AndroidHealthClinic

Dopingautoriteit waarschuwt voor voedingssupplement Unstoppable (Dedicated)

Lekker 50 procent korting, voor 19.90 toch maar even 5 potten ingeslagen :P

Laatst bewerkt:
is die ooit wel eens 40 euro geweest dan ?
Ja, tijdens de introductie van het product was de verkoop 39,90 euro. Daarna heeft Dedicated Nutrition de adviesprijs naar beneden geschroeft naar 34,90 euro. Sindsdien is het product buiten acties om, altijd 34,90 euro :)

Unstoppable
abs6lz.png

Heb vorige week 2 potten besteld meh..

Blijf me af vragen wat 't kost om 1 potje te maken incl. verpakking. zal iets rond de 8/10eu zijn?

Gaat ie uit het assortiment? Jullie verwachten een verbod van verkoop binnenkort?

Blijf me af vragen wat 't kost om 1 potje te maken incl. verpakking. zal iets rond de 8/10eu zijn?
Dat is een vraag waar ik geen antwoord op kan geven. Wij kopen het namelijk in bij Dedicated Nutrition, wij betalen dan de inkoopsprijs. Wat het kost om zo'n product te produceren, geen idee.
Gaat ie uit het assortiment? Jullie verwachten een verbod van verkoop binnenkort?
Was ook mijn eerste gedachte toen ik het mailtje binnen kreeg met de aanbieding :D
De kans is inderdaad dat het product uit het assortiment gaat. Dedicated Nutrition heeft aangegeven dat we daarom een stuntactie mogen houden. Dat is ook echt, want de potjes vliegen er uit. OP is ook écht OP deze keer.:rolleyes:

De kans is inderdaad dat het product uit het assortiment gaat. Dedicated Nutrition heeft aangegeven dat we daarom een stuntactie mogen houden. Dat is ook echt, want de potjes vliegen er uit. OP is ook écht OP deze keer.:rolleyes:

Zonde dat de goeie er toch steeds tussen uit worden geknikkerd, voor mij kunnen er 6 naar de inpak tafel :D

Hoppa.

uploadfromtaptalk1409653098392.jpg

Even 2 potten ingeslagen.

Terug
Naar boven