Fitness Seller

Dopingautoriteit waarschuwt voor voedingssupplement Unstoppable (Dedicated)

Gebruik 't product ongeveer 3 maanden. Heb bijna 2 potten op, neem altijd 1.2 scoops (iets meer dan 1 scoop), tot nu toe geen ernstige negatieve bijwerkingen gehad.

Mijn bijwerkingen:
- 's nachts kan ik veel minder goed slapen wanneer ik 'm na 17:00 inneem. Het lijkt alsof je de hele nacht wakker ligt en nauwelijks kan dromen.
- nauwelijks eetlust, voorheen vaak eetbuien maar nu niet meer, 5> kg afgevallen.
- te zieke gains, beste PWO die ik ooit heb gekocht.

Gains en afvallen tegelijk, das knap zeg....:cool:

Weet iemand waar je die kortingscode kan vinden? :D

Code :P ?

Precies tis altijd zo in het extreme getrokken dit soort dingen, hou je gewoon aan de maximale dosering. Zijn al meerdere supps uit de handel genomen waar ik zelf alleen maar positieve ervaringen mee heb (bijv dexaprine).

Ik ook, heb met Unstoppable ook goede ervaringen.

Wie zo iets op de markt zet hoort achter de tralies.
Het zijn verdorie naeve, onschuldige kinderen die dergelijke zooi te goeder trouw kopen.
Ben je eigenlijk nog wel true natural als je unstoppable hebt gebruikt? Of ben je dan gewoon de Sjaak???

Zo'n waarschuwing van de dopingautoriteit is het enige bewijs dat het supplement werkelijk iets positief doet. Wees er zeker van dat het werkt. Alle andere supp's met de hele rimram aan grote woorden doet meestal weinig of niets. Nu we echt zeker zijn dat het iets doet (positief voor sport / training) is het weer niet goed. Kopen we dan allen liever iets dat voor 90 % niet werkt ? Ik heb hele tijd terug vooraadje Noxipro aangelegd..... iets wat echt werkt. Uiteraard geen belachelijke hoeveelheden nemen.... :rolleyes:

als je iets wilt dat werkt dan moet je ook geen voedingssupplementen nemen, dan kun je beter voor het echte werk gaan.

ik wacht nog op de preworkout met methyltren erin

die gaat het goed doen denk ik

Echt belachelijk ook eigenlijk. Mensen willen gewoon keihard doping gebruiken maar ze willen alleen niet dat het doping heet. :roflol: Zelfs de side effects geven ze geen reet om want iedereen DMAAt gewoon rustig verder op tien miljard scoops a day ook nadat ze te horen krijgen wat het eigenlijk is. Koop dan gewoon wat vials test ofzo :roflol:

Echt belachelijk ook eigenlijk. Mensen willen gewoon keihard doping gebruiken maar ze willen alleen niet dat het doping heet. :roflol: Zelfs de side effects geven ze geen reet om want iedereen DMAAt gewoon rustig verder op tien miljard scoops a day ook nadat ze te horen krijgen wat het eigenlijk is. Koop dan gewoon wat vials test ofzo :roflol:

dat zeg ik ja het grappige is dat aas bijwerkingen waarschijnlijk milder zijn als die van amfetamine varianten.

Ben je eigenlijk nog wel true natural als je unstoppable hebt gebruikt? Of ben je dan gewoon de Sjaak???

Dit soort PWOs zijn het toppunt van de chemicalisering van het BB.
Als je zelfs niet kan trainen zonder eerst een dosis stimulerende drugs te gebruiken …

Tragisch te zien dat sommigen naar dit soort producten refereren als voedingssupplementen.

Ik had laatst een docu gezien en daar ging een gast een paar Mexicanen in huren om een supplement te ontwikkelen, ook een pre-workout. Hij gooide er allemaal bullshit in (paprika-poeder) enz. Beetje caffeine creatine en klaar. Mooie blitsende verpakking eromheen en je kan het verkopen voor $40. Moraal van het verhaal : je kan elk stofje in elk supplement stoppen en het er anders of zelfs niet op de verpakking zetten... Ga denk ik ook maar beginnen met een preworkout te verkopen met cocaïne erin, en dan verkopen op de zwarte markt. Die shit word toch niet gecontroleerd.

dat zeg ik ja het grappige is dat aas bijwerkingen waarschijnlijk milder zijn als die van amfetamine varianten.

Hangt van je gevoeligheid af. Zelf reageer ik vrij heftig op de meeste beta 2-agonisten maar er zijn genoeg sporters die er amper tot geen bijwerkingen van hebben.

Daarnaast kan je een PWO natuurlijk niet vergelijken met AAS. Een PWO neem je om een boost te geven aan je training, AAS neem je om sneller spierweefsel op te bouwen.

Net zoals vroeger efedrine heb je het gevoel met een PWO dat je meer aan kan. Of je daadwerkelijk ook een hogere load aan kan is verder maar de vraag. Je minder vermoeid of beter gemotiveerd voelen betekent nog niet direct dat je vermogen toeneemt. Met AAS kan je dat vermogen wel oppepen bij een goede aanpak.

Dit soort PWOs zijn het toppunt van de chemicalisering van het BB.
Als je zelfs niet kan trainen zonder eerst een dosis stimulerende drugs te gebruiken

Tragisch te zien dat sommigen naar dit soort producten refereren als voedingssupplementen.

Heb vroeger ook veel PWO's gebruikt, alleen achteraf merk ik gewoon dat het weg gegooid geld is. Als je er eenmaal mee begint dan wil je gewoon weer hetzelfde effect bij de volgende training en zo blijf je in een cirkel.

Train nu ongeveer een jaar zonder PWO's en bevalt me tien keer beter.

Terug
Naar boven