reus0348
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kreeg idd ook gele ogen....
Dan schrik je wel even en denk je na met wat je eigenlijk bezig bent.
En het is niet de anabolen opzich, maar de hoge concentratie Benzyl alchohol in de Underground grear die mijn leverproblemen veroorzaakten.
Ik wou dat ik HG spul kon kopen maar ja hier is toch bijna zeker fake. Pf
ik denk dat de boldone er uiteindelijk teveel aan was dus dat gebruik ik nooit meer.
Ik werd altijd al 3 keer per nacht wakker zowel on als off. Nee geen slaapapneu. Drie weken geleden is mn lever al onderzocht ivm jaarlijkse medische keuring. Zowel lever als nierfunctie was prima...

Benzyl alcohol heeft vrijwel geen negatief effect op de lever. HG bevat 10 gemiddeld, UG tot 18, BB zit alleen in UG tot 2%.
Het is puur door de hoge dosis icm hgh. En sommige middelen zoals bold mss kan een extra belasting geven idd.
Hgh kan niet de oorzaak zijn.
Ik gebruik al meer dan 10 jaar Aas op en af en nog nooit problemen gehad.
Ik heb wel de boldenone om 1200-1500mg gebruikt bij al de rest + een idiote hoeveelheid
synthol in mijn armen gespoten.
Onlangs nog een interview gezien van Mike Morris die zich ook afvraagt of synthol wel zo onschuldig is voor het lichaam.
Wie weet waar al die cc"'s synthol naartoe gaan... Lever, nieren![]()
Sinds ik de boldenone en synthol niet meer gebruik gaat alles weer goed.
Voorlopig toch...
Ik betwijfel of de concentraties BA en andere zooi in de UG producten echt zo onschuldig zijn...
Hgh kan niet de oorzaak zijn.
Ik gebruik al meer dan 10 jaar Aas op en af en nog nooit problemen gehad.
Ik heb wel de boldenone om 1200-1500mg gebruikt bij al de rest + een idiote hoeveelheid
synthol in mijn armen gespoten.
Onlangs nog een interview gezien van Mike Morris die zich ook afvraagt of synthol wel zo onschuldig is voor het lichaam.
Wie weet waar al die cc"'s synthol naartoe gaan... Lever, nieren![]()
Sinds ik de boldenone en synthol niet meer gebruik gaat alles weer goed.
Voorlopig toch...
Ik betwijfel of de concentraties BA en andere zooi in de UG producten echt zo onschuldig zijn...
Leverproblemen zijn vrijwel uitgesloten omdat dit 3weken terug nog onderzocht is met mijn jaarlijkse medische keuring.
Ik word wel vaak wakker in mijn slaap maar dat heb ik al jaren.
Ik heb ook wel ervaringen met hoge doseringen, tot nu toe altijd probleemloos. ...
HGH kan zeker de oorzaak zijn. Je lever moet constant meer igf-1 aanmaken en verwerken. Ook is er een invloed op je cyp enzymen waardoor de lever minder gal aanmaakt en dus nog een extra belast wordt (stijging billirubine is voorkomend).
Maar boldenone is ook een mogelijkheid. BA en BB zijn niet zo schadelijk voor je lever. Synthol lijkt me dan weer niet al te goed.
---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------
In Nederland testen ze je bloedwaardes niet echt uitvoerig gezien de kosten eraan verbonden.