- Waardering
- 964
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Wie zo iets op de markt zet hoort achter de tralies.
Het zijn verdorie naeve, onschuldige kinderen die dergelijke zooi te goeder trouw kopen.
Naïeve ??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie zo iets op de markt zet hoort achter de tralies.
Het zijn verdorie naeve, onschuldige kinderen die dergelijke zooi te goeder trouw kopen.
Heeft iemand ervaring met dit innemen voor het uitgaan?
Als je doel is om uiteindelijk een dame te palen, dan zou ik t niet doen. Je krijgt em namelijk niet omhoog als je dat spul neemt.
alleen tijdens voelde hij maar slapjes aan 
Na de workout geen problemen gehad met hem omhoog te krijgenalleen tijdens voelde hij maar slapjes aan
![]()
Na de workout geen problemen gehad met hem omhoog te krijgenalleen tijdens voelde hij maar slapjes aan
![]()
Waarom zit jij met je pik te spelen tijdens je workout?

Wuhhh wat? Jullie spelen niet met je pik tijdens je work out? Hmmm.....
Nouja ik doe er wel altijd shrugs mee door er een touwtje met gewichten aan vast te binden, maar dat is alleen als ik helemaal alleen ben in de gym.
Weet ook niet of dat onder spelen valt...
Als je doel is om uiteindelijk een dame te palen, dan zou ik t niet doen. Je krijgt em namelijk niet omhoog als je dat spul neemt.
Wat is deze. Ik merk er helemaal niks van
Ik ben gewoon immuum voor die pre workout shit.
Merk jij er wel wat van dan?
Ik heb ook een baard, dus dan zou het toch goed moeten werken...??
net 2 potjes op BF besteld.
50 off nu.
heb laaste 6 maanden alleen eigen preworkout mix gebruikt. alleen basic stuff, dus hoop dat hier wel wat meer van merk.