AndroidHealthClinic

Dosering advies 3de kuur | Cutkuur |

Dat klinkt eigenlijk best wel junkerig,bro.:D

Ben je er al uit wat de hele kuur gaat worden?

• Topic Starter Topic Starter
Ben je er al uit wat de hele kuur gaat worden?

Nee ik twijfel nog over sommige dingen. Ligt ook nog beetje aan hoe hard mijn natural cut gaat.

Ik zit erg te twijfelen over de Winny. Of ik injects of tabs doe zit ik sowieso 8-10 weken aan de 17AA dat is neit erg slim lijkt me.... Dus ik doe of gewoon 8-10 weken 17AA slikken/spuiten of ik pak de winny korter of gooi winny er helemaal uit.

Zit te denken om misschien Winny er helemaal uit te halen en dan 4 weken Halo te pakken. Moet een betere hardmaker zijn dan winny en betere krachttoenname.

De doseringen laat ik denk zo. 200mg Prop staat vast, Tren probeer ik op 150mg is het te heftig terug brengen na 100... wel lastig afmeten maar ja wat moet dat moet. Masteron ga ik hoger doen als ik de Winny eruitlaat

halo schijnt zwaar tegen te vallen qua hard makend vermogen, qua agressie idem dito, zou die shit lekker links laten liggen

Nee ik twijfel nog over sommige dingen. Ligt ook nog beetje aan hoe hard mijn natural cut gaat.

Ik zit erg te twijfelen over de Winny. Of ik injects of tabs doe zit ik sowieso 8-10 weken aan de 17AA dat is neit erg slim lijkt me.... Dus ik doe of gewoon 8-10 weken 17AA slikken/spuiten of ik pak de winny korter of gooi winny er helemaal uit.

Zit te denken om misschien Winny er helemaal uit te halen en dan 4 weken Halo te pakken. Moet een betere hardmaker zijn dan winny en betere krachttoenname.

De doseringen laat ik denk zo. 200mg Prop staat vast, trenbolone probeer ik op 150mg is het te heftig terug brengen na 100... wel lastig afmeten maar ja wat moet dat moet. Masteron ga ik hoger doen als ik de Winny eruitlaat

Test/trenbolone/Mast/T3 moet volstaan denk ik toch;)

De doseringen laat ik denk zo. 200mg Prop staat vast, trenbolone probeer ik op 150mg is het te heftig terug brengen na 100... wel lastig afmeten maar ja wat moet dat moet. Masteron ga ik hoger doen als ik de Winny eruitlaat

Je weet dat winny prikken flink klote kan zijn ?

8-10 weken winny oral is teveel gevraagd van je lever, je zou winny ject kunnen nemen omdat het maar 1 keer langs je lever gaat maar dan nog vind ik het te veel gevraagd van je lever. Ik zou het persoonlijk op een max van 8 weken houden, als het echt moet dan, het liefst gewoon 6 weken. En de doseringen vind ik teveel, je moet goed duidelijk hebben wat je doel(en). Alleen droog worden met massabehoud of droog worden met een aantal kilo's pakken.

Vergeet je de vrouwen ED niet toe te voegen jim ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga het een beetje omgooien geinspireerd of het karma advies van Bigmaus en Achilles.

Ik ga week 1-4 alleen Test P draaien en diep cutten. Aangezien ik bij start van de kuur al behoorlijk droog ben gaat dit meer dan genoeg tijd zijn om droog te worden. De Test is er dan alleen voro massa behoud. Daarna ga ik de andere componenten toevoegen en ga ik massa plakken.

ed zetten gaat je tegenvallen vriend!
dacht ik ook eens te doen, hield het maar enkele weken vol, daarna naar eod gegaan. stel je hebt een keer een ontsteking in je bil, is een bil voor een dag of 10 uit de roulatie, raak je een keer een zenuw in je been, dan is dat been ook voor een week of 2 weg....(spreek nu uit ervaring) dan is ed zetten echt niet tof!

Als hij de eerste 4 weken alleen prop draait zal dat wel meevallen. Dan kan hij genoeg roteren. Maar idd ed zetten lijkt me gewoon klote! EOD is goed mee te leven.

Ja ik zet ook liever EOD wat meer dan ED en de helft, scheelt prikken en scheelt op lange termijn ook weer wat $ :D

Hey Jamesss, ik zou het stiekem andersom doen. Eerst voor brute massa gaan (met de kans dus dat je wat vet aanzet, wat je toch zou doen als je alles uit de kast gaat halen om massa te kweken) en daarna gaan cutten. De nieuwe massa zal je toch behouden als je on blijft. Daarnaast kun je na het massa kweken cutten tot voor zover het nodig is. Kijk als je eerst cut en droog genoeg bent en daarna massa gaat kweken en enigzins weer vet(ter) wordt, is het ook weer minder. En ja zekerheid heb je nooit dat je totaal geen vet zult aanzetten in die massa-kweek periode. Ik zou dus het zekere voor het onzekere nemen.

Terug
Naar boven