MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Dopingcontrole Healthcity Bilzen

Nee het is dus blijkbaar echt zo in België, als je weigert ben je nog harder de lul. Als jij op dat moment aan het trainen bent mogen ze je testen:roflol:.

Echt bizar gewoon. Nu heb ik niets te vrezen, hoogstens na een feestje in het weekend :D Maar het gaat toch helemaal niemand aan wat er in mijn bloed zit.

Speekseltest in het verkeer kan ik nog begrijpen, je mag gewoon niet onder invloed rijden. Maar in de gym? En dan speciaal op doping, belachelijk! Ik zou echt emigreren :mad:

Of tenminste massaal met de gehele sportschool weigeren en het voor laten komen.

Laatst bewerkt:
Echt bizar gewoon. Nu heb ik niets te vrezen, hoogstens na een feestje in het weekend :D Maar het gaat toch helemaal niemand aan wat er in mijn bloed zit.

Speekseltest in het verkeer kan ik nog begrijpen, je mag gewoon niet onder invloed rijden. Maar in de gym? En dan speciaal op doping, belachelijk! Ik zou echt emigreren :mad:

ik weet niet of je het beseft maar het is nog altijd illegaal om anabole middelen te gebruiken zonder voorschrift

Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze volgende week gaan controleren bij de Sint Jan Berchmansbasisschool in Avelgem, tijdens de gymles.

ik weet niet of je het beseft maar het is nog altijd illegaal om anabole middelen te gebruiken zonder voorschrift
Dan controleer je toch bezit en verkoop.

Gebruik van bijvoorbeeld drugs is ook illegaal. Maar de eerste beste agent die m'n bloed af wil nemen, als ik gewoon over straat loop, gaat het toch heel moeilijk krijgen :D

only in
Belgium :rolleyes:

Dan wat? Ze kunnen je niet veroordelen voor rijden onder invloed wanneer er geen bewijs is omdat je de blaastest, ademanalyse of bloedproef weigert. En ze mogen je niet dwingen een bloedproef te doen vanwege het recht op onaantastbaarheid van het lichaam.

Laatst bewerkt:
Dan wat? Ze kunnen je niet veroordelen voor rijden onder invloed wanneer er geen bewijs is omdat je de blaastest, ademanalyse of bloedproef weigert. En ze mogen je niet dwingen een bloedproef te doen vanwege het recht op onaantastbaarheid van het lichaam.

Ik mag hopen dat je dit niet serieus meent? :roflol:

Hoeso, je hebt toch het recht te weigeren? Maar als jij de wijsheid in pacht hebt ben ik benieuwd naar hoe het wel zit.

Jezus christus wat ben jij een uilskuiken. Goh! we kunnen dus gewoon weigeren en dan krijgen we geen boete! WOW dat daar nog nooit iemand op is gekomen.

Iedere bestuurder is verplicht om mee te werken aan een blaastest. Als je weigert dan levert de weigering op zich alleen al een misdrijf op. Een weigering staat bij de rechter gelijk aan de hoeveelheid drank, die de hoogste veroordeling oplevert.

Als je weigert ben je dus nog dommer dan iemand die drank op heeft en wel blaast. Succes bij de volgende controle ;)

Laatst bewerkt:
het is zo dat als je positief test op weed of andere drugs, dat in tot ontslag met dringende reden kan leiden bij je werk(hangt van je job af).

Zover denken er veel niet door zeker?

Daarom zijn deze testen echt geflipt.

het is zo dat als je positief test op weed of andere drugs, dat in tot ontslag met dringende reden kan leiden bij je werk(hangt van je job af).

Zover denken er veel niet door zeker?

Daarom zijn deze testen echt geflipt.

wait ... whut ???

die info mogen ze toch niet doorgeven aan je werkgever?

Ik vraag me af of dat in Nederland ook zo is. Voor zover is weet is alleen het illegaal produceren en verhandelen van AAS verboden.

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Wat een idiote actie trouwens! Ik vind België (Vlaanderen) een prachtige streek, leuke mensen goeie sfeer.. maar dit is echt idioot. :D

wait ... whut ???

die info mogen ze toch niet doorgeven aan je werkgever?

Direct weet ik niet, indirect kunnen ze dat zo opvragen, wordt doorgegeven aan justitie(kan ook rechtszaak van komen).
Als je dan een functie hebt waar gerechtelijk verleden van belang is: bye bye job.

Bv bij bewakingsactiviteiten, politie, ...

Laatst bewerkt:
Hoe zit het dan als je je AAS over de grens in Nederland erin zet. Dan heb je in België niets fout gedaan. Ik bedoel, je kan immers niet weten wanneer de AAS uit je lichaam zijn. Dat zou anders kort door de bocht betekenen dat als je in Nederland gebruikt je die niet terug naar je eigen land kan voordat de steroïden je lichaam uit zijn!

Hoe zit het dan als je je AAS over de grens in Nederland erin zet. Dan heb je in België niets fout gedaan. Ik bedoel, je kan immers niet weten wanneer de AAS uit je lichaam zijn. Dat zou anders kort door de bocht betekenen dat als je in Nederland gebruikt je die niet terug naar je eigen land kan voordat de steroïden je lichaam uit zijn!

Mag ik jou over de grens vermoorden? Dan kunnen ze me hier niet pakken.

Mag ik jou over de grens vermoorden? Dan kunnen ze me hier niet pakken.
Verkeerde vergelijking, want moord is in beide landen strafbaar en land waar je iemand vermoord hebt kan ook nog eens om uitlevering vragen.

Strafbaar feit moet echter wel plaatsvinden in het land waar het verboden is.

Of het moet in Belgie verboden zijn om als je ooit iets gebruikt hebt, in een sportschool of in het land aanwezig te zijn? Dan mogen ze wel eens bordjes op gaan hangen bij de grens ;)

Verkeerde vergelijking, want moord is in beide landen strafbaar en land waar je iemand vermoord hebt kan ook nog eens om uitlevering vragen.

Strafbaar feit moet echter wel plaatsvinden in het land waar het verboden is.

Of het moet in Belgie verboden zijn om als je ooit iets gebruikt hebt, in een sportschool of in het land aanwezig te zijn? Dan mogen ze wel eens bordjes op gaan hangen bij de grens ;)

Ik weet dat de vergelijking verkeerd is, maar dat deed ik bewust omdat wat hij zei ook nergens op sloeg. Als je in Nederland je injects zet dat je in Belgie niet gepakt kan worden.

Het gaat toch om je bloed en niet om je injectspot of de plaats waar je dat hebt gezet.

als je positief test, zeg je toch gewoon dat je een vervuilde beafsteak hebt gegeten?
kan je zo verder naar huis fietsen

Terug
Naar boven