- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je gewoon normaal boven onderhoud eet en gemotiveerd bent heb je niet eens een pwo nodig.

Als je gewoon normaal boven onderhoud eet en gemotiveerd bent heb je niet eens een pwo nodig.
ik vind een PWO wel ideaal ivm de energie (caffeine pillen zullen dus ook zijn werk doen)Er zijn nog geen onderzoeken van de effecten op langer termijn van deze ingrediënten. Uiteraard wordt er wel gekeken of de combinatie van ingrediënten niet schadelijk is. Vandaar ook duidelijk aangegeven wordt dat je het niet moet combineren met een product zoals Vaso-Grow.Ja, vraag me ook af wat de bijwerkingen zijn. Iemand die dit kan vertellen? Bodyenfitshop?
Ga jij maar eens fulltime werken danik vind een PWO wel ideaal ivm de energie (caffeine pillen zullen dus ook zijn werk doen)

Ik zit geen stemming te maken, maar het valt gewoon op dat body en fit in ieder topic hun producten probeert aan te prijzen. En in een topic zoals dit reageren ze express niet.
Ik vind het trouwens ook vrij apart, dat in het begin al bij het product bij stond. "Af te raden als je gecontroleerd op doping wordt vanwege de zeer sterke werking" iets in die Trent. Ze wisten imo dondersgoed dat er meer in zat, anders zou je zo iets er al niet bij zetten.
100 mee eens chrisje als ik pep wil dan zoek ik wel een dealer op.