Ja ik ook. Maar ik zou ook graag ervaringen van mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt horen.
Dan weet ik een beetje wat me te wachten staat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
i know it sucks maar dat is de risico die je neemt...Ben gebeld door de douane en ze zijn er niet zo blij mee..
Ik was helaas niet thuis toen ze belden, ze willen mij persoonlijk spreken, ze bellen morgen terug.
Iemand goede smoesjes/tips om het toch in huis te krijgen? Of om een boete te verkomen? (het ego van de douaan strelen?)

Off-topic : Is er ook nog douane controle tss NL & BE? (dacht het niet)
Off-topic : Is er ook nog douane controle tss NL & BE? (dacht het niet)
hoi wat 1 toeval dat ik je bericht leest
komt niet veel meer op de forum.
Maar dat wou ik u toch even meedelen.
ten eerste ben je 1 westrijd bodybuilder of train je voor jezelf zonder westrijden mee te draaien.
punt 1 doe je westrijden val de boete nog mee doe je geen westrijden dan ligt hij hoger. whaaw wel hoog

hoi wat 1 toeval dat ik je bericht leest
komt niet veel meer op de forum.
Maar dat wou ik u toch even meedelen.
ten eerste ben je 1 westrijd bodybuilder of train je voor jezelf zonder westrijden mee te draaien.
punt 1 doe je westrijden val de boete nog mee doe je geen westrijden dan ligt hij hoger. whaaw wel hoog

Ik had eens oa melatonine bestelt bij 1fast400, wat blijkbaar verboden was hier. De duane had het onderzocht, eruit gehaald. Mij een brief gestuurd, paar maand erna nog een brief, en nu moet ik deze donderdag op gesprek gaan bij het justitie om strafrechtbank te vermijden....
ik d8 dat het alleen bij een boete bleef.Ik heb samen met een paar vrienden 6 potjes besteld met 90 capsules per potje.