Fitness Seller

Dopingcommissie

Gatverdamme man... lesje nu geleerd eigenlijk? :D

• Topic Starter Topic Starter
Gatverdamme man... lesje nu geleerd eigenlijk? :D

Ja man, was een domme fout dat het in m'n wagen zat. Maar ben er zeker van dat er hier nog veel gelijkaardigs al gedaan hebben..

Is 10min rijden naar m'n vriendin, je haast je en denkt, neem vlug ff m'n tabs mee. Gelijk controle.
Tuurlijk is het niet slim.

Zal zeker nooit meer gebeuren.

En dat sportverbod zal me worst wezen. Het cash is fucked up. Zeker als je aan het sparen bent om samen te gaan wonen.

Hoeveel moest je betalen bij de eerste keer dat je betrapt werd? Was toch ook 2000 euro? Dan valt dit toch nog mee.. (hoewel het natuurlijk heel veel geld is)

• Topic Starter Topic Starter
Ja was ook 2000 euro! Ben blij dat het niet meer is.

Maar is zeker nog genoeg geld ja.. Dikke streep door de rekening.

Valt mee? :eek: 8 jaar sportverbod vind ik nogal..
(oke, ligt aan je doel denk ik, maar er kan een hoop veranderen in 8 jaar). En 2000 euro boete is ook niet niks man.

In wezen betekent sportverbod niets tenzij je opnieuw tegen de lamp loopt. Wordt niet gecontroleerd, en je hoeft je strafblad niet mee te delen als je je ergens inschrijft. Als je natuurlijk opnieuw gepakt wordt bij gymcontrole in je nieuwe zaal, dan wordt dat als argument gebruikt om je boete te verhogen.

Ik denk dat 2000 euro het standaardbedrag is. Hoeveelheid was niet genoeg om aan 2000 te komen, maar toch 2000 opgelegd omwille van recidive. Is ook wat je betaalt als ze je administratieve sanctie opleggen (wat te verkiezen is als de hoeveelheid in je urine je meer zou kosten)

Hoe absurd is trouwens een sportverbod ? Je wordt gepakt met illegale middelen en je mag 8 jaar niet meer aan je gezondheid werken :p Sterk bezig ...

Wat..?

In wezen betekent sportverbod niets tenzij je opnieuw tegen de lamp loopt. Wordt niet gecontroleerd, en je hoeft je strafblad niet mee te delen als je je ergens inschrijft. Als je natuurlijk opnieuw gepakt wordt bij gymcontrole in je nieuwe zaal, dan wordt dat als argument gebruikt om je boete te verhogen.

Ik denk dat 2000 euro het standaardbedrag is. Hoeveelheid was niet genoeg om aan 2000 te komen, maar toch 2000 opgelegd omwille van recidive. Is ook wat je betaalt als ze je administratieve sanctie opleggen (wat te verkiezen is als de hoeveelheid in je urine je meer zou kosten)

Hoe absurd is trouwens een sportverbod ? Je wordt gepakt met illegale middelen en je mag 8 jaar niet meer aan je gezondheid werken :p Sterk bezig ...

Ik zeg al het ligt aan het doel. Als je wedstrijden doet waarbij een dopingcontrole is, kan je niet meer meedoen. (ik zie nu dat het belgie is, weet niet hoe dit dan bij wedstrijden zit)
Ik zeg ook niet dat 2000 euro niet hoort voor een boete :p Ik zeg alleen dat het veel geld is op zich ;)

Wat bedoel je hiermee? ze checken toch enkel op verboden stoffen en verhoogde test? Dus hoe hoger die is hoe meer je als boete zal krijgen?

Ridicuul en belachelijk... Hopelijk is er ooit iemand die dit kan aanvechten.

Dat liedje van het goeie doel over Belgie gaat hier niet meer op he? :p

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Zeer sterk idd ??? ;)

Terug
Naar boven