joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt er op. je kan in elk geval weigeren urinestaal te leveren. Huiszoeking is eerste dat ik hoor dat het niet op rechterlijk bevel is, maar als dat zo is, kun je die ook weigeren. Let wel, ze hebben het zo in elkaar gestoken dat je administratief er toch aanhangt voor een 2000 euro bij weigering, maar je hebt geen misdrijf gepleegd, geen strafblad, en zeker als er heel wat in je systeem zit ontloop je mss zwaardere boete.
Hoe kunnen ze die 2000 euro boeten dan rechtvaardigen, als er geen strafbaar feit is gepleegd?Lijkt er op. je kan in elk geval weigeren urinestaal te leveren. Huiszoeking is eerste dat ik hoor dat het niet op rechterlijk bevel is, maar als dat zo is, kun je die ook weigeren. Let wel, ze hebben het zo in elkaar gestoken dat je administratief er toch aanhangt voor een 2000 euro bij weigering, maar je hebt geen misdrijf gepleegd, geen strafblad, en zeker als er heel wat in je systeem zit ontloop je mss zwaardere boete.
Dan is het geen huiszoeking die getekend is door een rechter, want die kan je niet weigeren, en moet je niet voor tekenen. Is dan een vrijwillige huiszoeking. En uiteraard als je die weigert smijten ze dat in de rechtbank naar je kop alsof je iets te verbergen hebt (wat natuurlijk jou rekening niet maakt, er is geen bewijs van iets)

Hoe kunnen ze die 2000 euro boeten dan rechtvaardigen, als er geen strafbaar feit is gepleegd?
Klopt.
Als ge weigert de plastest te doen of als je blijkt positief te zijn mag je een huiszoeking verwachting die je moet tekening voor toestemming (vrijwillige huiszoeking).
Als je je eigen huis hebt mogen ze alles doorzoeken. Woon je ergens bij iemand in (of bij je ouders), hebben ze allemaal maar recht op jouw kamer te doorzoeken.
Ik heb eigenlijk geen idee wat er gebeurt als je de vrijwillige huiszoeking weigert. Het zou eventueel kunnen zoals Big Cat zegt dat ze voor de rechtbank gooien, maar ze hebben geen poot om op te staan. Hoogst waarschijnlijk draai je wel op voor alle gerechtskosten (Fijn nieuw systeem van Bart De Wever)
Zoals zoveel belachelijke nieuwe wetten:
In de krant : je brievenbus niet leeggemaakt, 30 euro gasboete, een 2de maal, 250 euro boete
In de krant : mocht je een proces spannen tegen de fiscus, zelf heb je gelijk, dan kan je toch opdraaien voor de gerechtskosten. De fiscus betaalt niet, in alle gevallen de burger.
Film je de politie die een grove fout doet? Geen probleem : je krijgt een boete tot 100.000 euro.
Beste tip die ik gewoon kan geven is, dat als je in je gym controle hebt gehad alles thuis weg te doen en een welkoms bordje voor de politie ophangen![]()
In principe zoals Big Cat ook al aangehaald had zijn controles in een fitnesscentra voor mensen die NIET in wedstrijdverband sporten ongeldig .. Bij mijn weten als je weigert te plassen, weigert voor de vrijwillige huiszoeking en met een goeie advocaat die aanvecht, dat ze geen poot hebben om op te staan omdat ze niet kunnen verplichten te plassen...
Het enige wat ik kan vinden is dat het WADA en NADO recreanten controleert onder de norm "Controle buiten wedstrijdverband" -
Trouwens, ik zag hier ergens staan dat een bepaalde hoeveelheid wiet of pillen wel mag omdat het eigen gebruik is.. eigen gebruik bestaat niet, is gewoon een verzonnen regel voor de agenten die een oog dicht knijpen. Voor die mij niet geloven:
24 FEBRUARI 1921. - [Wet betreffende het verhandelen van giftstoffen, slaapmiddelen en verdovende middelen, psychotrope stoffen, ontsmettingsstoffen en antiseptica en van de stoffen die kunnen gebruikt worden voor de illegale vervaardiging van verdovende middelen en psychotrope stoffen.]
en
2° met gevangenisstraf van één maand tot vijf jaar en met geldboete van drieduizend tot honderdduizend (EUR) of met één van die straffen alleen, wanneer deze overtredingen betrekking hebben op de invoer, de uitvoer, de vervaardiging, het vervoer, het bezit, de verkoop, het te koop stellen en het aanschaffen onder bezwarende titel of om niet.
Bedragen te X met 6 ( opdeciemen)
Daarbij nog de gerechtskosten enz bij te tellen
Niet te vergeten uw registratie als druggebruiker in de politiebestanden voor een periode van 5 jaar NA uw veroordeling.
Dus denk volgende keer 2 keer na voor je tegen een agent blij gaat zeggen: EIGEN GEBRUIK
Daar draait het in Belgie ook om. Ze hebben er geen belang bij jou in de gevangenis te stoppen of zelfs voorwaardelijke straf te geven. Gevangenissen zitten vol en kosten een bom geld. Nee, ze willen je in de maatschappij houden, liefst werkend, maar zoveel mogelijk achterdragen aan boetes en sancties om hun begroting dicht te rijden. Dus eerste maal schept precedent, daarna ben je een recidivist en kunnen ze je nog meer aanrekenen. Ook GAS-boetes zijn Europees gezien illegaal wegens de grote kans op misbruik. Maar opnieuw, ze weten ook wel dat niemand zoiets gaat aanvechten voor Europa.
Stel je voor ik woon in Nederland me ouders willen naar belgie voor een week ik besluit om naar de sportschool te gaan en toevallig komt er een controle
Moet ik me dan ook laten testen of ga ik vrij uit? Omdat ik in nl woon
Waar zit je momenteel ? Belgie ? Onder welke wetgeving val je dan ? Belgisch rechtssysteem ..
Volgens mij kan je dan niet vervolgd worden? AAS onder NL wetgeving tot je genomen bewijze van, hoe ben je dan illegaal bezig in België? Of staat er in de Belgische wetgeving dat je niet met verhoogde testosteron waarden mag rondlopen?
Dan vraag ik me toch echt af wat er in de wetgeving staat.

Zonder dollen, hebben jullie Belgen in dit topic zo langzamerhand geen zin in een volksopstandje?
Dacht dat het in de NL erg was.....
Ik spreek mijzelf tegen als ik voor ons alle Belgen spreek dat wij allemaal vrij zielig zijn en de braafste van heel de EU landen.
Volksopstand ? Wat is dat ? Een applausje voor de regering voor al hun besparingsmaatregelen ?