Fitness Seller

Dopingautoriteit waarschuwt voor voedingssupplement Unstoppable (Dedicated)

wat zijn dan die serieuze klachten en bijwerkingen?

Op 2 scoops zit je gewoon veilig, enige serieuze klacht die ik kan bedenken op de aanbevolen dosering is een verstoorde nachtrust. Als je helemaal safe wilt zijn begin je op 1 scoop ;)

Op 2 scoops zit je gewoon veilig, enige serieuze klacht die ik kan bedenken op de aanbevolen dosering is een verstoorde nachtrust. Als je helemaal safe wilt zijn begin je op 1 scoop ;)

Dat is niet echt serieus toch? Dat is meer onhandig. Serieuze bijwerking zijn in mijn ogen meer bijwerkingen zoals geëxplodeerde teelballen, chronisch erecte fallus, megatepelgroei, dat soort zaken

Jammer. Kortingscode doet t niet meer. Ik wou 10 potten

vndg getraind met 1/3 scoop assault (van die grote scoops) & 90 a 100 mg AMP.
Dosering AMP mag voor het echte 'noxipro' gevoel wellicht op 125 tot 150 mg liggen.
Wel veel zweten.

Pak goedkoper dus als je weet dat 1 gram 6 euro kost!

wat zijn dan die serieuze klachten en bijwerkingen?
DMAA werd blijkbaar al in verband gebracht met hersenbloedingen. Of dat hier ook het geval is weet ik niet. Is het jullie trouwens opgevallen dat de scoops kleiner zijn? Mijn potje van vorige week bevat een scoop die ca. 20 procent kleiner is dan de vorige. :) @,: De kortingscode doet het niet meer maar de prijs is wel verlaagd? Van 35 naar 30 als ik me niet vergis.

Geen speciale unstoppable korting meer maar nu gewoon in de supersale :p

is dit nu beter dan een andere pre wo? vind die prijs toch echt belachelijk voor een boostertje maar goed. is soms wel fijn

Wacht nog even tot het iets goedkoper wordt. Vind het echt lekker spul:)

In alle bescheidenheid wil ik toch nog even meegeven dat voordat ik mijn website True-Natural-BodyBuidling.com (inclusief mijn definitie van TNBB) in 2008 op het internet plaatste, Google geen enkele hit gaf op de trefwoorden "true natural bodybuilding" en "true natural bodybuilder". (no joke)

En mijn definitie voor TNBB is toch nog enigszins strikter dan jouw vrije interpretatie. :)

Bescheidenheid???

Waarom heb je in je signature dat je een Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica hebt, Een Doctor Biofysica-Biochemie bent evenals een Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.

Wat moeten wij met deze info die niks met Bodybuilden te maken heeft?

Vind je een prima fysiek hebben al geloof ik totaal niet dat et naturel is en vind ik je Arnold vs Mister 10 fotos'/topic erg leuk.
Vind je zelfs een cult status hebben/die wil ik je wel toekennen maar je sig, dat vind ik nou net ff raar, stop ff met die onzin want jij hebt het niet eens nodig.

• Like
Waarderingen: mat
Goede booster, maar 2 scoops deed mij toch iets teveel denken aan amfetamine haha :D Niet slapen die nacht, overmatig zweten, en de volgende dag het gevoel alsof de man met de hamer op je kop heeft getikt. En dan heb ik het nog niet over de post-workout stim d*ck ;)

Laatst bewerkt:
Goede booster, maar 2 scoops deed mij toch iets teveel denken aan amfetamine haha :D Niet slapen die nacht, overmatig zweten, en de volgende dag het gevoel alsof de man met de hamer op je kop heeft getikt. En dan heb ik het nog niet over de post-workout stim d*ck ;)

Lol?

srs ? nergens last van ook geen crasg van dit product..

kan er wel lekker op knallen, flink droge mond ook

Ik heb een mail gestuurd om de bijwerkingen op te vragen. Niet echt levensbedreigend. Veel drinken is natuurlijk de boodschap. Ben nu alleen gemindfucked hoeveel scoops ik moet nemen, zoals ik eerder zei is de maat van de scoop aanzienlijk gewijzigd. :P

Ik heb een mail gestuurd om de bijwerkingen op te vragen. Niet echt levensbedreigend. Veel drinken is natuurlijk de boodschap. Ben nu alleen gemindfucked hoeveel scoops ik moet nemen, zoals ik eerder zei is de maat van de scoop aanzienlijk gewijzigd. :P
ben tot 2 scoops gegaan maar geen last ergens van, zou okk niet kwaad kunnen tenzij je er echt 5 of 6 ingooit fzo

dik genaaid van Dedicated, zooi erin stoppen en niet vermelden. Oplichters....

Cliffs?

Terug
Naar boven