MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Dopingcontrole Healthcity Bilzen

Gekke belgen

Ik heb ooit eens een drugstest moeten doen waarop ik positief testte en gebruikte toen ook het excuus dat iemand mij iets in het drinken gegooid had. Echter bleek ik na onderzoek in het ziekenhuis bijna 3x zoveel in mijn lichaam te hebben als was toegestaan (amfetamines :p) :D

mijn reactie was eigenlijk een verwijzing naar de Tour

Contador testte in juli tijdens de Ronde van Frankrijk positief op clenbuterol. Volgens de drievoudige Tourwinnaar was dat het gevolg van het eten van een stuk vlees dat een vriend voor hem in een slagerij in het Spaanse Irun had gekocht. Als Contador schuldig wordt bevonden, riskeert hij een schorsing van twee jaar en het verlies van zijn laatste Tourzege. (belga/dea)
22/11/10 22u14

http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielre...eesproducenten-hekelen-Alberto-Contador.dhtml

doping controle bilzen healthcity

DAT er een dopingcontrole plaatsvond in bilzen is een logisch gevolg van overdreven anabole steroiden gebruik..
ik vindt het niet meer dan correct dat die opscheppers die op een oneerlijke manier trainen en daarbij nog vaak neerkijken op mensen die niet meer gebruiken dan gewoon BCA's en eiwitshakes dat die nu eens met hun smoel tegen de lamp lopen .

Vooral in BILZEn lopen enorm veel van da soort blaaskaken rondt die niet verdragen als iemand anders 1O KG meer bankdrukt bijv. dan hun eigen zelf , de jaloerse blikken en beovooroordelingen blijven niet bij een simpele mening maar steeds meer wordt er valse beschuldigen in het rond gestrooid

neem nu mijn Broer, student , 21 j 1M 93 en 1OOKG , een blok spieren die al 4 jaar onafgebroken minstens 4 tot 5 keer per week traint , en die niet gebruikt in tegenstelling tot wat wordt beweerd

vele hypocrieten geven dan nog niet eens toe dat ze gebruiken en hebben dan een uitleg van GOED eten , eiwitten, koolydrathen en genoeg calorieen.. Deze uitleg klopt voor diegenen die zo eten , die genoeg rust hebben ( minstens 6 A 7 uur per nacht ) en die geen alcohol en drugs nemen en niet vaak op stap gaan .

voor zo een mensen moet je respect opbrengen en mijn broer hoort daarbij

het zijn altijd dezelfde opscheppers die graag en veel op stap gaan, zuipen en roken, en die dan toch willen trainen en massa aanwinnen ..
ze komen enkele maanden trainen , blijven dan een hele tijd weg en willen dan oordelen oer iemand die wel non stop doortraint , goed eet, en zelfdiscipline heeft .. dat soort hypocrieten die het hardst schreeuwt en bevooroordeelt zijn meestal zelf diegenen die "spuiten" en op een oneerlijke manier gaan trainen met hun anabole steroiden gebruik !!

laat gerechtigheid nu maar eens geschieden , want ik haat da soort achterbakse mensen , als je gebruikt en je houd het voor jezelf en je doet normaal t.o.V van andere mensen dan stoort me dat niet zo maar rondlopen met een "air" en anderen mensen uitlachen , en beschuldingen aan diegene die wel fair trainen die mogen voor mijn part 1OO KEER MET hun groene smoel tegen de lamp lopen !

NO PAIN NO GAIN , maar ik zeg ook NO secrets no stress

diegene die niet tevreden zijn en hun ongenoegen uiten over dopingcontrole zijn diegene die die ietste verbergen hebben

NO RESPECT FOR THE JUICERS

haha

Op een oneerlijke manier trainen? Is het een competitie dan?

Rot toch op, ga jij even voor een ander bepalen wat ie wel en niet zijn lichaam in mag werken. Maar blijkbaar wordt dat normaal gevonden in Belgie, want snap echt niet dat iemand akkoord gaat met zo'n belachelijk dopingbeleid.

En ik heb helemaal niets te verbergen.

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Goeie eerste post trouwens :D

DAT er een dopingcontrole plaatsvond in bilzen is een logisch gevolg van overdreven anabole steroiden gebruik..
ik vindt het niet meer dan correct dat die opscheppers die op een oneerlijke manier trainen en daarbij nog vaak neerkijken op mensen die niet meer gebruiken dan gewoon BCA's en eiwitshakes dat die nu eens met hun smoel tegen de lamp lopen .

Vooral in BILZEn lopen enorm veel van da soort blaaskaken rondt die niet verdragen als iemand anders 1O KG meer bankdrukt bijv. dan hun eigen zelf , de jaloerse blikken en beovooroordelingen blijven niet bij een simpele mening maar steeds meer wordt er valse beschuldigen in het rond gestrooid

neem nu mijn Broer, student , 21 j 1M 93 en 1OOKG , een blok spieren die al 4 jaar onafgebroken minstens 4 tot 5 keer per week traint , en die niet gebruikt in tegenstelling tot wat wordt beweerd

vele hypocrieten geven dan nog niet eens toe dat ze gebruiken en hebben dan een uitleg van GOED eten , eiwitten, koolydrathen en genoeg calorieen.. Deze uitleg klopt voor diegenen die zo eten , die genoeg rust hebben ( minstens 6 A 7 uur per nacht ) en die geen alcohol en drugs nemen en niet vaak op stap gaan .

voor zo een mensen moet je respect opbrengen en mijn broer hoort daarbij

het zijn altijd dezelfde opscheppers die graag en veel op stap gaan, zuipen en roken, en die dan toch willen trainen en massa aanwinnen ..
ze komen enkele maanden trainen , blijven dan een hele tijd weg en willen dan oordelen oer iemand die wel non stop doortraint , goed eet, en zelfdiscipline heeft .. dat soort hypocrieten die het hardst schreeuwt en bevooroordeelt zijn meestal zelf diegenen die "spuiten" en op een oneerlijke manier gaan trainen met hun anabole steroiden gebruik !!

laat gerechtigheid nu maar eens geschieden , want ik haat da soort achterbakse mensen , als je gebruikt en je houd het voor jezelf en je doet normaal t.o.V van andere mensen dan stoort me dat niet zo maar rondlopen met een "air" en anderen mensen uitlachen , en beschuldingen aan diegene die wel fair trainen die mogen voor mijn part 1OO KEER MET hun groene smoel tegen de lamp lopen !

NO PAIN NO GAIN , maar ik zeg ook NO secrets no stress

diegene die niet tevreden zijn en hun ongenoegen uiten over dopingcontrole zijn diegene die die ietste verbergen hebben

NO RESPECT FOR THE JUICERS

Die blaaskaken die krijgen van niemand respect. Lach je toch gewoon uit. De anderen die wel gebruiken en serieus met de sport bezig zijn. Hun probleem toch, iedereen doet met zen lichaam wat hij wil. En als je eens goed informeert wat hier in België allemaal op de lijst van verboden producten staat ga je wel anders praten. De meeste pre-workout sups zijn hier al verboden. No-Xplode bvb.. Wil jij dan de boete betalen voor zo iets doms? En eventueel de gevolgen dragen..
Grote woorden, weinig kennis.

Iemand enig idee rond welke tijdstippen ze altijd komen?

Zou wel zo handig zijn om die uren niet te trainen.

En dan wat..? Ze gaan je heus niet in bedwang houden zodat ze een naald in je kunnen steken of totdat je gaat pissen in een bakkie.

Een blaastest kan je ook weigeren, kost je alleen wel 150 euro. Maar dat is alsnog goedkoper dan je rijbewijs opnieuw halen + de cursus + de boete.

leuk advies ik wil het jou wel eens zien proberen

http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/52418/boete-en-rijontzegging-voor-weigeren-blaastest
voor je mensen weer slecht advies gaat geven eerst even nadenken

Op een oneerlijke manier trainen? Is het een competitie dan?

Rot toch op, ga jij even voor een ander bepalen wat ie wel en niet zijn lichaam in mag werken. Maar blijkbaar wordt dat normaal gevonden in Belgie, want snap echt niet dat iemand akkoord gaat met zo'n belachelijk dopingbeleid.

En ik heb helemaal niets te verbergen.

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Goeie eerste post trouwens :D

helemaal mee eens je traint toch voor jezelf als jij het nodig vind te spuiten en je lichaam te verkloten voor wat meer massa doe jij dit niet om vals te spelen dan doe je dit om zelf te groeien en jezelf beter te voelen om jou lichaam is dat nou echt zo slecht

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven