AndroidHealthClinic

Door Marokkanen weggetreiterd

Tja, zolang wij dit met zijn allen blijven pikken, zal het blijven bestaan. Ik neem aan, dat dat echtpaar en die marokkaanse schoofies niet de enigen zijn, die in die buurt wonen. Typisch weer een gevalletje; we staan erbij en kijken ernaar.
Overigens vind ik het ook typisch, dat door velen wordt gewezen naar de politie, want als de politie die schoffies aanpakt, staat ook iedereen weer op zijn achterste poten, omdat ze te hard worden aangepakt.

Zolang we niet met zijn allen besluiten, dat we het zat zijn, verandert er niets!

@el barto no1 Doe ff normaal joh, halve tamme!

Dit soort gasten keihard het land uit trappen. Honden zijn het.

Op Zandvoort heb je ook zo'n t*ring groepje die daar de beachboys uithangen.

Daarom kom ik ook al jaren niet meer op Zandvoort,heb dat ook een keer meegemaakt toen ik met mijn vriendin over de boulevard liep....

Opmerkingen over vergassing gaan te ver, graag normaal doen. Geschoond.

Op het gebied van spelling kun je in ieder geval nog wat leren van het gemiddelde 'hoofddoekje'.

Dat is mijn mening , so? zo denken er veel over hoor, zeker de personen die er midden in wonen,

Probeer het zelf maar eens :cool: I'll challenge you!
tenminste als je een Belg bent ???
Maar ze zijn niet allemaal slecht , maar gewoon die klote stoere marocs en turken.

Ok misschien was dit wat te ver gaan , maar bedoelde het ni zo , legde gewoon de nadruk op hoe zat we het zijn ???

Hierbij mijn excuses

Is duidelijk en dit soort gasten is verder iedereen zat. Een schande voor hun volk zijn ze.

Is duidelijk en dit soort gasten is verder iedereen zat. Een schande voor hun volk zijn ze.

Wat kunnen we er aan doen? Je zegt 1 ding in de media en de volgende dag lig je dood. Zie naar Theo Van Gogh, een filmpje over de rechten van de vrouw in de islam en paar dagen later is hij dood ???

En dit zal slechter worden als we er niks aan doen:(

Erg triest dat zulke hardwerkende mensen weinig tot geen steun krijgen van de politie. Ook al is dat waarschijnlijk maar het halve verhaal gelet op sensatiekrantje de Telegraaf.

Alleen Nederland voorstellen als 1 groot getto is wel iets bezijden de waarheid. Nederland kent iets meer dan 2.200 wijken, daarvan zijn er 40 als probleemwijk aangemerkt. Natuurlijk zijn er nog meer wijken met problemen, laten we het er op houden dat het er totaal 120 zijn. Dan houdt je dus wel meer dan 2.000 wijken over waar het relatief rustig is tot zelfs uitermate rustig. Dat is een groot verschil met bijvoorbeeld een land als Brazilie waar je misschien 40.000 wijken hebt waarvan er 35.000 probleemwijk zijn.

Nu zal ik de boel wel weer bagataliseren, maar volgens mij is de boel aandikken de andere kant op ook niet echt realistisch. Nederland is op die probleemwijken na gewoon een paradijs, jammer dat sommigen dat niet willen inzien.

op Curacao waan je je pas in een paradijs!

hier hebben we geen overlast van Arabisch getinte mede-mensen.

waarom niet?

er zijn dit jaar alweer 6 moorden gepleegd.............dader nog niet gepakt...........politie niet aanwezig!
:D

en gelukkig doen we over sommige zaken ook niet zo lastig/moeilijk als in NL.........hoewel we helaas met andere zaken weer hopeloos traag zijn.

Wat kunnen we er aan doen? Je zegt 1 ding in de media en de volgende dag lig je dood. Zie naar Theo Van Gogh, een filmpje over de rechten van de vrouw in de islam en paar dagen later is hij dood ???

En dit zal slechter worden als we er niks aan doen:(
Wat je kan doen is het probleem bij de wortel aanpakken en dat zeg ik altijd weer opnieuw net als vele anderen maar de politiek doet er veel te weinig aan. Je moet de opvoeding proberen verbeteren. Daar begint alle ellende, of start alle succes.

Er is duidelijk heel wat misgelopen bij de generatie allochtone jongeren die we nu zien, ergens is hun opvoeding verwaarloost en daardoor zitten ze nu op het verkeerde pad. Dat moet je onderzoeken en met echte oplossingen komen, zolang je dat niet doet blijf je generaties lang met deze problemen zitten, die mogelijk zelfs in omvang toenemen.

Ze vallen tegenwoordig met bosjes tegelijk inderdaad..!

en het is inderdaad ook binnen een paar dagen met je gebeurt!

Wie durft er dan nog iets aan doen? na deze feiten? ???

gewoon het recht in eigen hand nemen, en doodleuk voor de rechter verklaren dat je in een gedwongen situatie bent beland omdat de politiek niks voor je doet!

:D:D:D

en als je werkelijk zover bent om dit uit te voeren, dan kan je maar beter naar de Antillen emigreren!
:eek:;)

Je mag niet vergeten dat deze mensen heel harde woorden hebben gebruikt. Begrijp me niet verkeerd, ik praat niemand goed. Ik stel alleen vast dat je met positieve , opbouwende kritiek veel meer kan bereiken dan met negatieve, afkrakende kritiek. Maar je hebt gelijk: in deze harde wereld is het heel moeilijk om nog een standpunt in te nemen en echt wat te ondernemen in de politiek wat tot een oplossing kan leiden.

Je mag niet vergeten dat deze mensen heel harde woorden hebben gebruikt. Begrijp me niet verkeerd, ik praat niemand goed. Ik stel alleen vast dat je met positieve , opbouwende kritiek veel meer kan bereiken dan met negatieve, afkrakende kritiek. Maar je hebt gelijk: in deze harde wereld is het heel moeilijk om nog een standpunt in te nemen en echt wat te ondernemen in de politiek wat tot een oplossing kan leiden.

Toch , Theo Van Gogh liet zien wat gewoon de pure waarheid is. Vrouwen die geslagen worden omdat ze geen recht van spreken zouden hebben.
Dat pikten ze niet.
Maar wat wij niet pikken is dat deze extremisten ons land kapot maken en dat vrouwen rechtvaardig moeten behandeld worden!! Zeker in nederland is dit een probleem.
Je ziet dat misschien niet echt in het nieuws ofzo maar het is er wel ???

Wat je kan doen is het probleem bij de wortel aanpakken en dat zeg ik altijd weer opnieuw net als vele anderen maar de politiek doet er veel te weinig aan. Je moet de opvoeding proberen verbeteren. Daar begint alle ellende, of start alle succes.

Er is duidelijk heel wat misgelopen bij de generatie allochtone jongeren die we nu zien, ergens is hun opvoeding verwaarloost en daardoor zitten ze nu op het verkeerde pad. Dat moet je onderzoeken en met echte oplossingen komen, zolang je dat niet doet blijf je generaties lang met deze problemen zitten, die mogelijk zelfs in omvang toenemen.

In amsterdam gebeurd dus al. Daar gaan gezincoaches (vaak oud kickboksers ed) samen met de politie langs bij jeugdige (bijna) crimineeltjes om eens met de ouders te overleggen wat zoonlief allemaal doet en niet doet, en hoewel ze dat pas doen heeft het al effect, niemand wil die gasten over de vloer en al helemaal niet pratend met hun ouders.

Maar dat Nederland zo slecht zou zijn, afgelopen weekend nog een hele reportage gelezen in het nrc over britse jongeren in achterstandswijken, nou vergeleken met hen is het probleem in Nederland zo groot niet. niet dat ik hiermee zaken wil bagataliseren of goedpraten maar als je het in dat perspectief plaatst dan zou het goed zijn als de mensen die roepen nederland gaat naar de kloten dat ook inzien. edit: zag dat eric brazilie aanhaald maar zo ver hoef je dus niet eens te gaan kijken

vr 11 mei 2007, 16:26
Door Marokkanen weggetreiterd
AMSTERDAM - Een snackbareigenaar en zijn vrouw in Amsterdam zijn door een groep Marokkanen de wijk uit geterroriseerd. De gemeente heeft het echtpaar uitgekocht.

Deze is toch weer niet te schatten.
Best gek eigenlijk hoe een domme groep k*tjongeren het voor elkaar kunnen krijgen om 2 hardwerkende mensen te vernederen, schade te berokkenen en hen uiteindelijk laten vertrekken.
Waar is de politie in godsnaam weer als je ze nodig hebt?
Hebben die dan niets kunnen doen tegen deze buurtterreur?
Vind het toch wel erg gesteld hoor dag van vandaag.

Terug
Naar boven