Fitness Seller

Dopingautoriteit waarschuwt voor voedingssupplement Unstoppable (Dedicated)

Ik vraag me af wat die risicios zijn.. en wat er met de mensen gebeurd is/hoeveel ze er gebruikt van hebben voordat ze het kregen....

Als je 10 pakken sigaretten rookt op n dag ga je ook eerder dood

• Topic Starter Topic Starter
Ja, vraag me ook af wat de bijwerkingen zijn. Iemand die dit kan vertellen? Bodyenfitshop?

Wat hebben jullie liever? Iets wat werkt en bij normaal gebruik niet schadelijk is of weer een fancy potje voor 30-40 euro wat niks doet? Dan is het ook weer janken...

enkel een potje voor 30-40 euro is ook wel duur

Als je gewoon normaal boven onderhoud eet en gemotiveerd bent heb je niet eens een pwo nodig.

We blijven Unstoppable voorlopig verkopen. De doping autoriteit waarschuwt alleen dat gecontroleerde sporters dit niet mogen gebruiken. Dat betekend niet, dat het product onveilig is in gebruik. Bij normaal gebruik, is het product Unstoppable gewoon te gebruiken. Dat geldt overigens voor elke pre-workout.
Ja, vraag me ook af wat de bijwerkingen zijn. Iemand die dit kan vertellen? Bodyenfitshop?
Er zijn nog geen onderzoeken van de effecten op langer termijn van deze ingrediënten. Uiteraard wordt er wel gekeken of de combinatie van ingrediënten niet schadelijk is. Vandaar ook duidelijk aangegeven wordt dat je het niet moet combineren met een product zoals Vaso-Grow.

Ralf

Ik zit geen stemming te maken, maar het valt gewoon op dat body en fit in ieder topic hun producten probeert aan te prijzen. En in een topic zoals dit reageren ze express niet.

Ik vind het trouwens ook vrij apart, dat in het begin al bij het product bij stond. "Af te raden als je gecontroleerd op doping wordt vanwege de zeer sterke werking" iets in die Trent. Ze wisten imo dondersgoed dat er meer in zat, anders zou je zo iets er al niet bij zetten.

100 mee eens chrisje als ik pep wil dan zoek ik wel een dealer op.

Belachelijk dat ze ook dit weer gaan verbieden.
Dokters schrijven roekeloos slaap en kalmeerpillen voor.
Op elke straathoek kan je een fles wodka kopen.

Maar over dit gaan ze dan moeilijk doen...

en terecht allemaal het land uit die potjes.

Voel je toch meteen dat hierin iets zat wat niet gewoon door wat caffene en andere stimulerende stofjes was.

Koop het of koop het niet, ga er nier dom over lullen dat schiet al helemaal niet op..

Toen ik unstoppable nam, was ik niet te stoppen. Begrijp je, niet te stoppen HAHAHAHA. Ik ben echt kapot grappig man.

ja ik lach me helemaal kapot hier.

Terug
Naar boven