AndroidHealthClinic

Dopingautoriteit waarschuwt voor voedingssupplement Unstoppable (Dedicated)

Wuhhh wat? Jullie spelen niet met je pik tijdens je work out? Hmmm.....

Nouja ik doe er wel altijd shrugs mee door er een touwtje met gewichten aan vast te binden, maar dat is alleen als ik helemaal alleen ben in de gym.
Weet ook niet of dat onder spelen valt...

Had 2 potten bestelt omdat ik dezelfde ervaring als Maximize Intense verwachtte. Er stonden nogal wat waarschuwingen op de pot en op de site van b&f. Ben dus begonnen met een halve schep. Hier merkte ik helemaal niks van. Vandaag een hele schep genomen en wederom geen effect. Misschien dat ik door Maximize verwend ben maar vind deze PRE minder sterk als ze roepen. Ga volgende training de hoeveelheid verder verhogen, hopelijk heeft het dan wel effect.

Wat is deze. Ik merk er helemaal niks van :roflol:

Ik ben gewoon immuum voor die pre workout shit.

net 2 potjes op BF besteld.
50 off nu.

heb laaste 6 maanden alleen eigen preworkout mix gebruikt. alleen basic stuff, dus hoop dat hier wel wat meer van merk.

net 2 potjes op BF besteld.
50 off nu.

heb laaste 6 maanden alleen eigen preworkout mix gebruikt. alleen basic stuff, dus hoop dat hier wel wat meer van merk.

raaaar spul.
ga hard tijdens workout, zeker na half uur ofzo.
zweet echt veel. ( vriend van me met 2 scoops leek wel een waterval, nognooit zo erg gezien bij hem en was nieteens legday)
raare focus.
raar zwaar,slap gevoel in benen na workout als stilzit( zelfde voor mijn 2 vrienden)

Vind het wel goeie shit, neem wel 1,5 scoop ofzo. Maar pak duidelijk meer en voel me top tijdens de training.
Na de training wel een zware dip die 2 uur duurt. Echt een kutdip. Dus weet niet of dat altijd zo is maar vind het echt tijdens het trainen top! maar na de training voor ik me zo kut, niet normaal.

Terug
Naar boven