MuscleMeat

Dopingautoriteit waarschuwt voor voedingssupplement Unstoppable (Dedicated)

Het kan wel schadelijk zijn maar dat is het vooral als je je niet aan de dosis houd, en dat is dan je eigen fout. Dat risico neem je en de gevolgen moet je dan maar voor lief nemen, caffeine pillen zijn ook niet gezond als je 3x de aanbevolen hoeveelheid neemt... Het product zelf is niet gevaarlijk, degene die het gebruikt maakt het gevaarlijk.

En er zal toch wel weer een nieuw stofje uitgevonden worden als vervanger en die zal natuurlijk binnenkort ook weer verboden worden, iedereen die stimulanten gebruikt weet dat er risico's aanzitten, wil je die risico's niet nemen? Neem dan ook geen stimulanten?

8 potjes unstoppable ingeslagen :D

3 potten nog gekocht, heerlijke PWO, voelt je letterlijk unstoppable tijdens het trainen!

Net voor de eerste keer sample van een vriend genomen. Als die bevalt vanavond even snel 2 potten bestellen :P

Net voor de eerste keer sample van een vriend genomen. Als die bevalt vanavond even snel 2 potten bestellen :P

Die gaat zeker bevallen! :D
Wees erbij want OP=OP ;)
Ik zie je bestelling wel voorbij komen vanavond! Voor 22;00 uur besteld is morgen in huis! :)

Bart

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Haha, keihard promoten in bijna ieder topic. Elke keer met dat plaatje, geweldig.

THE HYPE IS REAL! :D

Bart

Triest ook, bodyenfit gooit er gelijk 25 korting op, omdat ze weten dat het binnenkort van de markt moet..
Maar in dit soort topics hoor je ze niet hoor :o
ixvxif.jpg

Dit.
It's all about the money...

ligt eraan hoe je slim interpreteert.

ben tot 2 scoops gegaan maar geen last ergens van, zou okk niet kwaad kunnen tenzij je er echt 5 of 6 ingooit fzo

Ik heb het dan wel over 2 heaped scoops, wat dus eigenlijk 2,5 scoops zijn :P En daarbij bevat een scoop meer gram dan het label aangeeft :P De makers zijn een stel idioten, maar het werkt wel :D

Tenminste 1 die werkt dus:D:D:D Gelijk maar even bestellen

Ik heb het dan wel over 2 heaped scoops, wat dus eigenlijk 2,5 scoops zijn :P En daarbij bevat een scoop meer gram dan het label aangeeft :P De makers zijn een stel idioten, maar het werkt wel :D

ja ik strijk hem ook niet af joor, mooi bultje erop ! flinke droge bek, zweten als een malle :D :D

Ook maar even voorraadje opgeslaan :).

Ja hoor zuur dit man ! Meteen even 2 potten bestellen. Zal wel loslopen met die bijwerkingen

2 potten besteld

1 in gebruik en 2 in de gangkast momenteel :D

Terug
Naar boven