erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je ziet hoeveel meer nederlanders er aan het emigreren zijn dan verbaast me dat niets, als dit zo doorgaat zijn er binnenkort meer allochtonen dan nederlanders, vooral links zijn de schulige omdat die het zo ver heeft laten komen.
en als je werkelijk zover bent om dit uit te voeren, dan kan je maar beter naar de Antillen emigreren!
![]()

Deze is toch weer niet te schatten.
Best gek eigenlijk hoe een domme groep k*tjongeren het voor elkaar kunnen krijgen om 2 hardwerkende mensen te vernederen, schade te berokkenen en hen uiteindelijk laten vertrekken.
Waar is de politie in godsnaam weer als je ze nodig hebt?
Hebben die dan niets kunnen doen tegen deze buurtterreur?
Vind het toch wel erg gesteld hoor dag van vandaag.
Politie had makkelijk een nachtje kunnen waken voor een keer en ze dan allemaal voor het gerecht brengen om uit de buurt te blijven, zoniet de bak in voor een jaar. DAT is harde aanpak. Maar nee soft Nederland dacht er anders over, dit is het resultaat...Het is ook niet echt moeilijk om ervoor te zorgen dat iemand vertrekt. Als er steeds de ramen worden doorgegooid en de verzekering dokt niks meer, dan verdien je niks meer als je steeds een nieuwe ruit moet kopen. (al zou je wel een kogelvrije ruit kunnen plaatsen)
Ik ben in alle opzichten blij dat ik uit Nederland weg ben, alleen nog maar het feit dat als je met je vriendin over straat heen loopt en ze zo iets doen. PFFF ongeloofelijk.
Nee, geen camaera's ophangen. De t*ring slaan, keer op keer weer net zolang tot ze murw zijn en er uit ellende mee ophouden. Is echt de enige manier, gaan we dit niet doen, dus gewoon keihard heropvoeden, blijven we dit probleem houden.
Ik ben in alle opzichten blij dat ik uit Nederland weg ben, alleen nog maar het feit dat als je met je vriendin over straat heen loopt en ze zo iets doen. PFFF ongeloofelijk.
ik snap echt niet wat die ouders van zulke jongere criminelen nou doen? :S of zijn die ouders nou ook zo? zijn het hele generaties? keer op keer zo opgevoed??
volgens mij leren ze het van vrienden om zich heen.. die het ook doen.. en dat vinden ze dan zo stoer.. maargoed dan zou ik als ouder wel wat tegen doen..
asiatische ouders doen dat dus wel, je hoort bijna nooit iets over asiatische criminelen.. (nou ja hoogstens over illegale mensen handel of dat ze elkaar afmaken..)
LOL
ik snap echt niet wat die ouders van zulke jongere criminelen nou doen? :S of zijn die ouders nou ook zo? zijn het hele generaties? keer op keer zo opgevoed??
volgens mij leren ze het van vrienden om zich heen.. die het ook doen.. en dat vinden ze dan zo stoer.. maargoed dan zou ik als ouder wel wat tegen doen..
asiatische ouders doen dat dus wel, je hoort bijna nooit iets over asiatische criminelen.. (nou ja hoogstens over illegale mensen handel of dat ze elkaar afmaken..)