AndroidHealthClinic

dosering bold

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
Men zegt altijd dat men met lage doseringen moet beginnen van een bepaald produckt zo dat men nog een marge overhoud voor de toekomst
Dus voor een first timer user van bold vraag ik me af wa de idiale dosering zou zijn naast 500 mg sustanon

Op big cat steriod profiles lees ik dat 300 mg a 400 mg al genoeg zou zijn
Maaar hier zijn de meeste ervan overtuigd dat de bold op 600 mg minimum moet staan .
Zijn er hier mensen die al goede resultaten behaald hebben met lage doseringen bold 300a 400mg?
Zou wel de eerste weken een frontload nemen

grtzzz

licht eraan hoevaak heb je al gekuurd en anders pak je toch gewoon deca 200 400 mg begin je wat later met bold op 600mg

deca en equipose is imo weer appels en peren vergelijken.
er loopt nog een draadje die eq met deca vergelijkt, maar ik vind dat ze toch echt behoorlijk verschillen, kijkende naar de hormonale/receptor-werking en de uitwerking op het lichaam.

ik kan niet uit ervaring spreken, maar de gebruikerservaringen hier spreken voor zich toch? min. op 600mg.

er is nu geloof ik een logje van iemand die op 500mg zit, ik zou zeggen hou die ff in de gaten.

edit, voor als je zelf te lui bent om te zoeken; http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/kuurtje-test-ent-primo-boldenone-66989/

(geen dank)

Laatst bewerkt:
Ik zit nu zelf op 750mg/w met 500mg/w test e.
Ben nog niet lang bezig, dus kan je nog niks vertellen over de bold.
Ook ik ben afgegaan op de gebruikerservaringen, ik wou eerst 500-600 proberen maar dat werd me goed afgeraden.

Big cat verkoopt een hele hoop onzin die nergens op slaat.
Door ingewikkelde theoriën te verkondigen en moeilijke woorden
te gebruiken wil hij geleerd overkomen, maar
practisch gezien heeft hij nog maar weinig bewezen.
Ik neem geen advies aan van iemand die zelf nog niets bewezen heeft
in de sport, niet als atleet en niet als begeleider .

Dit terzijde,
equipose min. op 600mg, liefst voor 12-16 weken
Ideaal is 800-1000mg

Dit terzijde,
Ideaal is 800-1000mg

Beetje kortzichtig van je maat.
Moet hij in de line-up van de Olympia hebben gestaan om atleten te kunnen helpen??

uit eigen ervaring vindk ik dat bold vanaf 750mg begint te renderen eerder zelfs 1000mg maar voor een first timer van bold moet 750mg meer dan genoeg zijn denk ik.

hangt volgens mij ook van persoon tot persoon af hoor (doseringen)

Ik vind het absurd hoe het gaat met dosering aanbevelingen....

Lijkt steeds meer op meer is beter... Als je nog zowat a.s. maagd ben gewoon lekker bij simpele en laag gedoseerde kuurtjes houden.. 500mg boldenone is nog altijd 500mg a.s. wat je lichaam ingaat.. Hou ook rekening met de toekomst en je lichaam.. Zuinig aan doseren en gewoon niet meer dan je nodig hebt, dan kun je nog lang plezier van je sport hebben..

Zelf heb ik wel eens met boldenone gekuurd.. dit was een stack en ging er goed op.. dosering toen was geloof ik 300-400mg/week.

Big cat verkoopt een hele hoop onzin die nergens op slaat.Door ingewikkelde theoriën te verkondigen en moeilijke woorden

Dit terzijde,
Ideaal is 800-1000mg

???

deze mening deel ik en vele anderen niet met je.

ik denk dat die profiles het meest hoogwaardige stukje literatuur over a.s te vinden is (op internet in ieder geval).

ik begrijp dat het voor sommigen als "ingewikkelde theorieeen" kan overkomen, maar dan zou je de blaam beter bij jezelf kunnen leggen door bijvoorbeeld een gebrek aan IQ.

maar feit is wel dat hij veel theoretisch praat en de theorie niet altijd in praktijk blijkt te werken. Echter om het nu als onzinnige literatuur te beschrijven....

eq goed hoog doseren. en een first time user kan goed af met test e only op 500mg evt dbol aan t begin of winny aan t eind, mocht je t willen stacken.

ik zelf heb 2x met eq gespeeld. eenmaal met ondergedoseerde mrp. dosering lag tussen 450-600mg p/w
en eenmaal met gg, die gewoon top was op 1000mg p/w.
verschil is significant, hoewel wel erg hoog voor een beginner.

Vroeger hadden we "finabolon" als HG boldenone, die zoals jullie weten 50mg/ml was. Niemand van de jongens die ik ken doseerde boldenone toen hoger dan 500mg. Nu is het minimum 500mg... voor een beginner! Ach ja... de tijd staat niet stil... :p

Beetje kortzichtig van je maat.
Moet hij in de line-up van de Olympia hebben gestaan om atleten te kunnen helpen??

vind helaas ze theorien ook niet zo prachtig om eerlijk te zijn. Al snap ik wel wat hij bedoelt en ze profielen over AAS is verder prima gedaan.

???

ik begrijp dat het voor sommigen als "ingewikkelde theorieeen" kan overkomen, maar dan zou je de blaam beter bij jezelf kunnen leggen door bijvoorbeeld een gebrek aan IQ.

Een stukje van bigcat

Testosterone is secreted by the hypothalamus which releases Gondatropin releasing hormone (GhRH) which stimulates the release of Luteinizing hormone (LH or Gonadotropin) from the anterior pituitary. In the testes LH will signal the manufacture of Dehydro-epiandrosterone (DHEA) from cholesterol in the Leydig Cells. DHEA converts to androstenedione and eventually testosterone. When the need for testosterone is satisfied the testosterone will signal the hypothalamus and secretion is stopped. Introducing these substances directly will give that same signal that stops production. Why is this bad? Because the manufacture of DHEA in the gonads is halted and they fall into disuse.

Leg jij eens hoe dit stuk uitleg je als bodybuilder kan helpen.
En ga niet gewoon vertalen want dat kan elke aap.
Ik begrijp wat hij wil zeggen, maar wat ben je met die bullshit?
Alsof je beter gaat groeien door je te verdiepen in de fancy boeken,
hard werken en het simpel houden werkt nog altijd het beste IMO

En als jij zomaar klakkeloos zaken overneemt zonder nadenken...
Wie heeft er dan een zwak IQ?

eq goed hoog doseren. en een first time user kan goed af met test e only op 500mg evt dianabol aan t begin of winny aan t eind, mocht je t willen stacken.

ik zelf heb 2x met eq gespeeld. eenmaal met ondergedoseerde mrp. dosering lag tussen 450-600mg p/w
en eenmaal met gg, die gewoon top was op 1000mg p/w.
verschil is significant, hoewel wel erg hoog voor een beginner.

zal zelf met 750 mg beginnen over paar weekjes ook van gg. En langzaam verhogen naar 1000 mg. Ben van mening dat primo ook wat hoger gedoseert moet worden tussen de 1-2 gram.

Dit terzijde,
Ideaal is 800-1000mg

maar je geeft ze wel? want.. jij hebt je 'praktisch' wel bewezen? waarom zou hij jouw advies wel moeten aannemen boven dat van big cat dan? ik wil niet verkeerd uit de hoek komen of iets dergelijks, en weet verder ook niet wie je bent.. no offense in any way.. maar dat dacht ik toen ik je post las ;)

anyways, ik vind eq op 600mg voor de eerste keer erg hoog, en vind dat je zelfs op 200mg resultaten kan behalen, als je al 500mg sust zet, zou ik persoonlijk 400mg eq zetten.. en kijken hoe dat gaat, deca is natuurlijk een alternatief dat ik ook op 400mg zou doseren in dit geval.. ligt allemaal ook een beetje aan je stats e.d. en blijft een kwestie van doen.. de een vind het niks de ander gaat er goed op, de een zweer bij deca en vind eq rotzooi, bij de ander is het andersom.. ik zou gewoon goed op je training en voeding letten en dan komt het ook met geringere doseringen allemaal wel goed hoor gap ;) je zet zowiezo al 500mg sust (waar ik tevens persoonlijk gewoon test e zou neerzetten ;) )

Een stukje van bigcat

testosteron is secreted by the hypothalamus which releases Gondatropin releasing hormone (GhRH) which stimulates the release of Luteinizing hormone (LH or Gonadotropin) from the anterior pituitary. In the testes LH will signal the manufacture of Dehydro-epiandrosterone (DHEA) from cholesterol in the Leydig Cells. DHEA converts to androstenedione and eventually testosteron. When the need for testosteron is satisfied the testosteron will signal the hypothalamus and secretion is stopped. Introducing these substances directly will give that same signal that stops production. Why is this bad? Because the manufacture of DHEA in the gonads is halted and they fall into disuse.

dit is achtergrondinformatie voor hen die er geinterreseerd in zijn, er is overal genoeg informatie te vinden die niet direct nuttig voor jou hoeft te zijn maar wel bij kan dragen aan je kennis, hoe meer je over een onderwerp weet hoe beter je kunt oordelen en bepalen wat jij het beste kunt gebruiken en voor welke doelen, en wat er verder allemaal bij komt kijken.. big cat ken ik verder ook niet, heb wat van zijn artikelen en posts gelezen en vind dat er vaak zinnige informatie tussen staat.. maargoed.. laten we het ontopic houden bro

Een stukje van bigcat

testosteron is secreted by the hypothalamus which releases Gondatropin releasing hormone (GhRH) which stimulates the release of Luteinizing hormone (LH or Gonadotropin) from the anterior pituitary. In the testes LH will signal the manufacture of Dehydro-epiandrosterone (DHEA) from cholesterol in the Leydig Cells. DHEA converts to androstenedione and eventually testosteron. When the need for testosteron is satisfied the testosteron will signal the hypothalamus and secretion is stopped. Introducing these substances directly will give that same signal that stops production. Why is this bad? Because the manufacture of DHEA in the gonads is halted and they fall into disuse.

Rustig rustig...

Kijk ik ben het in grote lijnen met je eens, BC heeft een enorme kennis THEORETISCH. Hij is die knul die boeken verslind heeft maar praktijkervaringen heeft hij nu eenmaal wat minder

maar je geeft ze wel? want.. jij hebt je 'praktisch' wel bewezen? waarom zou hij jouw advies wel moeten aannemen boven dat van big cat dan? ik wil niet verkeerd uit de hoek komen of iets dergelijks, en weet verder ook niet wie je bent.. no offense in any way.. maar dat dacht ik toen ik je post las ;)

anyways, ik vind eq op 600mg voor de eerste keer erg hoog, en vind dat je zelfs op 200mg resultaten kan behalen, als je al 500mg sust zet, zou ik persoonlijk 400mg eq zetten.. en kijken hoe dat gaat, deca is natuurlijk een alternatief dat ik ook op 400mg zou doseren in dit geval.. ligt allemaal ook een beetje aan je stats e.d. en blijft een kwestie van doen.. de een vind het niks de ander gaat er goed op, de een zweer bij deca en vind eq rotzooi, bij de ander is het andersom.. ik zou gewoon goed op je training en voeding letten en dan komt het ook met geringere doseringen allemaal wel goed hoor gap ;) je zet zowiezo al 500mg sust (waar ik tevens persoonlijk gewoon test e zou neerzetten ;) )

Op amerikaanse boards wordt bigcat hard uitgelachen, en dit door
mannen die er echt wel iets van kennen, en die zelf prof of semiprof zijn.
Dus het is ik alleen niet die denk dat zijn scheikundige bullshit niet veel meerwaarde biedt.
En heb je al foto's van hem gezien? Kerel weegt miss 75kg :rolleyes:

Laatst bewerkt:
ja weet ik gap.. maar dat is toch niet erg? die kerels die in het lab van organon onze buisjes vullen met test zijn ook niet allemaal shredded beasts ;) maar ik begrijp wel wat je probeert te zeggen bro

Terug
Naar boven