OzzyY
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hahaha. EPIC
en dat komt van iemand die bij jack3d, maximize V2, Unleash V3, etc (allemaal oude versies met dmaa) toch zonder problemen meerdere scoops nam. Moet natuurlij nog afwachten of het effect blijft, maar neem zelf maar om de 2-3 weken een pwo. Dus gewenning zal wel redelijk lang uit blijven 
Vandaag eerste keer getraind met Unstoppable. Iets minder dan 1 scoop genomen en ging als een trein! Niet normaalen dat komt van iemand die bij jack3d, maximize V2, Unleash V3, etc (allemaal oude versies met dmaa) toch zonder problemen meerdere scoops nam. Moet natuurlij nog afwachten of het effect blijft, maar neem zelf maar om de 2-3 weken een pwo. Dus gewenning zal wel redelijk lang uit blijven
![]()

De gewenning blijft bij Unstoppable inderdaad lang uit. Zelf neem ik hooguit 2x in de week Unstoppable, zodat ik niet 'afhankelijk' word van pre-workout op den duur. Al is het natuurlijk erg aantrekkelijk iedere training Unstoppable te nemen, aangezien je dan als een dolle stier door de sportschool rent
Bart

Met unstoppable voel je je onwijs "licht" en energiek. Tot het bizarre aan toe. Alsof je net geboren bentTot een uur na je training nog
![]()

ik neem het wel elke training en ik train 6x per week
Al een flinke voorraad ingeslagen neem ik aan? 
Met unstoppable voel je je onwijs "licht" en energiek. Tot het bizarre aan toe. Alsof je net geboren bent
Tot een uur na je training nog![]()

Heb 1 potje besteld maar ga vrijdag avond pas weer trainen. Als die echt zo goed is dan hoop ik dat er vrijdag avond nog wat over is want dan bestel ik meteen bij..
maar ik zou niet te lang wachten.. gebruik momenteel ook 2 scoops voor de training, energiek is het weln geeft je een mooie boostenkel wat prijzig als je bv 2 scoops neemt

Momenteel is Unstoppable slechts 19,90. Voor een mooie prijs haal je tóch dergelijke kwaliteit in huisBart