AndroidHealthClinic

Door Marokkanen weggetreiterd

In amsterdam gebeurd dus al. Daar gaan gezincoaches (vaak oud kickboksers ed) samen met de politie langs bij jeugdige (bijna) crimineeltjes om eens met de ouders te overleggen wat zoonlief allemaal doet en niet doet, en hoewel ze dat pas doen heeft het al effect, niemand wil die gasten over de vloer en al helemaal niet pratend met hun ouders.

Maar dat Nederland zo slecht zou zijn, afgelopen weekend nog een hele reportage gelezen in het nrc over britse jongeren in achterstandswijken, nou vergeleken met hen is het probleem in Nederland zo groot niet. niet dat ik hiermee zaken wil bagataliseren of goedpraten maar als je het in dat perspectief plaatst dan zou het goed zijn als de mensen die roepen nederland gaat naar de kloten dat ook inzien. edit: zag dat eric brazilie aanhaald maar zo ver hoef je dus niet eens te gaan kijken

Brazilie is geen Europa ook he, Laat dat maar mooi daar die Amerikaanse culturen, ni normaal zijn ze daar???

Maar wat wij niet pikken is dat deze extremisten ons land kapot maken en dat vrouwen rechtvaardig moeten behandeld worden!! Zeker in nederland is dit een probleem.
Je ziet dat misschien niet echt in het nieuws ofzo maar het is er wel ???

Kan je me misschien even het verband uitleggen tussen Mohammed B. en diens terreurdaad en bovenstaande overlast van jongeren.

Moh. B = bad
Treiterende jongeren = bad
B & jongeren = Marokkaans
--> Marokkaans = bad

Een dergelijke cirkelredenering?

gelukkig heb je de rest van mijn punt wel begrepen :rolleyes:

Of het nu beter is of niet, het moet leefbaar blijven.
Ouderen mensen durven soms niet meer naar buiten,
onlangs ben ik met een vriendin gaan eten, het was 23u als ik terug naar huis ging met haar,
Ik loopte door een allochtone buurt (Dampoort) LOL
Opeens komt een groepje van wel 10 allochtonen naar ons.
Wat je kan al raden wat er zal gebeuren.
Ze daagden me uit voor een gevecht waar ik niet op inging, ik negeerde ze dus maar,
waarop ze hun zielige mond open deden en maar iets vernederends riepen naar mijn vriendin.
Wat kan je er aan doen????
Alleen zijn ze heel wat minder , maar in groep zoals al gezegd is, denken ze dat niemand hun kan raken:mad:

• Topic Starter Topic Starter
Je mag niet vergeten dat deze mensen heel harde woorden hebben gebruikt. Begrijp me niet verkeerd, ik praat niemand goed. Ik stel alleen vast dat je met positieve , opbouwende kritiek veel meer kan bereiken dan met negatieve, afkrakende kritiek. Maar je hebt gelijk: in deze harde wereld is het heel moeilijk om nog een standpunt in te nemen en echt wat te ondernemen in de politiek wat tot een oplossing kan leiden.

hoe hard het ook is het geeft je niet het recht iemand te vermoorden, en ik vind het harder dat die vrouwen thuis als vuil worden behandeld, de hond en de cavia staan nog boven de vrouw bij dat soort gasten, de vader leert de zoontjes van 8 hoe ze vrouwen moeten aanpakken d.m.v hun moeder in elkaar te slaan, met dit soort dingen had pim ook helemaal gelijk dat het een achtelijke cultuur is en het was goed dat van gogh daar iets over zij. En dat opbouwende kritiek helpt niet meer daar is het allang te laat voor, alleen een harde hand kan hier nog wat aandoen alleen dat zien de linkse partijen niet of ze willen het niet zien die het hele land naar de klote helpen.

Ik vind ook dat je de schuld deels bij de ouders moet neerleggen een dikke geldboete ofsow, bij de bron aanpakken want de ouders zeggen er vaak niks van als hun zoon met dat soort dingen bezig is. als de ouders dat jong dan bijv. tot een halt toeroepen dan haalt ie het echt niet in zijn hoofd om door te gaan met dat soort dingen,

Ik ben in alle opzichten blij dat ik uit Nederland weg ben, alleen nog maar het feit dat als je met je vriendin over straat heen loopt en ze zo iets doen. PFFF ongeloofelijk.

"hoe hard het ook is het geeft je niet het recht iemand te vermoorden"

"Begrijp me niet verkeerd, ik praat niemand goed."

Lees je wel alles wat ik post?

En met harde woorden bedoel ik helemaal niet dat men die vrouwenmishandeling aan het licht brengt. Ik heb het over andere uitspraken, die rechtstreeks een belediging waren en enkel provocerend bedoeld waren. Als je steeds gaat roepen 'achterlijke godsdienst' en 'geitenn**kers' en 'Mohamed is een pedofiel' enz enz.. moet je niet raar opkijken dat er op een dag een extremist opstaat en je een mes in het lijft plant. Met mensen beledigen bereik je helemaal niets. Beter kan je op een volwassen manier, zonder anderen te beledigen, proberen om de zaken positief te bekijken en met echte oplossingen te komen.

Lijkt alleen heel erg moeilijk voor velen...

Ik ben in alle opzichten blij dat ik uit Nederland weg ben, alleen nog maar het feit dat als je met je vriendin over straat heen loopt en ze zo iets doen. PFFF ongeloofelijk.
Als je ziet hoeveel meer nederlanders er aan het emigreren zijn dan verbaast me dat niets, als dit zo doorgaat zijn er binnenkort meer allochtonen dan nederlanders, vooral links zijn de schulige omdat die het zo ver heeft laten komen.

Als je ziet hoeveel meer nederlanders er aan het emigreren zijn dan verbaast me dat niets, als dit zo doorgaat zijn er binnenkort meer allochtonen dan nederlanders, vooral links zijn de schulige omdat die het zo ver heeft laten komen.

:roflol:

Waar heb jij wiskunde gestudeerd?

Flinke snackbar met zoveel ramen...

Ja is echt aan de orde van de dag in het getto Nederland, als je maar op straat komt wordt je gelijk lastig gevallen.

En oh ja alles maar dan ook echt alles in deze wereld is de schuld van links.

Ja is echt aan de orde van de dag in het getto Nederland, als je maar op straat komt wordt je gelijk lastig gevallen.

En oh ja alles maar dan ook echt alles in deze wereld is de schuld van links.

grotendeels wel ja, links heeft het te ver laten komen, rechts moet het oplossen en dus krijgt rechts allerlij negatieve commentaar.

:roflol: monster rekenskills

grotendeels wel ja, links heeft het te ver laten komen, rechts moet het oplossen en dus krijgt rechts allerlij negatieve commentaar.

Je hebt helemaal gelijk, we vergeten gewoon dat rechts in de jaren 80 de staatschuld enorm liet oplopen. We vergeten gewoon dat rechts onder Balkenende I+II de schuldquote eerst weer liet oplopen. Allemaal de schuld van dat verrotte links die er een puinhoop van maakte.

Was het maar allemaal zo zwart/wit, toch vreemd dat onder de zogenaamde puinhopen van Paars het in Nederland nog nooit zo goed is gegaan op vele vlakken. Maar ja Pimmetje riep de Puinhopen van Paars en het volk geloofde het.

Kerel in 2050 is 1/3 van Nederland allochtoon, dus inderdaad monster rekenskills. Daarvan is overigens 40% ongeveer van Westerse afkomst, de andere 60% is dus niet Westers. Dat is dus geen meer allochtonen dan Nederlanders.

En dan zijn de prognoses nog redelijk ruim, de bevolking groeit namelijk langzamer dan verwacht en dat geldt ook voor de groep allochtonen. Dat allochtonen momenteel meer kinderen wil namelijk niks zeggen over wat ze over 20 of 30 jaar doen.

ik weet niet hoor maar heb toch heel wat anders gehoort, volgens mij was het eerder in 2015 ipv die 50 jaar van je.

CBS - In 2050 ruim 1,6 miljoen meer allochtonen - Webmagazine

Lijkt me duidelijk en het CBS neem ik meer van aan qua cijfers en prognoses dan een aanname zonder enige onderbouwing.

Voor de duidelijkheid, stel dat de niet Westerse groep de Nederlandse groep zou moeten inhalen voor 2015 :

13,2 miljoen autochtonen nu
1,7 miljoen niet Westerse allochtonen nu

8 jaar dus om 11,5 miljoen niet Westerse allochtonen naar Nederland te krijgen. 11,5 miljoen / 8 = 1,44 miljoen allochtonen er bij per jaar. Of ze moeten gaan fokken als konijnen of we moeten echt een Tsunami gaan meemaken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven