MuscleMeat

Dopingautoriteit waarschuwt voor voedingssupplement Unstoppable (Dedicated)

"Waarschuwing
De aanwezigheid van nor-DMAA is vastgesteld nadat gebruikers zich meldden met ernstige bijwerkingen. De melding van deze zaak aan de NVWA - en de daaropvolgende conclusie van het laboratoriumonderzoek - gaven vervolgens aanleiding tot het schrijven van dit webbericht."

Je moet dit altijd met een korreltje zout nemen, als je niet kan slapen en je hartslag wat hoger is dan wordt het al verboden.

Precies tis altijd zo in het extreme getrokken dit soort dingen, hou je gewoon aan de maximale dosering. Zijn al meerdere supps uit de handel genomen waar ik zelf alleen maar positieve ervaringen mee heb (bijv dexaprine).

Is het speelkwartier nu f#cking afgelopen? :(

Blijkbaar.... Voor je het weet hebben ze weer een nieuw stofje hoor ;)

wat zitten er tog een stelletje jankende sletjes op dbb ...

Triest ook, bodyenfit gooit er gelijk 25 korting op, omdat ze weten dat het binnenkort van de markt moet.. Maar in dit soort topics hoor je ze niet hoor :o

Je probeert gewoon stemming te maken. Is verder ook niet het enige middel dat mogelijk verboden stoffen bevat en waarvan (voorlopig) de verkoop gewoon doorgaat.

B&F heeft een paar dagen terug al gereageerd in hun topic. Verkoop gaat door tot nader order, zullen weinig shops zijn die gelijk hun producten uit de handel nemen op basis van 1 nieuwsbericht. Game Day - Man wordt ook nog steeds verkocht bijvoorbeeld terwijl dit AMP citraat bevat en vergelijkbaar is met andere reeds verboden stoffen.

Als je dit toch ook niet aan zag komen :') Al die PreWO's die nieuw uitkomen en opeens ver boven de rest uit stijgen bevatten wel iets wat daarna weer als doping gezien kan worden.

Je probeert gewoon stemming te maken. Is verder ook niet het enige middel dat mogelijk verboden stoffen bevat en waarvan (voorlopig) de verkoop gewoon doorgaat.

B&F heeft een paar dagen terug al gereageerd in hun topic. Verkoop gaat door tot nader order, zullen weinig shops zijn die gelijk hun producten uit de handel nemen op basis van 1 nieuwsbericht. Game Day - Man wordt ook nog steeds verkocht bijvoorbeeld terwijl dit AMP citraat bevat en vergelijkbaar is met andere reeds verboden stoffen.

Ik zit geen stemming te maken, maar het valt gewoon op dat body en fit in ieder topic hun producten probeert aan te prijzen. En in een topic zoals dit reageren ze express niet.

Ik vind het trouwens ook vrij apart, dat in het begin al bij het product bij stond. "Af te raden als je gecontroleerd op doping wordt vanwege de zeer sterke werking" iets in die Trent. Ze wisten imo dondersgoed dat er meer in zat, anders zou je zo iets er al niet bij zetten.

Ik zit geen stemming te maken, maar het valt gewoon op dat body en fit in ieder topic hun producten probeert aan te prijzen. En in een topic zoals dit reageren ze express niet.

Ik vind het trouwens ook vrij apart, dat in het begin al bij het product bij stond. "Af te raden als je gecontroleerd op doping wordt vanwege de zeer sterke werking" iets in die Trent. Ze wisten imo dondersgoed dat er meer in zat, anders zou je zo iets er al niet bij zetten.

Je kunt ze toch geen ongelijk geven? Tuurlijk weet elk bedrijf wel dat er iets in zit dat eventueel verboden zou kunnen worden. Zolang het niet verboden is mag je het verkopen. Die shit verkocht als een tierelier, je bent als B&F zijnde achterlijk als je zegt : ja he eh jongens, misschien wordt het over een maand of over 10 jaar wel verboden, wij verkopen het niet. Dan loop je een hoop geld mis.

En ik weet bijna zeker dat de genen die er gezondheidsproblemen van kregen of achterlijk overdoseerden ( hoevaak zag je hier wel niet lui die 1 schepje niet heftig genoeg vonden en er 3 of 4 namen? ) of toch al gezondheidsproblemen hadden.

De teksten die op hun site erbij staan zijn standaard teksten die ze vanuit Dedicated erop moeten zetten. En als er dingen in zitten die voor professionele sporters verboden zijn omdat deze op de dopinglijst staan betekent dit niet dat het ook verboden moet worden de rest. Of heb jij het nou echt zo zwaar met 1 scoop unstoppable?

Stop toch met Wenen. Die gewone dmaa hebben ze onterecht uit de handel genomen nadat iemand 30 scoops ofz had genomen.. Dit is iets wat erop lijkt. Bodyenfitshop doet niets fout hiermee. Ze hebben duidelijk een waarschuwing gezet. Die pwo’s met dmaa werkten tenminste. Moet je maar niet zo'n idioot zijn om zoveel te nemen.

De teksten die op hun site erbij staan zijn standaard teksten die ze vanuit Dedicated erop moeten zetten. En als er dingen in zitten die voor professionele sporters verboden zijn omdat deze op de dopinglijst staan betekent dit niet dat het ook verboden moet worden de rest. Of heb jij het nou echt zo zwaar met 1 scoop unstoppable?

Nee, 1 scoop unstoppable voel ik niet eens.

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Je kunt ze toch geen ongelijk geven? Tuurlijk weet elk bedrijf wel dat er iets in zit dat eventueel verboden zou kunnen worden. Zolang het niet verboden is mag je het verkopen. Die shit verkocht als een tierelier, je bent als B&F zijnde achterlijk als je zegt : ja he eh jongens, misschien wordt het over een maand of over 10 jaar wel verboden, wij verkopen het niet. Dan loop je een hoop geld mis.

En ik weet bijna zeker dat de genen die er gezondheidsproblemen van kregen of achterlijk overdoseerden ( hoevaak zag je hier wel niet lui die 1 schepje niet heftig genoeg vonden en er 3 of 4 namen? ) of toch al gezondheidsproblemen hadden.

Ja je hebt ook wel gelijk.
Maar het ging er mij meer om, in ieder topic hoor je body en fit, maar in zulke topics zijn ze nergens te vinden....

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Ik vind unstoppable sowieso maar een onzinnig product.

Beste mensen,

Zolang Unstoppable verkocht mag worden blijven wij dit (vanzelfsprekend) doen. Het is aan jullie, zeer gewaardeerde klanten, of je kiest voor Unstoppable of voor een andere pre-workout :D
Mocht je, je niet goed (meer) voelen bij de aankoop van Unstoppable, neem dan eens een kijkje in ons ruime assortiment pre-workouts ;)

De kortingsactie was vooraf al gepland, dit staat los van het eventueel uit voorraad gaan van Unstoppable :cool:

Mochten jullie vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag!

Bart

Heeft chrisje123 ook zijn zin:p

ik weet nog goed 2 jaar terug toen noxipro uit de handel ging, 20 euro per potje bij body&fitshop.... Heb veel spijt dat ik toen geen hele pallet heb besteld :(

ik weet nog goed 2 jaar terug toen noxipro uit de handel ging, 20 euro per potje bij body&fitshop.... Heb veel spijt dat ik toen geen hele pallet heb besteld :(

+1 :roflol:

f**k wat was die goed. Ben erg benieuwd naar Unstoppable nu. Morgen scoop proberen.

Heeft XXL het nou wel uit het assortiment gehaald of verkocht die het sowieso niet?

die gezondheidsrisico's zullen we meevallen als je het bij de aanbevolen dosering houdt.

Was het wel bekend dat je bij dopingscontroles in de problemen kon komen ? Vind dit namelijk iets erger, een verbanning van een bond voor wat simpele PWO is zo zonde

wat zijn die hevige bijwerkingen dan ?? Staat toch nergens vermeld ??

wat zijn die hevige bijwerkingen dan ?? Staat toch nergens vermeld ??

Er zijn ook geen hevige bijwerkingen. Ik heb toen hij net uit was 1 potje opgemaakt en je traint gewoon net ietsje lekkerder. Het volgende staat wel op de site.

WAARSCHUWING
De dopingautoriteit geeft aan dat dit product bij gecontroleerde sporters een positieve uitslag kan geven. Wij raden daarom doping gecontroleerde sporters uitdrukkelijk aan dit product NIET te gebruiken.

UNSTOPPABLE™ is zo krachtig en extreem hoog gedoseerd dat het afgeraden wordt aan beginnende sporters en gebruikers onder de 18 jaar. De werking van UNSTOPPABLE™ kan als verslavend ervaren worden; gebruik het daarom verstandig en zeker niet te vaak in één week! Houd je ten alle tijden aan de aangeraden dosering en neem nooit meer dan 2 maatscheppen.

ze mogen de bijwerkingen wel vermelden als ze dan toch iets willen roepen

Terug
Naar boven