AndroidHealthClinic

dosering bold

ja weet ik gap.. maar dat is toch niet erg? die kerels die in het lab van organon onze buisjes vullen met test zijn ook niet allemaal shredded beasts ;) maar ik begrijp wel wat je probeert te zeggen bro

Het is idd wel een verstandige kerel, die gast kent het endocrien stelsel
op zijn duimpje...
En dat is echt enorm ingewikkeld, miss wel te ingewikkeld voor mij.

Me want big muscles ,

that's all :D

Laatst bewerkt:
ach who cares waar het over ging, iedereen is weer vriendjes en blij en gelukkig ;)

Deze tread ging van boldenone naar big cat,
en eindigt in het kontgat van iemand's zuster

Altijd hetzelde hier, stelletje geilaards :D

Een stukje van bigcat

testosteron is secreted by the hypothalamus which releases Gondatropin releasing hormone (GhRH) which stimulates the release of Luteinizing hormone (LH or Gonadotropin) from the anterior pituitary. In the testes LH will signal the manufacture of Dehydro-epiandrosterone (DHEA) from cholesterol in the Leydig Cells. DHEA converts to androstenedione and eventually testosteron. When the need for testosteron is satisfied the testosteron will signal the hypothalamus and secretion is stopped. Introducing these substances directly will give that same signal that stops production. Why is this bad? Because the manufacture of DHEA in the gonads is halted and they fall into disuse.

Leg jij eens hoe dit stuk uitleg je als bodybuilder kan helpen.
En ga niet gewoon vertalen want dat kan elke aap.
Ik begrijp wat hij wil zeggen, maar wat ben je met die bullshit?
Alsof je beter gaat groeien door je te verdiepen in de fancy boeken,
hard werken en het simpel houden werkt nog altijd het beste IMO

En als jij zomaar klakkeloos zaken overneemt zonder nadenken...
Wie heeft er dan een zwak IQ?

oei..val je ff door de mand..dit zegt meer over jou dan over Big Cat..nuff said..

ontopic: hou het lekker bij 500mg test voor 10 wkn..zal je prima op groeien als een virgin!!

Deze tread ging van boldenone naar big cat,
en eindigt in het kontgat van iemand's zuster

Altijd hetzelde hier, stelletje geilaards :D

niks aan toe te voegen.

wederom een topic wat goed begon en weer ouderwets eindigt.

ontopic;

@flex; hoe oud is je zusje?

Terug
Naar boven