MuscleMeat

Douane / Fedex en Supplementen

Tapext

Novice
Waardering
0
Stel ik bestel iets illegaals en ik heb net de pech dat de douane het pakje controleert en open maakt.

Wat kan er gebeuren?

Iemand hier ervaring mee?

Want ik geloof dat mij zoiets te wachten staat.. :(

dan houden ze het in beslag en je kan een boete verwachten wegen smokkelen van illigale waren...eventueel PV en bij zware feiten kan je zelfs voor de rechter verschijnen.

• Topic Starter Topic Starter
wat is PV?

proces verbaal...

heb je uit Amerika besteld?

Ja uit Amerika.

Een grote hoeveelheid ephedrine.

Wat kan ik verwachten en wat kan ik doen.

Kwam er te laat achter..

Ja uit Amerika.

Een grote hoeveelheid ephedrine.

Wat kan ik verwachten en wat kan ik doen.

Kwam er te laat achter..

ALS je het toch zonder problemen krijgt kun je een deel naar mij sturen :)

Is de bestelling al onderweg? if so, kun je er niks meer aan doen. Als het nog niet verzonden is kun je het altijd nog cancellen. De kans dat ze het onderscheppen lijkt me trouwens niet echt groot....

Hoe hoog kan de boete zijn?

Mensen met ervaring?

wat mogen we verstaan onder 'grote hoeveelheid' ?

hoeveel van die potjes heb je zo besteld ?

Ik heb samen met een paar vrienden 6 potjes besteld met 90 capsules per potje.

Dat noem ik niet heel veel, als ze het dan innemen zal de straf neit heel hoog zijn. Want met zo'n hoeveelheid is het eerder voor eigen gebruik dan voor handel, waar dus grotere straf op staat;)

Sorry ik zeg het verkeerd. Met 6 man 2 potjes per persoon, dus totaal 12.
90 capsules per potje. Excuses.

En ja het is alleen voor eigengebruik, maarja vertel dat de douane maar..

zal niks zwaar worden, slaap maar op je 2 oren

Oww ok, dus ik hoef geen 500 euro boete te verwachten ofzo?

Oww ok, dus ik hoef geen 500 euro boete te verwachten ofzo?

dan hangt ervan af wie het in handen krijgt en waarvoor het word aangezien...

sommige boetes kunne zwaar oplopen...

ik heb geen flauw idee welke sanctie erop 12 potjes Epghi staan...mochten ze het onderschept hebben dan hadden ze al lang aan je deur gestaan,het zit wss gewoon nog op de boot ofzo...

hoelang geleden heb je het besteld?

Bij Fedex staat: 9:15 PM Probleem met verzending
Vertraging buiten onze macht

En toen had ik fedex gebeld, en ze zeiden dat de douane het pakje had meegenomen 's avonds om in te zien.

En dat was 1,5 week geleden.

Owja, ik had op het pakje een lagere waarde laten vermelden, misschien trok dat te veel aandacht..

Ephedrine wordt er vast en zeker uitgehaald als de douane hem al meegenomen heeft om controleren en ben je busted om hem maar zo te zeggen.Wat de hoogte van je boete wordt weet ik niet wat ik wel weet is dat alle pakketten die jij voortaan besteld geopend worden omdat je een aantekening achter je naam hebt.

waarom worden bij fedex verzendingen meer controle gedaan dan bij andere verzendingen? alles moet toch langs de douane

Ephedrine wordt er vast en zeker uitgehaald als de douane hem al meegenomen heeft om controleren en ben je busted om hem maar zo te zeggen.Wat de hoogte van je boete wordt weet ik niet wat ik wel weet is dat alle pakketten die jij voortaan besteld geopend worden omdat je een aantekening achter je naam hebt.

amai zal dat wel even tegenslagen dan, kan je dus niks meer van de "illegale" dingen bestellen of het moet viavia gaan.

ben benieuwd hoe het afloopt.

Terug
Naar boven