50mg winny depot is idd veel sterker dan tabs en een lagere leverbelasting.
Als je winny tabs pakt kan je wel wat hoger in dosis gaan maar ik zou niet te hoog gaan ivm de leverbelasting.
Net wat je wil uiteraard. Voor alleen massa vasthouden is 30mg ed genoeg denk ik. Maar van me doet dat nu ook, en gaat goed bij hem.
Maar je zou tot 40mg kunnen gaan denk ik. Ja hoger kan altijd, maar gezien t je 1e kuurtje is etc. Zou ik het gewoon safe houden. Sr zat ook op 30mg ed geloof ik.
6 weken tabs kan wel hoor, is imo wel de limiet.
En clen kan je in feite ook wel op 5 tabs beginnen, maar dan moet je het wel eerder heb gedaan. Als je die gelijk in je mik gooit weet je niet waar je het zoeken moet
Ik weet niet of je al eens op sollicitatiegesprek bent geweest oid, maar dat zenuwachtige gevoel heb je dan constant. Alsof je heel de dag de trein moet halen ofzo

Gewoon opbouwen met 1 tab per dag, en als je eenmaal aanvoelt hoe of wat kun je evt opbouwen met 2 tabs. Soulreaver ging geloof ik op 3-4 tabs als een vliegtuig. Maar van Patrick weet ik dat hij 8-10tabs per dag weg kan werken

Dat is gewoon net hoe jouw lichaam er op reageert.
Als je die winny op 6 weken zet, kan je in het begin nog wel wat droge massa winnen. Het is niet veel, maar daar doe je het ook niet voor.
Overigens zou ik wel voor kaliumsuppletie zorgen. En tijdens die clen weken voor extra vezels. Gewoon een zak tarwezemelen kopen (konmar) En die kan je dan door je shake, kwark of wat dan ook gooien. Anders kan je last krijgen van verstoppingen. Gezien je laag in carbs zit en dus ook in vezels.
Kaliumsuppletie is voor de vochtbalans in de spier. Je kan vette kramp krijgen als je het niet doet.