AndroidHealthClinic

Door Marokkanen weggetreiterd

Jammer dat Charles Bronson's Death Wish niet uitgevoerd kan worden dus het recht in eigen hand nemen.
Onvoorstelbaar dat dit soort tuig dit keer op keer kan uithalen zonder dat er wat aan gedaan word.
Ik zeg levend spietsen op een groot puntig hek!!

kan je geen karma geven, maar kprobeer eraan te denk als t weer kan :D

Alle kleine beetjes helpen of heb je vrienden met wat meer karma hier? :D

Tijdelijk toch?,.... alles is tijdelijk, en alles gaat voorbij.

Erg triest dat zulke hardwerkende mensen weinig tot geen steun krijgen van de politie. Ook al is dat waarschijnlijk maar het halve verhaal gelet op sensatiekrantje de Telegraaf.

Alleen Nederland voorstellen als 1 groot getto is wel iets bezijden de waarheid. Nederland kent iets meer dan 2.200 wijken, daarvan zijn er 40 als probleemwijk aangemerkt. Natuurlijk zijn er nog meer wijken met problemen, laten we het er op houden dat het er totaal 120 zijn. Dan houdt je dus wel meer dan 2.000 wijken over waar het relatief rustig is tot zelfs uitermate rustig. Dat is een groot verschil met bijvoorbeeld een land als Brazilie waar je misschien 40.000 wijken hebt waarvan er 35.000 probleemwijk zijn.

Nu zal ik de boel wel weer bagataliseren, maar volgens mij is de boel aandikken de andere kant op ook niet echt realistisch. Nederland is op die probleemwijken na gewoon een paradijs, jammer dat sommigen dat niet willen inzien.

• Topic Starter Topic Starter
Erg triest dat zulke hardwerkende mensen weinig tot geen steun krijgen van de politie. Ook al is dat waarschijnlijk maar het halve verhaal gelet op sensatiekrantje de Telegraaf.

Alleen Nederland voorstellen als 1 groot getto is wel iets bezijden de waarheid. Nederland kent iets meer dan 2.200 wijken, daarvan zijn er 40 als probleemwijk aangemerkt. Natuurlijk zijn er nog meer wijken met problemen, laten we het er op houden dat het er totaal 120 zijn. Dan houdt je dus wel meer dan 2.000 wijken over waar het relatief rustig is tot zelfs uitermate rustig. Dat is een groot verschil met bijvoorbeeld een land als Brazilie waar je misschien 40.000 wijken hebt waarvan er 35.000 probleemwijk zijn.

Nu zal ik de boel wel weer bagataliseren, maar volgens mij is de boel aandikken de andere kant op ook niet echt realistisch. Nederland is op die probleemwijken na gewoon een paradijs, jammer dat sommigen dat niet willen inzien.

je hebt wel gelijk maar dit soort voorbeelden komen zo vaak voor en er wordt niks aan gedaan

Ik overdrijf natuurlijk maar dat doe jij ook met je Nederland is een paradijs.:p

Voor mensen zoals jij en ik kan Nederland een paradijs zijn omdat we onszelf wel redden maar er zijn megaveel mensen die het amper redden en niet de keuze kunnen maken om weg te trekken uit hun pauperwijk.

@StillStrong: hoe bedoel je de nationaliteit wordt altijd verstopt ?

ontopic: Typisch acties door laaggeschoolde ongediertes.

Hiervoor zal je bij de politiek moeten zijn en bij justitie. Bij de politiek zijn burgers zelf verantwoordelijk. Immers, zij kiezen de volksvertegenwoordiging en de politie voert dat beleid uit. Als de politiek en justitie verzaken dan kan de politie puin ruimen en door mensen zoals jullie zijn zij uiteindelijk de boeman.
Politie kan zelf grotendeels bepalen wanneer zij uitrukt, hoeveel controles zij doet en hoe lang zij iemand vasthouden. Maar zal ik je vertellen hoe het zit? Politie zit liever op bureau pv tjes te typen van flitscontroles en te wachten op vet salaris dan boeven te vangen en eigen gezondheid of zelfs leven te riskeren.

Met de prestatiecontracten is afgesproken dat een agent 200 bekeuringen per jaar dient te schrijven. Als je eens gaat rekenen zou dit betekenen dat je er ongeveer 1 per dag moet schrijven. Dus dit gaat nergens over.

Dat gaat inderdaad nergens over, waarom zou je een minimum moeten hebben, van het uitschrijven boetes?

Misschien zouden ze een ook een minimum moeten hebben, voor het oplossen van zaken, ook 200 per agent?

Ik overdrijf natuurlijk maar dat doe jij ook met je Nederland is een paradijs.:p

Voor mensen zoals jij en ik kan Nederland een paradijs zijn omdat we onszelf wel redden maar er zijn megaveel mensen die het amper redden en niet de keuze kunnen maken om weg te trekken uit hun pauperwijk.

En zo simpel is het. Net alsof het het minder erg zou worden voor dat Egyptische gezin...

Een goeie straf is om zo'n Marokkaantjes met wat boksmaatjes s'avonds met een bivak helemaal de t*ring in te meppen, ruiten in te gooien bij het huis van hun ouders, rotte eieren naar binnen werpen en in grafitti "je moeder is een h**r" op de gevel spuiten. Dat ze hun gespuis maar in bedwang houden, losers.

idd maar je snapt ook niet waarom die mensen daar nog zo lang blijven, ik was er al weggeweest of had iig een knokploeg ingehuurt om ze ff een lesje te leren, zelf optreden helpt ook niks, als je het bijv. zo zat bent en je slaat zo'n gozer op zijn bek dan beland je zelf achter de tralies.

Ja vervelend. Gelukkig is het aantal Marokkaanse probleemjongeren in Amsterdam wel teruggebracht van 1000 naar 300. 't Lijkt dus de goede kant op te gaan!

en dan heb je nog alleen amsterdam:D

Terug
Naar boven