XXL Nutrition

Nieuws Door Iran geexecuteerde Zahra Bahrami was in Nederland reeds een drugshandelaar

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
HILVERSUM (ANP) - Zahra Bahrami, de Nederlands-Iraanse vrouw die zaterdag in Iran werd opgehangen wegens drugshandel- en bezit, is in 2003 ook in Nederland veroordeeld voor een drugsdelict. Dat meldt Nieuwsuur maandagavond op basis van documenten die het programma bezit.

Het ging volgens het tv-programma om de invoer van 16 kilo cocaïne vanuit het Caraïbisch gebied naar Nederland. Bahrami kreeg destijds drie jaar cel, waarvan een jaar voorwaardelijk. Ook is zij in 2007 veroordeeld voor het vervalsen van een paspoort.

Minister Uri Rosenthal van Buitenlandse Zaken zei in Nieuwsuur dat de informatie geen ander licht werpt op de zaak. Het proces in Iran tegen Bahrami was volgens hem een farce.

De Iraanse ambassadeur in Nederland stelt in het programma dat Iran wist van haar veroordeling in Nederland. Volgens hem is de vrouw in Iran gearresteerd voor een drugsdelict en het vervalsen van paspoorten, en niet voor het bijwonen van een demonstratie in Iran.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederlan...rami_in_Nederland_veroordeeld_voor_drugs.html

Farce of niet, deze dame was duidelijk niet helemaal zuiver op de graat. Die eerdere veroordeling is door Iran mogelijk uitgebuit om barbertje letterlijk te laten hangen maar persoonlijk heb ik weinig sympathie voor dit soort grootschalige drugshandelaars. Die 16 kilo waar ze voor gepakt zal vast niet de enige partij zijn waar ze ooit in gehandeld heeft.

2 jaar cel voor 16 kilo coke. Is dat niet bizar laag?

• Topic Starter Topic Starter
Vind wel erg, ben tegen de doodstraf al mogen ze barbaren als die Mahmoud Ahmadinejad van mij wel eens goed te pakken nemen op zijn eigen sharia manier.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederlan...rami_in_Nederland_veroordeeld_voor_drugs.html

Farce of niet, deze dame was duidelijk niet helemaal zuiver op de graat. Die eerdere veroordeling is door Iran mogelijk uitgebuit om barbertje letterlijk te laten hangen maar persoonlijk heb ik weinig sympathie voor dit soort grootschalige drugshandelaars. Die 16 kilo waar ze voor gepakt zal vast niet de enige partij zijn waar ze ooit in gehandeld heeft.

De doodstraf voor een beetje smokkelen en bezit vind ik dan weer een beetje overdreven

De doodstraf voor een beetje smokkelen en bezit vind ik dan weer een beetje overdreven

Dat zijn de wetten van Iran en mogelijk heeft Iran vals spel gespeeld maar je bent toch wel oliedom als je als vluchteling terug gaat naar je land terwijl je een verleden hebt van drugshandel. Ze heeft zichzelf genekt.

Vind wel erg, ben tegen de doodstraf al mogen ze barbaren als die Mahmoud Ahmadinejad van mij wel eens goed te pakken nemen op zijn eigen sharia manier.

Ik ben ook tegen de doodstraf, maar als je dermate dom bent moet je achteraf niet klagen. In sommige landen geldt de doodstraf voor diverse delicten en dat weet je van tevoren.

Ophangen voor oliedomheid is ook niet echt reëel toch.

Achteraf klagen wordt ook een beetje lastig, jinsu.

Ik ben ook tegen de doodstraf, maar als je dermate dom bent moet je achteraf niet klagen. In sommige landen geldt de doodstraf voor diverse delicten en dat weet je van tevoren.

Ik denk dat Bahrami niet meer gaat klagen, die heeft zichzelf al de das omgedaan.

Dat doet nu de politici voor haar omdat ze een dubbele nationaliteit had ;) .

Kan ook niet meer he achteraf klagen.
Niet iedereen die fouten maakt is dom hoor, vrij kortzichtig.

Dat doet nu de politici...... Hij gooit ze eruit alsof het niks is, die prachtzinnen.

Kan ook niet meer he achteraf klagen.
Niet iedereen die fouten maakt is dom hoor, vrij kortzichtig.

Jij bent degene die hier kortzichtig is, ik heb nergens gezegd dat iedereen die fouten maakt dom is ;) . In dit geval, eerder betrapt met 16kg cocaine, vervalsen van paspoorten, tja dan vraag je er enigzins om in een dergelijk regime.

Jij bent degene die hier kortzichtig is, ik heb nergens gezegd dat iedereen die fouten maakt dom is ;) . In dit geval, eerder betrapt met 16kg cocaine, vervalsen van paspoorten, tja dan vraag je er enigzins om in een dergelijk regime.

Een dealer is niet per definitie dom ongeacht zijn verleden, dat jij wel zo'n conclusie trekt uit een nieuwberichtje zegt genoeg he. :D

Achja wat verwacht je van iemand die vind dat een dooie niet moet klagen. :roflol:

Een dealer is niet per definitie dom ongeacht zijn verleden, dat jij wel zo'n conclusie trekt uit een nieuwberichtje zegt genoeg he. :D

Achja wat verwacht je van iemand die vind dat een dooie niet moet klagen. :roflol:

Niet afleiden van je eigen misopvattingen :) .

Jullie hebben allebei misselijke opvattingen.

Terug
Naar boven