MuscleMeat

Dopingautoriteit waarschuwt voor voedingssupplement Unstoppable (Dedicated)

Niet besteld, zou het gevoel hebben dat ik misbruik maak van de situatie

ligt eraan hoe je slim interpreteert.

Alles aan Unstoppeble is slim. Er zitten ingrediënten in die niet op het label staan (dus het werkt beter dan andere producten). En de prijs is altijd kunstmatig hooggehouden door B&F want B&F is de enige shop die het mag verkopen (dedicated is eigen merk prometeus en prometeus heeft dezelfde eigenaar als B&F).

Nu het bijna verboden is doen ze het zogenaamd voor 50% korting weg maar het is nooit 40 euro geweest :roflol:

Gaat als de brandweer dat spul...

Dit is waarschijnlijk het slimste, wat zo ooit gedaan hebben...

Vandaag eerste keer getraind met Unstoppable. Iets minder dan 1 scoop genomen en ging als een trein! Niet normaal :o en dat komt van iemand die bij jack3d, maximize V2, Unleash V3, etc (allemaal oude versies met dmaa) toch zonder problemen meerdere scoops nam. Moet natuurlij nog afwachten of het effect blijft, maar neem zelf maar om de 2-3 weken een pwo. Dus gewenning zal wel redelijk lang uit blijven ;)

Vandaag eerste keer getraind met Unstoppable. Iets minder dan 1 scoop genomen en ging als een trein! Niet normaal :o en dat komt van iemand die bij jack3d, maximize V2, Unleash V3, etc (allemaal oude versies met dmaa) toch zonder problemen meerdere scoops nam. Moet natuurlij nog afwachten of het effect blijft, maar neem zelf maar om de 2-3 weken een pwo. Dus gewenning zal wel redelijk lang uit blijven ;)

De gewenning blijft bij Unstoppable inderdaad lang uit. Zelf neem ik hooguit 2x in de week Unstoppable, zodat ik niet 'afhankelijk' word van pre-workout op den duur. Al is het natuurlijk erg aantrekkelijk iedere training Unstoppable te nemen, aangezien je dan als een dolle stier door de sportschool rent :D

Bart

Met unstoppable voel je je onwijs "licht" en energiek. Tot het bizarre aan toe. Alsof je net geboren bent :D

Tot een uur na je training nog :D

De gewenning blijft bij Unstoppable inderdaad lang uit. Zelf neem ik hooguit 2x in de week Unstoppable, zodat ik niet 'afhankelijk' word van pre-workout op den duur. Al is het natuurlijk erg aantrekkelijk iedere training Unstoppable te nemen, aangezien je dan als een dolle stier door de sportschool rent :D

Bart

ik neem het wel elke training en ik train 6x per week

:trollface:

Met unstoppable voel je je onwijs "licht" en energiek. Tot het bizarre aan toe. Alsof je net geboren bent :D Tot een uur na je training nog :D

Kan ik alleen maar beamen :D

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

ik neem het wel elke training en ik train 6x per week
:trollface:

Haha no problem! Ieder z'n eigen :D Al een flinke voorraad ingeslagen neem ik aan? :cool:

Bart

Heb 1 potje besteld maar ga vrijdag avond pas weer trainen. Als die echt zo goed is dan hoop ik dat er vrijdag avond nog wat over is want dan bestel ik meteen bij..

gebruik momenteel ook 2 scoops voor de training,
energiek is het weln geeft je een mooie boost :)

enkel wat prijzig als je bv 2 scoops neemt

licht ? dit spul moet ik hebben

Klopt, iedere DBB'er hoort nu eigenlijk wel Unstoppable in huis te hebben :D

Heb 1 potje besteld maar ga vrijdag avond pas weer trainen. Als die echt zo goed is dan hoop ik dat er vrijdag avond nog wat over is want dan bestel ik meteen bij..

Verstandig! We hebben Unstoppable grootschalig ingekocht, dus ondanks de waanzinnige verkoopcijfers is er nog ruim voldoende! Morgenavond zou er nog genoeg Unstoppable op voorraad moeten zijn om jou blij te kunnen maken :D maar ik zou niet te lang wachten..

gebruik momenteel ook 2 scoops voor de training, energiek is het weln geeft je een mooie boost :) enkel wat prijzig als je bv 2 scoops neemt

Momenteel is Unstoppable slechts 19,90. Voor een mooie prijs haal je tóch dergelijke kwaliteit in huis :)

Bart

zou er maandag nog voorraad genoeg zijn?

Kan je dit ook snuiven?

Heeft iemand ervaring met dit innemen voor het uitgaan?

Terug
Naar boven