Fitness Seller

Donkere Bodybuilders en hun vrouwen

hoezo geen knappe zwarte dames zonder squat reet?

:D

in elk ras heb je mooie zitten...net als vrouwen die er niet uitzien

Persoonlijke voorkeur wellicht? Ik vind blanke vrouwen ook mooier.

de vrouw van Melvin Anthony is Boliviaans

ziet er ook geen 100% negroïde uit. Ik blijf erbij een echte zwarte vrouw heeft een (te) brede heup, dikke lippen en een brede neus met vooruitstekende neusvleugels.. niet de ideale karakteristieken voor vrouwelijke schoonheid..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze is anders een stukkie donkerder dan de gemiddelde blanke....

Grappig , denk niet dat pro bb's hun vrouw/vriendin uitkiezen aan de hand van huidskleur.

Mooie vrouwen heb je imo in ieder land/afkomst/kleur etc..

Tja, niet voor niets zijn blanken in de USA in 2050 in de minderheid. Mengen enzo.

50 jaar geleden had je voor een dergelijke bewering waarschijnlijk nog een bekeuring gehad ook.

Maargoed, mijn favoriet Jay heeft een blonde die er op een afstandje best goed uit ziet! :D ;)

Tja, niet voor niets zijn blanken in de USA in 2050 in de minderheid. Mengen enzo.

50 jaar geleden had je voor een dergelijke bewering waarschijnlijk nog een bekeuring gehad ook.

Maargoed, mijn favoriet Jay heeft een blonde die er op een afstandje best goed uit ziet! :D ;)

veel lekker latina's.. :p

Idd als je er een metertje of 200 vanaf staat valt ze nog best mee ;)

zwart goed poept goed

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven