- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
als je positief test, zeg je toch gewoon dat je een vervuilde beafsteak hebt gegeten?
kan je zo verder naar huis fietsen
een vervuilde biefstuk met 500mg test

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je positief test, zeg je toch gewoon dat je een vervuilde beafsteak hebt gegeten?

miss wordt dat dan ook gezien als onder invloed zijn?
ik bedoel je kan ook weed smoren in holland en dan 'high' over de grens komen.
miss beschouwen ze je als high![]()
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze volgende week gaan controleren bij de Sint Jan Berchmansbasisschool in Avelgem, tijdens de gymles.
Weigering van een blaastest is 150 euro.Jezus christus wat ben jij een uilskuiken. Goh! we kunnen dus gewoon weigeren en dan krijgen we geen boete! WOW dat daar nog nooit iemand op is gekomen.
Iedere bestuurder is verplicht om mee te werken aan een blaastest. Als je weigert dan levert de weigering op zich alleen al een misdrijf op. Een weigering staat bij de rechter gelijk aan de hoeveelheid drank, die de hoogste veroordeling oplevert.
Als je weigert ben je dus nog dommer dan iemand die drank op heeft en wel blaast. Succes bij de volgende controle![]()
Wel, omdat je over Avelgem begint en dan nog de naam van de basisschool daar kent, neem ik aan dat je van daar ergens moet zijn.

Weigering van een blaastest is 150 euro.
Maar ze kunnen je toch nooit veroordelen op alleen een verdenking?
Tevens maak ik me geen zorgen, ik drink niet als ik rij.
Alcohol
Het is verboden om een voertuig te besturen als het alcoholgehalte in het bloed meer dan 0,5 ‰ bedraagt (ca. 2 glazen), maar het is uiteraard het beste om nuchter achter het stuur te zitten. Wie wordt aangehouden voor een alcoholcontrole, is verplicht om daaraan mee te werken. Als iemand op straat de blaastest weigert en er is toch voldoende verdenking dat men alcohol heeft genuttigd, dan kan de politie bevelen mee te werken aan de ademanalyse op het bureau. Als men dan weigert om mee te werken of de ademanalyse zodanig saboteert dat er geen uitslag komt terwijl er geen medische redenen zijn om niet mee te kunnen werken, maakt men zich schuldig aan een verkeersmisdrijf. Hierop staan hoge straffen en het rijbewijs kan meteen worden ingevorderd. De straffen voor rijden onder invloed variëren van een geldboete tot enkele jaren gevangenisstraf. Ook kan een rijverbod opgelegd worden en kan de rechter de rijbevoegdheid ontzeggen voor max. 5 jaar (10 jaar bij recidive)
Bron: Openbaar Ministerie
Artikel 163.Wegenverkeerswet
1. Bij verdenking dat de bestuurder van een voertuig heeft gehandeld in strijd met artikel 8, kan de opsporingsambtenaar hem bevelen zijn medewerking te verlenen aan een onderzoek als bedoeld in artikel 8, tweede lid, onderdeel a, en artikel 8, derde lid, onderdeel a.
2. De bestuurder aan wie het in het eerste lid bedoelde bevel is gegeven, is verplicht ademlucht te blazen in een voor het onderzoek bestemd apparaat en gevolg te geven aan alle door de opsporingsambtenaar ten dienste van het onderzoek gegeven aanwijzingen.

Bewijs van goed gedrag en zede, zijn ook een paar gradaties in(gewoon, om met kinderen te werken).Direct weet ik niet, indirect kunnen ze dat zo opvragen, wordt doorgegeven aan justitie(kan ook rechtszaak van komen).
Als je dan een functie hebt waar gerechtelijk verleden van belang is: bye bye job.
Bv bij bewakingsactiviteiten, politie, ...
En een boete gekregen?...
je weet dat die testen in een labo worden gedaan right? Dat duurt tijd?
Als je plast ben je vrij erna.
Als je niet plast krijg je aanhoudingsbevel aan je kloten, huiszoekingsbevel, en evenhoge boete.
Binnen competitie doen ze enkel huiszoeking, boete evenhoog.
Ik heb niet geplast 2 jaar geleden op Sterkste man van België omdat ik cocaine had genuttigd 2 dagen eerder(en ephidrine voor de wedstrijd). Had ik geplast, had ik mijn job kwijtgeweest. Nu had ik een onverwachte huiszoeken paar dagen later, niks gevonden natuurlijk. Maar het heeft wel mijn relatie gekost.
Bewijs van goed gedrag en zede, zijn ook een paar gradaties in(gewoon, om met kinderen te werken).
Maar als je ergens werkt en dan iets tegenkomt waardoor je op de zwarte lijst komt, geen goed gedrag en zede meer.
Hoe komt je werkgever dit te weten?

)