Fitness Seller

Dopingcommissie

Ga anders een beetje overdrijven. 99.9 van de Belgen is helemaal niet bezig met BB.
Maar dat deze wetgeving belachelijk is ben ik het helemaal mee eens.

Eigenlijk gaat het me helemaal niet zozeer om bodybuilding in dit verhaal. Het gaat mij om onderdrukking van zelfbeschikking in breder verband.
Het is bijvoorbeeld net zoiets als de verplichting om autogordels te dragen. Ik vind dat ik zelf wel de verantwoordelijk kan dragen om dit te doen of niet. Dat ik ze dan niet draag en door het door het voorraam vlieg bij een botsing is mijn eigen schuld en probleem.

Het is de hemelstergende betutteling en de manier waarop vermeende authoriteiten daar een financieel slaatje uit kunnen slaan waar ik zo'n hekel aan heb.
Ik vind dat iemand zelf moet kunnen bepalen of hij/zij wel of geen AAS gebruikt, ook al ben ik zelf geen voorstander er van.
Het is jou lichaam, dus bepaal zelf lekker wat je er mee doet zo lang je een ander daar maar niet mee lastig valt.

Eigenlijk gaat het me helemaal niet zozeer om bodybuilding in dit verhaal. Het gaat mij om onderdrukking van zelfbeschikking in breder verband.
Het is bijvoorbeeld net zoiets als de verplichting om autogordels te dragen. Ik vind dat ik zelf wel de verantwoordelijk kan dragen om dit te doen of niet. Dat ik ze dan niet draag en door het door het voorraam vlieg bij een botsing is mijn eigen schuld en probleem.

Het is de hemelstergende betutteling en de manier waarop vermeende authoriteiten daar een financieel slaatje uit kunnen slaan waar ik zo'n hekel aan heb.
Ik vind dat iemand zelf moet kunnen bepalen of hij/zij wel of geen AAS gebruikt, ook al ben ik zelf geen voorstander er van.
Het is jou lichaam, dus bepaal zelf lekker wat je er mee doet zo lang je een ander daar maar niet mee lastig valt.

Volledig mee akkoord. Maar betutteling vind je in alle landen. In België is dit spijtig genoeg op een hobby die in de ASS sectie wordt beoefend. Maar om dan telkens - niet persoonlijk gericht op u maar in het algemeen - mee te gaan en alles wat België betreft in een slecht daglicht te stellen, vind ik toch iets te ver gaan. Het lijkt op dit forum een verplicht nummer om als Belg hier aan mee te doen.

Ga anders een beetje overdrijven. 99.9 van de Belgen is helemaal niet bezig met BB.
Maar dat deze wetgeving belachelijk is ben ik het helemaal mee eens.

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

En even meelopen met de Nederlanders om in een goed daglicht te staan vind ik even zielig. Typisch voor dit forum. Wat denk je nu zelf dat we kunnen doen aan deze belachelijke wetgeving. Als de Nederlandse regering beslist dit ook uit te voeren zal er heus geen volksopstand komen.
Waarom zouden wij de braafste zijn van alle EU landen? En -nu gaan we wel de politieke tour op- waarom denk je dat deze regering zoveel moet besparen?

Uit alles wat ik type kun jij opmaken dat ik "meeloop" me de Nederlands ? Da's grappig
Regeling is juist hetzelfde in BE als in NL, de politie kijkt gewoon de andere kant op in NL. Net zoals in de Frans gedeeltes in ons land dezelfde wet geld, maar de politie daar ook niet op ingaat en totaal geen gym controles uitvoert.
Dus ik vind Vlaanderen zielig door recreanten te gaan controleren.
Wil je er even tussenuit springen door "opstandig" te gaan doen in een topic ? Bravo, badass.

Deze regering moet zoveel besparen omdat ze teveel nutteloze uitgaven doen. Hier kan je UREN over verder debatteren. De leukste momenteel vind ik wel, miljarden aan vliegtuigen uitgeven en gaan besparen op de gezinnen en zorg .. Jah deze vind ik echt de leukste momenteel

Stel je voor ik woon in Nederland me ouders willen naar belgie voor een week ik besluit om naar de sportschool te gaan en toevallig komt er een controle

Moet ik me dan ook laten testen of ga ik vrij uit? Omdat ik in nl woon

Nee, ze zullen je NIET testen als je Nederlands paspoort en adres hebt!

Uit alles wat ik type kun jij opmaken dat ik "meeloop" me de Nederlands ? Da's grappig

Ik ken je niet goed genoeg maar zo kwam het wel over. Misschien ben ik mis in uw geval maar het valt me op dat dit de laatste tijd wel meer gebeurt hier.

Regeling is juist hetzelfde in BE als in NL, de politie kijkt gewoon de andere kant op in NL. Net zoals in de Frans gedeeltes in ons land dezelfde wet geld, maar de politie daar ook niet op ingaat en totaal geen gym controles uitvoert.
Dus ik vind Vlaanderen zielig door recreanten te gaan controleren.

Ben ik mee akkoord. Maar er zijn vast en zeker ook zaken in Nederland die zielig zijn. Niet heel de wereld draait om ASS.

Wil je er even tussenuit springen door "opstandig" te gaan doen in een topic ? Bravo, badass.

Haha, heeft niets met badass te maken. Die fase ben ik al lang gepasseerd. Maar dat meehuilen met de wolven irriteert me mateloos.

Deze regering moet zoveel besparen omdat ze teveel nutteloze uitgaven doen. Hier kan je UREN over verder debatteren. De leukste momenteel vind ik wel, miljarden aan vliegtuigen uitgeven en gaan besparen op de gezinnen en zorg .. Jah deze vind ik echt de leukste momenteel

Ik ga hier nog even op in en dan zwijg ik erover.
Deze regering moet besparen omdat de vorige regeringen er een zootje van gemaakt hebben, met de sossen op kop.
De aankoop van die straaljagers heeft de vorige regering nog voorbereid.

Laatst bewerkt:
Wat een onnozele discussie. Toegegeven, een linksere regering zal zich iets minder toespitsen op dit soort pesterijen, maar heeft zen eigen problemen. het probleem in Belgie is niet een partij, of enkele partijen, het is de particratie. Het feit dat men naar willekeur voorkeursstemmen kan negeren en altijd dezelfde mensen op de beste plaatsen kan krijgen, met de meeste bonussen. Belgie is een van de weinige landen waar er in wezen niets verandert, hoe de verkiezingen ook uitdraaien. Toch niet op dagdagelijks vlak.

dat ze hiermee wegkomen lol

Moet zeggen dat ik er wat schrik van krijg.
Ik train nu wel thuis maar bestel m'n shit via via..

Totaal van de pot gerukt zo'n boetes.

En wat is de straf 15de toch zal je het horen?

Wat een onnozele discussie. Toegegeven, een linksere regering zal zich iets minder toespitsen op dit soort pesterijen, maar heeft zen eigen problemen. het probleem in Belgie is niet een partij, of enkele partijen, het is de particratie. Het feit dat men naar willekeur voorkeursstemmen kan negeren en altijd dezelfde mensen op de beste plaatsen kan krijgen, met de meeste bonussen. Belgie is een van de weinige landen waar er in wezen niets verandert, hoe de verkiezingen ook uitdraaien. Toch niet op dagdagelijks vlak.

Dat is juist gezegd.

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Dan moet jij ook maar opdraaien voor de kosten als je door je voorruit vliegt en niet de mutualiteit. Als je daar akkoord mee bent, kan ik je stelling aanvaarden. Maak je een ongeluk tegen een normale of lage snelheid is het bewezen dat je met je gordel een grote kans hebt om enkel licht gekwetst te worden terwijl je al door je vooruit vliegt als je tegen 30 km/u ergens tegen aanrijdt. Als de gordel niet verplicht is, gaan er velen de gordel niet aandoen omdat ze te stom zijn en die stommeriken moeten tegen zichzelf beschermd worden.

Dan moet jij ook maar opdraaien voor de kosten als je door je voorruit vliegt en niet de mutualiteit. Als je daar akkoord mee bent, kan ik je stelling aanvaarden.

Oh absoluut zal ik dat dan aanvaarden.

Het gaat mij er ook niet om dat ik principieel tegen autogordels cq. zelfbescherming ben, dat was niet mijn punt.
Het gaat mij er om dat je zelf de verantwoordelijk neemt voor bepaalde beslissingen die met name je zelf aan gaan (en de gevolgen daarvan dus ook) in plaats van dat het je als een strafbare verplichting wordt opgelegd.

Als de gordel niet verplicht is, gaan er velen de gordel niet aandoen omdat ze te stom zijn en die stommeriken moeten tegen zichzelf beschermd worden.

Gedegen voorlichting is hierin voldoende in mijn optiek en verder is het gewoon eigen schuld, dikke bult wat mij betreft als je er geen gebruik van maakt.

Vandaag D-day..

Hij is toch niet meteen vastgezet he!

Nou waar blijft die brief???

• Topic Starter Topic Starter
Uitspraak was gisteren. Dacht vandaag aangetekende brief te krijgen. Zal wel morgen ofzo zijn.

Heb je verstek laten gaan dan voor de zitting?

• Topic Starter Topic Starter
Nee uitspraak doen ze zelf zonder jou.

Brief gekregen, valt al bij al nog mee.. Toch weer veel geld pf.

8 jaar sportverbod onder gelijk welke hoedanigheid
250 euro procedure kosten
2000 euro boete

Valt mee? :eek: 8 jaar sportverbod vind ik nogal..
(oke, ligt aan je doel denk ik, maar er kan een hoop veranderen in 8 jaar). En 2000 euro boete is ook niet niks man.

Terug
Naar boven