het Westen dan halfbloed etc. Het is niet zo zwart/wit als je denkt :D

ook waar.. :rolleyes:
is een goed punt om eens over te denken: immigratie en migratie is zo oud als de mensheid zelf, niks nieuws onder de zon vandaar de grote variatie en gradaties.. van roodharig blank tot ebbenhout zwart.. :cool:

Echte zwarte vrouwen kunnen wel mooie vrouwen zijn. Stralende glimlach, mooie huid enzo, maar ik vind ze persoonlijk echt niet aantrekkelijk. Halfbloedjes daarentegen zeker wel.

veel zwarte vrouwen hebben wel van die dikke ronde billen :D :p

veel westerlingen hebben dikke ronde koppen;):D

Terug
Naar boven