Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Dopingcontrole Healthcity Bilzen

Nu op dit moment :p goed dat ik al geweest was hiihi

ben je eigenlijk verplicht te laten controleren?

Tuurlijk niet. Tenzij ze speciaal voor jou komen en je bent aangesloten bij een sportbond. Maar ja, wie sport er dan ook bij deze zogenaamde 'Health' City? :rolleyes:

ja goed dat ze af en toe eens opkuisen

is ook veel te gevaarlijk, zeker voor die gewone gasten die er niets van kennen en zomaar wat nemen

Wie voert die controle uit dan?

Gaat natuurlijk niemand wat aan, wat er in mijn bloed zit.

Als het zo eenvoudig was dan zou elke gebruiker toch gewoon weigeren :p

Sorry, zie nu pas dat het België betreft. Hier in Nederland hoeven we ons geen zorgen te maken als iemand ons wilt controleren.

Maar ben je in België geen baas over eigen lichaam dan? Lijkt me toch wel erg bizar als je verplicht bent mee te werken...

Maar ben je in België geen baas over eigen lichaam dan? Lijkt me toch wel erg bizar als je verplicht bent mee te werken...

Ik gok van niet, ze houden immers niet voor niks die controles. Zelfs blowen wordt daar hard gestraft, vraag het maar aan Sanca :D :p

Op zich begrijp ik het wel die controles. 3kwart van de anabolengebruikers heeft totaal geen verstand van waar die mee bezig is.
Hier bij mij in de buurt loopt ook zo'n groepje gasten rond. Vinden zichzelf helemaal de bom.
Ze dachten laten we met z'n allen even gaan kuren dan zijn we nog stoerder.
Het trieste ervan is dat geen van hen meer dan 2 maanden trainingservaring had en ook maar enig verstand van voedsel. In hun ogen was mac donalds ook nog wel goed voor de eiwitten.

Aan de andere kant heb ik wel hard kunnen lachen om hun dus te zien stuntelen en hun eigen lichaam zien verzieken.

Laatst bewerkt:
Op zich begrijp ik het wel die controles. 3kwart van de anabolengebruikers heeft totaal geen verstand van waar die mee bezig is.

't Is je eigen lichaam, dus je zou het zelf moeten weten. (en anders mogen ze de mensen die zich helemaal ziek vreten aan ongezond eten ook wel komen straffen, komt mijns inziens op hetzelfde neer :p)

Hier bij mij in de buurt loopt ook zo'n groepje gasten rond. Vinden zichzelf helemaal de bom.

AnonymousLector en zijn vrienden? :D

Oh no, in healthcity komaan zeg..

Ik gok van niet, ze houden immers niet voor niks die controles. Zelfs blowen wordt daar hard gestraft, vraag het maar aan Sanca :D :p

Bastard :D

Die gym ligt hier om de hoek :eek: :bang: :D

Voor zover ik weet ben je gewoon verplicht aan die controles deeltenemen, als je weigert word je sowieso positief bevonden

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: CoD
AnonymousLector en zijn vrienden? :D

Misschien wel:P ookal is AnonymousLector tot op de dag van vandaag nog steeds anoniem voor mij:D

Nee veel gasten van mijn leeftijd jaartje of 20 vinden de resulten niet snel genoeg gaan of hebben simpelweg gewoon geen doorzettingsvermogen en geen discipline om hard te trainen en goed te eten. Ik lach ze alleen maar uit:D 1 van die dudes was begonnen aan z'n kuurtje en vond het na 2 weken nog niet genoeg. Dus besloot hij maar om de dosis maal 3 te gaan nemen. Laten we zeggen dat hij er niet echt beter op is geworden, sukkel.

Voor zover ik weet ben je gewoon verplicht aan die controles deeltenemen, als je weigert word je sowieso positief bevonden

Maar is dat een strafbaar feit of is het alleen een probleem als je competitief sport?

Zit me hier echt over te verbazen zeg.

Maar is dat een strafbaar feit of is het alleen een probleem als je competitief sport?

Zit me hier echt over te verbazen zeg.

Als ze controles in "gewone" gyms doen denk ik wel dat je als recretief sporter gestraft kunt worden, dikke boete zit er volgens mij sowieso wel in dan, gymverbod zal hopelijk niet van toepassing zijn :dunno:

Over welke healthcity gaat het in dit geval?

Belachelijk!

:roflol: België. Eens in de zoveel tijd komt er weer zon topic voorbij en elke keer weer verbaas ik me ervoer dat dat kan daar.

Zelfs als je preworkoutboosters neemt ben je met vuur aan het spelen, (toch Sanca:()

Terug
Naar boven